"Ik reed terstraks rond en ik kwam tegen…"

Mooier in de iX3 of iX1? Zelf ook al eens in de iX1 gezeten en algemeen bekeken is de iX3 LCI toch duidelijk een klasse hoger voor mij.

Mooier in de iX3 of iX1? Zelf ook al eens in de iX1 gezeten en algemeen bekeken is de iX3 LCI toch duidelijk een klasse hoger voor mij.
Ik vond het in de iX1 mooier.
Was eentje met min of meer deze config:
bmw-ix1-interior-720x405px.ashx

En die mat houten inleg kwam echt goed tot zijn recht. En die zwevende middenconsole zag er eigenlijk ook echt mooi uit.

En die mat houten inleg kwam echt goed tot zijn recht. En die zwevende middenconsole zag er eigenlijk ook echt mooi uit.
Zag er inderdaad niet slecht uit. Ik heb die eens in de configurator gegooid en kwam al meteen aan een startbedrag van 60k. Dat is toch al wel stevig voor een x1.

Die stond ook zo bij Meerschman :) en idd ziet er erg knap uit maar nader bekeken vind ik toch dat iX3 iets solider aanvoelt.

Zag er inderdaad niet slecht uit. Ik heb die eens in de configurator gegooid en kwam al meteen aan een startbedrag van 60k. Dat is toch al wel stevig voor een x1.
De vraag is natuurlijk wat de uitspraak 'voor een X1' nog betekent. Moesten ze er een nieuwe naam aan gegeven hebben, zou je deze opmerking mogelijks niet maken.

De vraag is natuurlijk wat de uitspraak 'voor een X1' nog betekent. Moesten ze er een nieuwe naam aan gegeven hebben, zou je deze opmerking mogelijks niet maken.
Het blijft uiteindelijk wel hun instapmodel voor een SUV binnen het elektrisch gamma wat binnenkort de norm gaat zijn en met 60k instappen voor de standaarduitrusting is toch wel stevig te noemen.

Het blijft uiteindelijk wel hun instapmodel voor een SUV binnen het elektrisch gamma wat binnenkort de norm gaat zijn en met 60k instappen voor de standaarduitrusting is toch wel stevig te noemen.
Dat is niet duurder dan de Q4 of het equivalent van Mercedes. De iX1 ziet er dan zeker qua interieur toch een stuk beter uit.
Om nog maar te zwijgen van een id4 of Enyac die niet veel goedkoper zijn

Laatst bewerkt:
Instapper zegt uitendelijk niets hé. De Rolls Royce Ghost is ook 'maar' een instapmodel, wel eentje die ik nooit nieuw ga kunnen betalen.
Je ziet ook duidelijk een enorm niveauverschil tov de vorige X1 op vlak van interieur.

Die stond ook zo bij Meerschman :) en idd ziet er erg knap uit maar nader bekeken vind ik toch dat iX3 iets solider aanvoelt.
Heb enkel gekeken, niet er in gaan zitten. Dus daar kan ik niet veel over zeggen. Maar algemeen was ik toch onder indruk van de wagen. Maarja, de prijs is er ook naar natuurlijk.

"Ik reed terstraks rond en ik kwam tegen…"​

Polle Pap in Putte daarstraks, hij was vermoedelijk op weg naar een restaurant met familie toen ik met de wagen voorbij reed.

"Ik reed terstraks rond en ik kwam tegen…"​

Ne flik die aan het flitsen was vanuit zijne wagen (net na het bordje zone 50) :frown:

Zonet een sprintje gewonnen tegen een Ferrari 599!

In de gietende regen, met AWD vs rwd en ik gok dat de Ferrari maar 20% power op de baan kreeg terwijl ik gewoon kickdown kon doen :unsure:

Terug
Bovenaan