Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als dat een deftige cabrio is, gaat die daar niet veel last van gehad hebben. Zolang je maar niet stilstaat of te traag rijdt.V8 Vantage roadster die het weerbericht niet had gelezen
Volle regenbui op zijn kop op autostrade.
Bwa, als ik de wind voel in mijn gezicht als mijn ruitenwissers op en neer gaan, dan gaan de regendruppels toch ook gewoon los uw gezicht in gaan ze.Als dat een deftige cabrio is, gaat die daar niet veel last van gehad hebben. Zolang je maar niet stilstaat of te traag rijdt.

Zal wellicht dezelfde zijn geweest, idd een wat oudere man. Was bij mij ergens tss 16u en 16u30 in Schilde.Die heb ik ook gezien, rond 18u op de Noorderlaan, reed wat toertjes had ik de indruk.
Iets oudere met zijn kleindochter denk ik, fantastisch geluid, trok paar keer goed door.
En ik denk dat ik hem daarstraks op e313 ben tegengekomen, maar hij reed in de andere richting en vrij brede middenberm. Wel fantastisch knappe wagen in elk geval.Zal wellicht dezelfde zijn geweest, idd een wat oudere man. Was bij mij ergens tss 16u en 16u30 in Schilde.
Heb je geen zo’n windstopper tussen je stoelen of er net achter?Bwa, als ik de wind voel in mijn gezicht als mijn ruitenwissers op en neer gaan, dan gaan de regendruppels toch ook gewoon los uw gezicht in gaan ze.
En zo zagen ze er ook uit![]()
Jawel, en dat helpt wel iets, maar je voelt toch nog de wind door je haren hoor (waarom anders een cabrio kopen...).Heb je geen zo’n windstopper tussen je stoelen of er net achter?
In een oudere 911 werd het dan toch redelijk windstil als we die windstopper er in zetten. En ook al eens in regen (was wel niet gietende reden) gereden en je voelde er toch niets van.
Brihang?Mercedes met nr plaat " steentjn"