Twee Audi RS-en met gepersonaliseerde nummerplaten, op 10 meter van elkander. Wat is dat toch.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En geen garage om de dames binnen te zetten?

Mijn eigen nummerplaat met 1 cijfer verschil, op zich niet zo speciaal behalve dat het ook een 545e was, toch toevallig![]()

Twee Audi RS-en met gepersonaliseerde nummerplaten, op 10 meter van elkander. Wat is dat toch.
![]()

Wel een beetje een vreemde combo

3 Auto's die toch op een manier aangeven dat het iemand is die graag met de auto rijdt, en dan geen enkele auto die een "échte" rijdersauto is. Ook 2 EV's zonder laadpaal op de oprit (ligt een gewone kabel, en maar 1 plek. Echt handig is dat ook weer nietWel een beetje een vreemde combo
Kan je beter 545e en een M4 pakken en die e-tron achterwege laten![]()

Een bakfiets en een rijwoning in Gent!en dan in zo'n pauper (BG-onwaardige) verkavelingswijk wonen. Dan liever één auto
Da's tegenwoordig net hét teken dat je loaded bentEen bakfiets en een rijwoning in Gent!

Geen een van die gevels passeert de 10m breedte, ik weiger te geloven dat daar een BG'er leeft.
Die mindere breedte wordt gecompenseerd met de auto's.Geen een van die gevels passeert de 10m breedte, ik weiger te geloven dat daar een BG'er leeft.
Dus eigenlijk een beetje hetzelfde zoals hier in de citéwijken? Cheap house maar wel een dikke BMW.Die mindere breedte wordt gecompenseerd met de auto's.
Mooie camion

Zie je dan veel verschil met de 45e?Begin stilaan wat van die X5 50e tegen te komen. Toch wel dikke bakken amai.
Nieuwe bumpers + nieuwe lichtunits voor en achter, geslaagde update!Zie je dan veel verschil met de 45e?
Kameraad is al sinds juni aan het wachten op ene die in Zeebrugge vastzit, binnenkort dus nog veel meer.Begin stilaan wat van die X5 50e tegen te komen. Toch wel dikke bakken amai.