Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die heeft echt een gatlelijke grille. Degene die ik was tegengekomen was een 220i o.i.d.Het is blijkbaar de M2 die ik tegengekomen ben en die heeft echt een gatlelijke grille.
Als jullie beide plankgas geven (in de juiste versnelling!) dan kan je toch nooit mee?Een 992 GT3 op de autostrade die wou spelen. Zijn gezicht toen ik die vrij vlot passeerde:![]()
Ik heb 30pk en +200Nm meer he, mijn ketel staat stage 1 tegenwoordig. Die gaf sowieso plankgas. (wat een geluidAls jullie beide plankgas geven (in de juiste versnelling!) dan kan je toch nooit mee?
)Met deftige banden is die GT3 een pak sneller hoor. Jij haalt 0-100 in 3,8s ongeveer, de GT3 in 3,2...Ik heb 30pk en +200Nm meer he, mijn ketel staat stage 1 tegenwoordig. Die gaf sowieso plankgas. (wat een geluid)
Op het circuit lapt die mij natuurlijk met de vingers in de neus
Het was ook geen sprint ofzo, het was eerder van 100 tot xxx doortrekken. Zijn die GT3's altijd manueel?Met deftige banden is die GT3 een pak sneller hoor. Jij haalt 0-100 in 3,8s ongeveer, de GT3 in 3,2...
Hij moet natuurlijk wel in de juiste versnelling zitten etc.
Keuze denk ik, maar in het doortrekken kan het inderdaad verschil geven, uw elektromotor gaat daar veel effect hebben.Het was ook geen sprint ofzo, het was eerder van 100 tot xxx doortrekken. Zijn die GT3's altijd manueel?
lijkt me grappige sleeper.Het snelheidsgevoel is heel laag. Ik dacht altijd dat de GTI veel rapper was.Keuze denk ik, maar in het doortrekken kan het inderdaad verschil geven, uw elektromotor gaat daar veel effect hebben.
Zou wel eens mee willen rijden met zo'n gechipte 545 eigenlijklijkt me grappige sleeper.
Dat hebben alle grote BMW's. Ik heb hier een 0-100 sprintje gedaan met M8. Ik weet dat die absurd snel is, maar hij voelde imo niet sneller aan dan de Porsche (en het scheelt ruim één seconde naar 100 he). Is ook heel "effortless"Het snelheidsgevoel is heel laag. Ik dacht altijd dat de GTI veel rapper was.
Totdat je dan naast mekaar staat zie je het verschil.
Gisteren op 2 minuten tijd in Brasschaat:
- de nieuwe m3 Touring in’t groen
- nieuwe Porsche GT3 RS… gigantische spoiler
- dan Rolls Royce dawn of wraith, reed ik tegengestelde richting maar was two tone, beige met bordeaux motorkap.
edit: Deze M3 dus, foto van autogespot, paar dagen geleden in Wilrijk
Bekijk bijlage 19276
Ik ken toevallig iemand met een Z8. En toevallig nog een andere zien rijden in het dorp een paar weken geleden. Zie je idd niet vaak.Op de terugweg van 't werk een BMW Z8 en een MGA. Vooral die eerste zie je quasi nooit, prachtig ding.