Album of the week Inschrijvingen ronde 4

Laatste week om in te schrijven!

Hoe zit het met de vorige deelnemers? @LessThanJake, @PolletPoulet_OG, @BlackOccult, @SnakeGodRovinin, @derp, @UnFinished, @Bauhaus, @JackM ,@Nattefrost, @Radbraker, @nifelheim of doen jullie eens mee @J.Brown, @ElvisP, @Suphafly, @Dixaq, om de lijst wat kleur te geven ;) ?

@de Waaslandwolf is vrijgesteld want ik zag net dat die op een stalen ros zat ergens in een oud Sovjet-land. @Polle32 en @utred zijn per standaard ingeschreven.

Ale kom tis goed. Heb wel zeer weinig tijd atm in mijn leven voor actief te zijn in andere topics. Hopelijk veranderd dat wel soonTM
 
Laatste week om in te schrijven!

Hoe zit het met de vorige deelnemers? @LessThanJake, @PolletPoulet_OG, @BlackOccult, @SnakeGodRovinin, @derp, @UnFinished, @Bauhaus, @JackM ,@Nattefrost, @Radbraker, @nifelheim of doen jullie eens mee @J.Brown, @ElvisP, @Suphafly, @Dixaq, om de lijst wat kleur te geven ;) ?

@de Waaslandwolf is vrijgesteld want ik zag net dat die op een stalen ros zat ergens in een oud Sovjet-land. @Polle32 en @utred zijn per standaard ingeschreven.
@de Waaslandwolf is per definitie ingeschreven als hij die tocht overleeft. Nog een mooie 1000km te gaan. :unsure:
 
Laatste week om in te schrijven!

Hoe zit het met de vorige deelnemers? @LessThanJake, @PolletPoulet_OG, @BlackOccult, @SnakeGodRovinin, @derp, @UnFinished, @Bauhaus, @JackM ,@Nattefrost, @Radbraker, @nifelheim of doen jullie eens mee @J.Brown, @ElvisP, @Suphafly, @Dixaq, om de lijst wat kleur te geven ;) ?

@de Waaslandwolf is vrijgesteld want ik zag net dat die op een stalen ros zat ergens in een oud Sovjet-land. @Polle32 en @utred zijn per standaard ingeschreven.
ok! ik doe mee :D
 
AANDACHT, AANDACHT

De planning is gearriveerd, men zegge het voort! Niemand minder dan @SnakeGodRovinin mag de spits af bijten! Komt dat in orde want jij hebt natuurlijk geen weinig voorbereidingstijd gehad?

in de begin post staat een meesterwerk de meest recente versie van de tabel.

 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan