"Ik reed terstraks rond en ik kwam tegen…"

1 van de buren heeft zijn 545e omgeruild voor een i4 m50. Ik vind het toch vreemd dat ze dat een M-model noemen, in heb die nu al verschillende keren zien staan, en vandaag is me pas opgevallen dat het een m50 is...

Niet vervangen, erbij gekomen...
I4 m50, 545e en e-tron S. Geen slecht wagenpark :p

Mijn eigen nummerplaat met 1 cijfer verschil, op zich niet zo speciaal behalve dat het ook een 545e was, toch toevallig :unsure:

Dat moet inderdaad echt passen :)

Ik heb dat eens gehad met een A7 die een paar cijfers voor mij zat 1-XXX-XX1 tegenover 1-XXX-XX7, was in dezelfde garage gekocht op dezelfde dag.

Twee Audi RS-en met gepersonaliseerde nummerplaten, op 10 meter van elkander. Wat is dat toch.

Vrijwillige extra belastingsinkomsten :p

Gisteren voor het eerst in het echt een i7 van de voorkant gezien. Door de combinatie met een donker kleur en die blinkende grille moest ik toch héél erg aan Salvador Dali denken...

Wel een beetje een vreemde combo :p

Kan je beter 545e en een M4 pakken en die e-tron achterwege laten :p
3 Auto's die toch op een manier aangeven dat het iemand is die graag met de auto rijdt, en dan geen enkele auto die een "échte" rijdersauto is. Ook 2 EV's zonder laadpaal op de oprit (ligt een gewone kabel, en maar 1 plek. Echt handig is dat ook weer niet :p

😁

44-A24-BCE-8393-437-A-B956-DAC9-E0236080.webp

Terug
Bovenaan