"Ik reed terstraks rond en ik kwam tegen…"

Met een achteruit-rij-camera is ook dat niet het geval é. Die camera ziet het fietspad zonder dat er iets van de wagen uitsteekt, terwijl je al met uw neus ferm ver moet staan om goed zicht te hebben.
Maar, dat doet mijn auto vanvoor ook hoor ;).
Ik vind achteruit parkeren gewoon makkelijker omdat uw draaipunt aan de juiste kant van de auto zit. Als je vooruit in een smalle plek moet rijden, kan je eigenlijk nooit recht staan.
 
Maar, dat doet mijn auto vanvoor ook hoor ;).
Ik vind achteruit parkeren gewoon makkelijker omdat uw draaipunt aan de juiste kant van de auto zit. Als je vooruit in een smalle plek moet rijden, kan je eigenlijk nooit recht staan.
In 2 keren wel :p
 
Maar, dat doet mijn auto vanvoor ook hoor ;).
Ik vind achteruit parkeren gewoon makkelijker omdat uw draaipunt aan de juiste kant van de auto zit. Als je vooruit in een smalle plek moet rijden, kan je eigenlijk nooit recht staan.
Haha, hierboven claimen dat mensen die voorwaarts parkeren eigenlijk niet goed kunnen rijden, maar dan toegeven dat je zelf niet capabel genoeg bent. :fingerguns:
 
Haha, hierboven claimen dat mensen die voorwaarts parkeren eigenlijk niet goed kunnen rijden, maar dan toegeven dat je zelf niet capabel genoeg bent. :fingerguns:
Fysisch onmogelijk om vooruit in een smalle parkeerplek te rijden en recht te staan zonder over de andere plekken te rijden. Simpelweg omdat uw draaiende wielen aan de voorkant zitten en je dus altijd de hoek afsnijdt met het midden van uw auto.

Ze moeten de auto zelfs laten slippen om hem er in te krijgen :p
 
Fysisch onmogelijk om vooruit in een smalle parkeerplek te rijden en recht te staan zonder over de andere plekken te rijden. Simpelweg omdat uw draaiende wielen aan de voorkant zitten en je dus altijd de hoek afsnijdt met het midden van uw auto.

Ze moeten de auto zelfs laten slippen om hem er in te krijgen :p
Mijn achterste wielen draaien ook :coolbrows:

Maar nu serieus, die active steering is de beste optie ooit.
 
Fysisch onmogelijk om vooruit in een smalle parkeerplek te rijden en recht te staan zonder over de andere plekken te rijden. Simpelweg omdat uw draaiende wielen aan de voorkant zitten en je dus altijd de hoek afsnijdt met het midden van uw auto.

Ze moeten de auto zelfs laten slippen om hem er in te krijgen :p
Fysisch onmogelijk? Alles hangt af van draaicirkel van uw wagen, de breedte van de weg en de breedte van de parkeerplaats. En daar zal de breedte van de weg een veel grotere factor in zijn dan de breedte van de parkeerplaats. Als jij ondervindt dat zulke zaken onmogelijk zijn, ga je best uw praktisch examen eens opnieuw gaan doen. Alvast veel succes!
 
Op de rijschool wordt voorwaarts inparkeren ook altijd aangeleerd in 2 stappen. Eerst met uw neus naar de parkeerplek die eentje verder ligt, overdraaien in achteruit en er dan mooi in.

Ik ga altijd achteruit (laadpaal) maar in een ondergrondse parking is dat wel altijd dikke miserie met de koffer (en de laadkabel die die daarin bewaar)
 
😉 Reeds gespot op 27/07. Er staat nu al wat extra tekst op de achterzijde en andere uitlaten zie ik.

Vanmiddag gespot in Waarschoot op de N9, maar twas nog vééél erger geworden intussen. Jammer genoeg geen foto('s) kunnen nemen, kwas zelf aan't rijden.
Die auto leek bijna op een kerstboom. Vooraan vanonder was er over de hele breedte een rode ledstrip geplakt. Achteraan stond er een gigantische picnictafel op geplaatst. Echt niet meer normaal.

Weet niet of er al recente pics zijn opgedoken, kwou dat ik mijn dashcam ophad of zo
 
Van parkeren gesproken: men zou beter eens iedereen vertellen om allen zo dicht mogelijk tegen de lijn te parkeren, dat lost best wat problemen op - helaas lijkt niemand dat te begrijpen, het is zelfs nooit een topic - als ik het probeer uit te leggen bekijkt iedereen mij alsof ik van een andere planeet kom.
 
Fysisch onmogelijk om vooruit in een smalle parkeerplek te rijden en recht te staan zonder over de andere plekken te rijden. Simpelweg omdat uw draaiende wielen aan de voorkant zitten en je dus altijd de hoek afsnijdt met het midden van uw auto.

Er is natuurlijk niemand die je verplicht om gewoon in ene keer die parkeerplaats in te rijden. Het is inderdaad wel een feit dat je achterwaarts wel een parkeerplaats in kan rijden zonder je rijvak te verlaten, terwijl dat voorwaarts nagenoeg onmogelijk is (zonder over de lijnen van de plaatsen ernaast te gaan).
Anderzijds, ik zie vaak mensen sukkelen om ergens in te parkeren en 90% van die gevallen is dat terwijl ze achterwaarts inparkeren. Het is gewoon een feit dat dat veel moeilijker is.
 
VmWNU7J.jpg
Direct herkend aan de grill en de velgen + overmatig chrome gebruik 😄
 
Terug
Bovenaan