Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
?Laatste week om in te schrijven!
Hoe zit het met de vorige deelnemers? @LessThanJake, @PolletPoulet_OG, @BlackOccult, @SnakeGodRovinin, @derp, @UnFinished, @Bauhaus, @JackM ,@Nattefrost, @Radbraker, @nifelheim of doen jullie eens mee @J.Brown, @ElvisP, @Suphafly, @Dixaq, om de lijst wat kleur te geven?
@de Waaslandwolf is vrijgesteld want ik zag net dat die op een stalen ros zat ergens in een oud Sovjet-land. @Polle32 en @utred zijn per standaard ingeschreven.
@de Waaslandwolf is per definitie ingeschreven als hij die tocht overleeft. Nog een mooie 1000km te gaan.Laatste week om in te schrijven!
Hoe zit het met de vorige deelnemers? @LessThanJake, @PolletPoulet_OG, @BlackOccult, @SnakeGodRovinin, @derp, @UnFinished, @Bauhaus, @JackM ,@Nattefrost, @Radbraker, @nifelheim of doen jullie eens mee @J.Brown, @ElvisP, @Suphafly, @Dixaq, om de lijst wat kleur te geven?
@de Waaslandwolf is vrijgesteld want ik zag net dat die op een stalen ros zat ergens in een oud Sovjet-land. @Polle32 en @utred zijn per standaard ingeschreven.

Ga deze skippen, maar zal wel alle inzendingen met plezier beluisteren.Laatste week om in te schrijven!
Goh.. Ze hebben dan wel ne rooie vlag, maar voor de rest heeft Marokko weinig uitstaans met de Russen denk ik.@de Waaslandwolf is vrijgesteld want ik zag net dat die op een stalen ros zat ergens in een oud Sovjet-land. @Polle32 en @utred zijn per standaard ingeschreven.

Oh in dat geval is uw deelname verplicht dreirrie!Goh.. Ze hebben dan wel ne rooie vlag, maar voor de rest heeft Marokko weinig uitstaans met de Russen denk ik.![]()
ok! ik doe meeLaatste week om in te schrijven!

Yes you mayZijn de inschrijvingen afgesloten of kan ik er nog bij?![]()

Deze keer wat anders dan Bach of black metal.![]()