Deze woont hier paar straten verder:Ik dacht een BMW, maar ben niet meer zeker.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Deze woont hier paar straten verder:Ik dacht een BMW, maar ben niet meer zeker.
Aan het boshuis?... een bestuurder van een wagen die claxoneerde dat ik opzij moest gaan als loper toen ik in het bos aan het lopen was.
Wagens mogen tot aan de parking rijden en mogen het bos niet in he

Ik heb de schuldige gevonden!Aan het boshuis?![]()

NeeneeIk heb de schuldige gevonden!![]()
maar daar al regelmatig voorgehad.

2 zwarte GTI's achter mij die plots de (verborgen) sirene aanzetten en voorbij staken. Dacht dat ze me gingen klemrijden![]()
Ja denk het wel, ik heb er zelf ene dus kan ze vrij goed herkennen. Ik geloof dat de federale wel enkele GTI's heeft.Zeker dat het echte waren?
Politie zone Tongeren heeft/had er ookJa denk het wel, ik heb er zelf ene dus kan ze vrij goed herkennen. Ik geloof dat de federale wel enkele GTI's heeft.
Hier in de buurt vooral Octavia rs'en. Hier kunnen ze geen VW betalen ze!Politie zone Tongeren heeft/had er ook
Is verschieten inderdaad
Die hebben ze hier ook, in Hasselt ook.Hier in de buurt vooral Octavia rs'en. Hier kunnen ze geen VW betalen ze!
Het nieuw model?Een bmw 750i gespot.
Weet niet of dit zeldzaam is maar voor mij was het alvast de eerste
https://finshop.belgium.be/nl_BE/shop/bor-00002-3-10011-4-lot-78-excalibur-phaeton-bj-1965-2168Ik heb het eens opgezocht.
Jezus, heel de charme van die auto naar de vaantjes. Ik was dus één van die mensen waarover je sprak.![]()
Nooit verkocht geweest in België.Niets fancy of zo. Maar vandaag deze Opel Astra gezien. Ik wist niet dat daar indertijd een sedan versie van werd gemaakt en buiten vandaag heb ik die nog nooit zien rijden.
![]()
Geboden!https://finshop.belgium.be/nl_BE/shop/bor-00002-3-10011-4-lot-78-excalibur-phaeton-bj-1965-2168
Eentje aan spotprijs te koop!