Green Mamba
Well-known member
Kleurtjes in het grijze regenweer

Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Is dat een legale nummerplaat?
Is dat een legale nummerplaat?

Exportplaten zien er precies een heel stuk minder officieel uit. En ik dacht dat als je in het buitenland bent, je ook altijd duidelijk de initialen van je land moet laten zien. Vandaar dat Britten soms met een plakker 'GB' rondrijden, want hun nummerplaat hebben die initialen niet.Is gekend bij de RDW van onze Noorderburen dus denk het wel
Bekijk bijlage 16251
edit: is een export voertuig blijkbaar dus zal wel op een correcte platen moeten gezet worden denk ik…0
Nu niet zo uitzonderlijk in Kontich, aangezien de dealer daar zitVan de week een Lotus Evora gezien in Kontich. Geen foto van kunnen trekken, maar was exact dezelfde als deze.

IddNu niet zo uitzonderlijk in Kontich, aangezien de dealer daar zit![]()
. Maar nog nooit tegengekomen.Spontaan klaargekomen bij het zien van die wagen of hoe moet ik je comment begrijpen?Een Canta LX
Die plek gaat nooit meer uit mijn boxershort. Fucking hell man
Almost shit my pantsSpontaan klaargekomen bij het zien van die wagen of hoe moet ik je comment begrijpen?
Als je al een stijve had dan was het snel verholpen toen ik eergisteren een bentley suv gespot hebEen Canta LX
Die plek gaat nooit meer uit mijn boxershort. Fucking hell man

Een Duster en mooi in één zin. Ik dacht dat ik het hier nooit zou meemaken.Als je al een stijve had dan was het snel verholpen toen ik eergisteren een bentley suv gespot heb
Een duster is zelfs nog mooier![]()
Heb je die bentley suv dan al eens gezien?Een Duster en mooi in één zin. Ik dacht dat ik het hier nooit zou meemaken.

Ik vind dat 1 van de knapste SUV's die er is...Heb je die bentley suv dan al eens gezien?![]()
Een Duster en mooi in één zin. Ik dacht dat ik het hier nooit zou meemaken.
Daarnet de BMW gaan afzetten voor onderhoud. Ook de iX1 eens bekeken. Dat lijkt toch echt een heel goeie en knappe auto te zijn. Mooi interieur, ruim, leuke aandrijflijn.
Daarnaast stond er ook een Z4 40i, ondertussen 13000€ duurder dan in de zomer...
Imo mooier afgewerkt interieur vooral. Die middenconsole vind ik wel knap. Nog geen fan van die mega-tablet, maar het viel beter mee dan verwacht.Ik vind die ook echt geslaagd. Vielen er u meteen grote verschillen op met de iX3?