"Ik reed terstraks rond en ik kwam tegen…"

Ik denk niet dat jan met de klak een SF90 kan bestellen, volgens mij moet je al een aantal voorgaande modellen gehad hebben.

Tenzij tweedehands natuurlijk

Khad het kunnen weten, die bij Ferrari mankeren nogal in hun bovenkamer. Precies alsof ze Apple zijn.

Maja tweedehands gaat gelukkig ook he.
 
Ik zag gisteren ook een SF90 staan, van Playmobil :-D
Zult ge enkel mogen kopen als je deze hebt:
 
Vorige week op de parking van RSC Anderlecht: een zwarte Urus met nummerplaat ... Urus.
Leek wel een special edition, want helemaal zwart met rode accenten en gewijzigd merkembleem.
 
Ah Tiens, dat is inderdaad wel vreemd. Zie niet in waarom ze zoiets nog RWD maken?
Lijkt me ook niet aangenaam te rijden met zo'n gewicht dan...

4-matic is optioneel, nog eens 8K€ bijbetalen :)
Voor "maar" 128 K€ kaal mag je blijkbaar niet teveel verwachten?
 
Maandag teveel gezien om op te noemen, heb nl (een deel van) de Mahy oldtimercollectie in Leuze bezocht. Heel uiteenlopende collectie, daar staan +-500 auto's maar ook een groot deel oude moto's en fietsen. Het leuke was vooral de uitleg erbij, want aan veel auto's die er staan hangt een verhaal vast, gaande van gebruikt in film x tot koning y die ermee heeft gereden.

Ik bleef wel een beetje op mijn honger zitten, want ik ben vnl fan van jaren 70 en 80 Europese wagens, en zoveel heel speciale modellen stonden er toch niet uit die tijd (Mercedes, BMW, Porsche, Ferrari, Lamborghini,...), toch vnl eerder "gewone" en/of betaalbare modellen. De hoofdcollectie daar bestaat toch vnl uit wagens van de jaren 1900-1940.

Maar toch wel de moeite om te bezoeken.
 
Maandag teveel gezien om op te noemen, heb nl (een deel van) de Mahy oldtimercollectie in Leuze bezocht. Heel uiteenlopende collectie, daar staan +-500 auto's maar ook een groot deel oude moto's en fietsen. Het leuke was vooral de uitleg erbij, want aan veel auto's die er staan hangt een verhaal vast, gaande van gebruikt in film x tot koning y die ermee heeft gereden.

Ik bleef wel een beetje op mijn honger zitten, want ik ben vnl fan van jaren 70 en 80 Europese wagens, en zoveel heel speciale modellen stonden er toch niet uit die tijd (Mercedes, BMW, Porsche, Ferrari, Lamborghini,...), toch vnl eerder "gewone" en/of betaalbare modellen. De hoofdcollectie daar bestaat toch vnl uit wagens van de jaren 1900-1940.

Maar toch wel de moeite om te bezoeken.
Vorig jaar heb ik die ook bezocht, zeker doen voor elke autofanaat, al is het maar om dat geweldig initiatief te steunen.
 
2 zwarte GTI's achter mij die plots de (verborgen) sirene aanzetten en voorbij staken. Dacht dat ze me gingen klemrijden :unsure:
 
Terug
Bovenaan