"Ik reed terstraks rond en ik kwam tegen…"

Een rode camionette met in koeien van letters BRANDWEER erop (en op de voorkant in spiegelbeeld) maar wel met een franse nummerplaat.

Een 992 GT3 op de autostrade die wou spelen. Zijn gezicht toen ik die vrij vlot passeerde: :confused:

Als jullie beide plankgas geven (in de juiste versnelling!) dan kan je toch nooit mee?
Ik heb 30pk en +200Nm meer he, mijn ketel staat stage 1 tegenwoordig. Die gaf sowieso plankgas. (wat een geluid :love:)

Op het circuit lapt die mij natuurlijk met de vingers in de neus

Laatst bewerkt:
Ik heb 30pk en +200Nm meer he, mijn ketel staat stage 1 tegenwoordig. Die gaf sowieso plankgas. (wat een geluid :love:)

Op het circuit lapt die mij natuurlijk met de vingers in de neus
Met deftige banden is die GT3 een pak sneller hoor. Jij haalt 0-100 in 3,8s ongeveer, de GT3 in 3,2...
Hij moet natuurlijk wel in de juiste versnelling zitten etc.

Met deftige banden is die GT3 een pak sneller hoor. Jij haalt 0-100 in 3,8s ongeveer, de GT3 in 3,2...
Hij moet natuurlijk wel in de juiste versnelling zitten etc.
Het was ook geen sprint ofzo, het was eerder van 100 tot xxx doortrekken. Zijn die GT3's altijd manueel?

Het was ook geen sprint ofzo, het was eerder van 100 tot xxx doortrekken. Zijn die GT3's altijd manueel?
Keuze denk ik, maar in het doortrekken kan het inderdaad verschil geven, uw elektromotor gaat daar veel effect hebben.
Zou wel eens mee willen rijden met zo'n gechipte 545 eigenlijk :D lijkt me grappige sleeper.

Keuze denk ik, maar in het doortrekken kan het inderdaad verschil geven, uw elektromotor gaat daar veel effect hebben.
Zou wel eens mee willen rijden met zo'n gechipte 545 eigenlijk :D lijkt me grappige sleeper.
Het snelheidsgevoel is heel laag. Ik dacht altijd dat de GTI veel rapper was.

Totdat je dan naast mekaar staat zie je het verschil.

Het snelheidsgevoel is heel laag. Ik dacht altijd dat de GTI veel rapper was.

Totdat je dan naast mekaar staat zie je het verschil.
Dat hebben alle grote BMW's. Ik heb hier een 0-100 sprintje gedaan met M8. Ik weet dat die absurd snel is, maar hij voelde imo niet sneller aan dan de Porsche (en het scheelt ruim één seconde naar 100 he). Is ook heel "effortless"

Ik vond trouwens het verschil tussen een GT3 en GT3RS in deze generatie veel groter dan in voorgaande generaties. Vroeger was het gewoon een "meer hardcore versie van de GT3", maar nu lijkt het eigenlijk een volledig los model imo. Echt enorm bruut IRL

Ref nummerplaat ... 'k heb al een mule gezien van de nieuwe 911 op e-fuel ;)

image-asset.jpeg

Gisteren op 2 minuten tijd in Brasschaat:

- de nieuwe m3 Touring in’t groen
- nieuwe Porsche GT3 RS… gigantische spoiler
- dan Rolls Royce dawn of wraith, reed ik tegengestelde richting maar was two tone, beige met bordeaux motorkap.

edit: Deze M3 dus, foto van autogespot, paar dagen geleden in Wilrijk

IMG_7453.jpeg

Die M3 Touring is toch echt een pareltje he. Als dat niet zo kapotbelast werd kocht ik er zo ene. Dat zijn ook schoon velgen amai.

Op de terugweg van 't werk een BMW Z8 en een MGA. Vooral die eerste zie je quasi nooit, prachtig ding.
Ik ken toevallig iemand met een Z8. En toevallig nog een andere zien rijden in het dorp een paar weken geleden. Zie je idd niet vaak.

Terug
Bovenaan