Tgoh, de opname was recenter dus eigenlijk telt dat niet.Benieuwd of iemand een ouder album neemt dan mijn vorige keuze uit 1727.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tgoh, de opname was recenter dus eigenlijk telt dat niet.Benieuwd of iemand een ouder album neemt dan mijn vorige keuze uit 1727.

Das de dag na Alcatraz dus dat gaat wel pas na de middag zijn! (tenzij iemand wilt wisselen)Hoe bedoel je? je staat toch op 12 augustus
Gelukkig zijn de crew evaluatie gesprekken al achter de rug
Kan ik nog aansluiten? Deel 3 is halverwege aan me voorbij gegaan maar hoop dit jaar wat meer tijd te hebben![]()
Idem hier, sorry dat ik deze topic nu pas zie.
Graag had ik mij ook ingeschreven.
Hartelijk dank hiervoor!Ik zet jullie er bij!

Ik ga @Kid_C een plezier doen ja@Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield tis bijna zo ver he, iets AC/DC of U2 zeker?![]()

Doe gewoon maar Dopesmoker.Ik heb een serieus dilemma.
Willen jullie een uitdaging of iets dat veel mensen té gaan vinden?![]()
Heb je niks dat beide is?Ik heb een serieus dilemma.

Is het een 57 uur durend album van U2 covers in 8-bit country-synth-doom stijl gebracht door Brian Johnson?Ik heb een serieus dilemma.
Welja, ik heb iets dat een uitdaging zal zijn voor een paar mensen en iets dat een uitdaging (and then some) zal zijn voor iedereen.Heb je niks dat beide is?![]()

Wat als ik het zelf geniaal vind?Waarom niet gewoon iets kiezen dat ge zelf plezant vindt en de moeite om te delen, ipv opzettelijk moeilijk doen?![]()