"Ik reed terstraks rond en ik kwam tegen…"

Zuiver voor deze uitspraak zouden ze uw boxster in beslag moeten nemen en u in den bak draaien.

Schandaleus!
Ik vind die oprecht als 1 van de weinige mooi tussen de rest van het merk staan:
2020-bentley-cars-0-1024x555.jpg

Geen enkele van de Bentleys zijn nu echt superknap te noemen ... Maar ik vind een Urus bvb gigantisch afsteken tegen de rest van Lamborghini
 
Straks gaan we nog zeggen dat een fiat multipla nog mooi is😁
diegene die dat zegt, krijgt een warn hiervoor! :unsure:
Nee, des goûts et des couleurs, on ne discute pas. Al is de multipla bij velen (idem bij mij) de lelijkste auto bij uitstek.
Bij Bentley.. tja, ik heb vooral het gevoel dat dit voor een ouder publiek is.
 
Da's kleingeld tov de wagens die ik net vernoemde :p
FYI de Bentayga hybride heb je vanaf 170k. Veel geld, maar een 545 is in dat perspectief geen kleingeld.
Al weet ik niet ik niet wat een kale Bentley precies inhoudt, want anders mag je nog wel een hele lap geld opzij houden voor degelijke opties.
 
FYI de Bentayga hybride heb je vanaf 170k. Veel geld, maar een 545 is in dat perspectief geen kleingeld.
Al weet ik niet ik niet wat een kale Bentley precies inhoudt, want anders mag je nog wel een hele lap geld opzij houden voor degelijke opties.
De Bentayga speed 'zonder' opties is volgens mij al 250k.

En we andere wagen waar ik het over had was een Aventador S. Da's vanaf €350k

Mijn 545 was 100k. Toch nog een heel groot verschil he.
 
Ik vind die oprecht als 1 van de weinige mooi tussen de rest van het merk staan:

Geen enkele van de Bentleys zijn nu echt superknap te noemen ... Maar ik vind een Urus bvb gigantisch afsteken tegen de rest van Lamborghini

Crimineel gewoon!

Maar inderdaad Bentley is nu niet een merk dat echt iedereen aanspreekt. Ze hebben een bepaalde specifieke designtaal :p
 
De Bentayga speed 'zonder' opties is volgens mij al 250k.

En we andere wagen waar ik het over had was een Aventador S. Da's vanaf €350k

Mijn 545 was 100k. Toch nog een heel groot verschil he.
Idd. Je kan volgens mij zelfs met een Bentayga makkelijk over de 400k gaan als je wilt. Ik wou enkel maar meegeven dat je voor 170K al een Bentayga kon kopen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Musk
Geldt wel voor zowat elke Ferrari :p. Maar SF90 is inderdaad wel indrukwekkend.

Wat me vooral verbaasde was dat het een gewone productiewagen is en gene zoveelste limited edition waar er maar een zeer beperkt aantal van gemaakt zijn.

Dus als Jan met z'n klak vanachter de hoek de centen ervoor heeft, kan die er eentje kopen (alhoewel, ge weet nooit met Ferrari...).
 
Wat me vooral verbaasde was dat het een gewone productiewagen is en gene zoveelste limited edition waar er maar een zeer beperkt aantal van gemaakt zijn.

Dus als Jan met z'n klak vanachter de hoek de centen ervoor heeft, kan die er eentje kopen (alhoewel, ge weet nooit met Ferrari...).
Ik denk niet dat jan met de klak een SF90 kan bestellen, volgens mij moet je al een aantal voorgaande modellen gehad hebben.

Tenzij tweedehands natuurlijk
 
Terug
Bovenaan