"Ik reed terstraks rond en ik kwam tegen…"

Gisteren vanwege zware file op de E313 enkele binnenwegen genomen oa langs Schilde, daar oa deze gezien, Maserati MC20 Cielo (maar dan in het zwart).

Toch wel een heel mooie verschijning en eens wat anders dan de Lambo's en Ferrari's die je toch af en toe ziet op bepaalde plaatsen.

Weekje in Sankt-Moritz, Bentleys, Ferrari's, RR genoeg. En onderandere deze op een Lancia stand
20230819_104506.jpg
20230819_104626.jpg
20230819_104559.jpg
20230819_104550.jpg

Als dat een deftige cabrio is, gaat die daar niet veel last van gehad hebben. Zolang je maar niet stilstaat of te traag rijdt.
Bwa, als ik de wind voel in mijn gezicht als mijn ruitenwissers op en neer gaan, dan gaan de regendruppels toch ook gewoon los uw gezicht in gaan ze.
En zo zagen ze er ook uit :p

Gisteren vanwege zware file op de E313 enkele binnenwegen genomen oa langs Schilde, daar oa deze gezien, Maserati MC20 Cielo (maar dan in het zwart).

Toch wel een heel mooie verschijning en eens wat anders dan de Lambo's en Ferrari's die je toch af en toe ziet op bepaalde plaatsen.

Die heb ik ook gezien, rond 18u op de Noorderlaan, reed wat toertjes had ik de indruk.

Iets oudere met zijn kleindochter denk ik, fantastisch geluid, trok paar keer goed door.

Die heb ik ook gezien, rond 18u op de Noorderlaan, reed wat toertjes had ik de indruk.

Iets oudere met zijn kleindochter denk ik, fantastisch geluid, trok paar keer goed door.
Zal wellicht dezelfde zijn geweest, idd een wat oudere man. Was bij mij ergens tss 16u en 16u30 in Schilde.

Bwa, als ik de wind voel in mijn gezicht als mijn ruitenwissers op en neer gaan, dan gaan de regendruppels toch ook gewoon los uw gezicht in gaan ze.
En zo zagen ze er ook uit :p
Heb je geen zo’n windstopper tussen je stoelen of er net achter?
In een oudere 911 werd het dan toch redelijk windstil als we die windstopper er in zetten. En ook al eens in regen (was wel niet gietende reden) gereden en je voelde er toch niets van.

Heb je geen zo’n windstopper tussen je stoelen of er net achter?
In een oudere 911 werd het dan toch redelijk windstil als we die windstopper er in zetten. En ook al eens in regen (was wel niet gietende reden) gereden en je voelde er toch niets van.
Jawel, en dat helpt wel iets, maar je voelt toch nog de wind door je haren hoor (waarom anders een cabrio kopen...).
En dit weekend viel me echt op dat als de ruitenwissers heen en weer gaan, de aero verstoord wordt en je plots een echte windstoot in uw gezicht krijgt.

Nu, ik kan mijn dak dicht doen tot 70km/u, dus zelden een probleem, maar als ik dan autostrade oprij bij wisselvallig weer, doe ik mijn dak al wel dicht op voorhand. Maar zo'n Aston Martin kan dat maar tot 50km/u, dus dat is wel lastiger...

Dat doet mij denken aan die keer dat ik meereed met een kameraad in zijn golfje 2 cabrio en we plots een stortbui over ons heen kregen op de rijksweg in roeselare. 2 verzopen kiekens...

Gisteren naar de Fly-In in Malle geweest. Ik wist wel dat er een old-timerparking was, maar het event was blijkbaar een heel pak groter dan ik had verwacht. Een hele hoop oude Amerikanen (waarvan ik de namen niet ken), maar ook:
Lotus Esprit
Lotus 7
Lotus Europa
Ferrari 512 Testarossa
Ferrari 308
Audi Quattro
Shelby Cobra (wss replica)
Honda NSX
Porsche 356 (en een hoop 911's)
VW Ghia Karmann
Alle oude Ford Model T/A/B/... types
Jaguar E-type
...

Echt heel uitgebreid voor iets dat niet als oldtimerevent georganiseerd wordt.

Een crèmekleurige Porsche 356 speedster, zoiets dus. Al zie ik nu dat er daar ook replica's van bestaan en die kunnen intussen natuurlijk ook al oldtimers zijn...

404_main_l.jpg

Mijn eigen nummerplaat met 1 cijfer verschil, op zich niet zo speciaal behalve dat het ook een 545e was, toch toevallig :unsure:

Terug
Bovenaan