Album of the week Inschrijvingen ronde 4

AANDACHT, AANDACHT

De planning is gearriveerd, men zegge het voort! Niemand minder dan @SnakeGodRovinin mag de spits af bijten! Komt dat in orde want jij hebt natuurlijk geen weinig voorbereidingstijd gehad?

Hieronder een meesterwerk van een tabel.

maandag 26 februari 2024​
@SnakeGodRovinin
maandag 4 maart 2024​
@Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield
maandag 11 maart 2024​
@J.Brown
maandag 18 maart 2024​
@Kid_C
maandag 25 maart 2024​
@Suphafly
maandag 1 april 2024​
@Deckard
maandag 8 april 2024​
@Avondland
maandag 15 april 2024​
@de Waaslandwolf
maandag 22 april 2024​
@Fusetea
maandag 29 april 2024​
@shiftyke
maandag 6 mei 2024​
@Hayrus
maandag 13 mei 2024​
@derp
maandag 20 mei 2024​
@PBR Streetgang
maandag 27 mei 2024​
@PolletPoulet_OG
maandag 3 juni 2024​
@Killjoy
maandag 10 juni 2024​
@willydrama
maandag 17 juni 2024​
@Strijkijzer
maandag 24 juni 2024​
@Sir.Killalot
maandag 1 juli 2024​
@Obi-Jan
maandag 8 juli 2024​
@Bjorn
maandag 15 juli 2024​
@FlyingHorseman
maandag 22 juli 2024​
@clercqie
maandag 29 juli 2024​
@CerumenCrevice
maandag 5 augustus 2024​
@Ednolb
Maak je dit een sticky, por favor? 😇
 
Ik heb het in de kalender gezet! Moest er nog iets veranderen aan de planning tag mij dan zeker!
 
Dju ik krijg het hier al beetje warm!

Net eens in het archief gekeken om de insteek volledig te begrijpen en eens te zien welke albums de revue al passeerden.
Zag ik al de negatieve commentaar op Madvillainy :wtf: (dapper voorgesteld door Shifty).
 
Laatst bewerkt:
Dju ik krijg het hier al beetje warm!

Net eens in het archief gekeken om de insteek volledig te begrijpen en eens te zien welke albums de revue al passeerden.
Zag ik al negatieve de commentaar op Madvillainy :wtf: (dapper voorgesteld door Shifty).
1708447480522.png


Ik ben nog aan het twijfelen tussen twee albums!
 
Idem, de schrik om publiekelijk gelyncht te worden door een bende barbaren zit er dik in.

Ik heb in mijn voorgaande AOTW's ook al D'Angelo en Maleem Mahmoud Ghania door iedereen z'n strot geramd met relatief succes, u niet laten afschrikken door de metalheads hier :evil:

Ik ben er zelf totaal nog niet uit welk album, eerste keuze is een klassieker van wereldformaat dat in mijn ogen nogal miskend is bij Jan Met De Pet maar langs de andere kant wel critically acclaimed is.
 
de verdeling gitaarliefhebbers(metalheads) versus anderen is hier in mijn ogen vrij goed verdeeld.
desalniettemin hou ik daar geen rekening mee, je moet geen people pleaser proberen te zijn hier.
ik stel in juli gewoon een album voor dat ik op dat moment niet kan afleggen, en dat gaat iets compleet anders zijn dan het album dat ik zou voorstellen mid winter (nu dus).

kijk wel uit naar potentiële Hidden gems, zoals in de voorgaande runs er ook zijn uitgekomen.
 
Ik vind het wel fijn als de datum van het album in het topic onderwerp staat, geeft een mooier overzicht in mijn ogen :unsure:
Bedoel je dan de oorspronkelijke release date van het album, of de datum voor de OP?

Het lijkt me vooral belangrijk om bij het aanmaken van het topic het juiste AOTW label te selecteren? En als de mods willende zijn, kunnen ze misschien dan de link naar de individuele topics toevoegen aan het overzicht in de sticky? :unsure: Zo ging het bij de vorige edities alvast..
 
Ik ben er zelf totaal nog niet uit welk album, eerste keuze is een klassieker van wereldformaat dat in mijn ogen nogal miskend is bij Jan Met De Pet maar langs de andere kant wel critically acclaimed is.
Moest je met een ander album gaan, dan wil ik alsnog graag weten welk album je hier omschrijft
 
Dju ik krijg het hier al beetje warm!

Net eens in het archief gekeken om de insteek volledig te begrijpen en eens te zien welke albums de revue al passeerden.
Zag ik al de negatieve commentaar op Madvillainy :wtf: (dapper voorgesteld door Shifty).
WIE heeft er negatieve commentaar gegeven op Madvillainy.
 
Terug
Bovenaan