"Ik reed terstraks rond en ik kwam tegen…"

Het is een goede week, op de E19 constant achter een McLaren GT gereden / stilgestaan.
Mooie looks, al prefereer ik een 720s. Het motorgeluid in de Craybeckxtunnel sloeg wel wat tegen :biglaugh: Sounds like a bag of nails!
Mclaren-GT-20230810.jpg

Gisteren een citroen geel groene porche gt3 😛 of gt2 ?? Had beter eens teruggedraaid,in alle geval hij was vet en stond een zwarte spoiler op

Terug van een weekje Luxemburg. Daar zit toch veel geld :p

Eindelijk een Chiron in levende lijve gespot. Helaas geen foto gemaakt.

Brug tussen Denemarken en Zweden 2dagen terug een 3 tal Voyah free modellen.
Lijkt een "nieuw" chinees merk te zijn dat in Noorwegen verkocht wordt.

Echt een bizarre week vol exoten...
Vrijdag nog een heel dikke blauwe Subaru Impreza WRX STi gezien, en gisteren op de ring van Brussel een volgens mij autonoom rijdende (was met camera stickers op de deuren aangegeven) ZEEKR 001 gezien, toch een primeur voor mij. De Chinezen hebben goed gekeken naar Porsche, dat was zeker aan de voorzijde van de wagen te zien!

1eaed31c75082b1f03fe03e36c99484a-dc608dee.jpeg

Echt een bizarre week vol exoten...
Vrijdag nog een heel dikke blauwe Subaru Impreza WRX STi gezien, en gisteren op de ring van Brussel een volgens mij autonoom rijdende (was met camera stickers op de deuren aangegeven) ZEEKR 001 gezien, toch een primeur voor mij. De Chinezen hebben goed gekeken naar Porsche, dat was zeker aan de voorzijde van de wagen te zien!

1eaed31c75082b1f03fe03e36c99484a-dc608dee.jpeg
Bedoel je niet achterzijde? Dat zijn net de grootste overeenkomsten.
Ik vind het wel een mooie auto. De Panamera heb ik ook altijd al mooi gevonden, vooral de sedan/coupé versie. En deze vind ik dan nog beter geslaagd dan de Panamera ST.

Hoe knap hij ook is... Wie gaat die bedragen betalen voor een auto waarvan je geen enkel idee hebt wat de restwaarde is.
Als ik sommigen in het freelancer topic moet geloven maakt de restwaarde niets uit, auto is toch een verliespost (die discussie rond betrouwbaarheid overheid ivm restwaarde van de auto). Dus die mensen zullen dan misschien bereid zijn om die bedragen te betalen :p.

Als ik sommigen in het freelancer topic moet geloven maakt de restwaarde niets uit, auto is toch een verliespost (die discussie rond betrouwbaarheid overheid ivm restwaarde van de auto). Dus die mensen zullen dan misschien bereid zijn om die bedragen te betalen :p.
Ik vermoed dat dat over fiscale restwaarde gaat (renting VS leasing), niet effectieve :p

Ik wil links invoegen - een tunnel in- maar naast mij rijdt er dus al een wagen. Ik rijd 70 en hij rijdt ook netjes 70.
Ik doe teken van laat mij ertussen, en die mens doet teken van "no way je bent te laat"
Hij had mij duidelijk gezien en wilde mij er niet meer tussen laten.
Fair enough dat begrijp ik volkomen al zou ik persoonlijk wel gewoon de mensen er tussen laten.

Dus ik rem langzaam en rustig af naar 60 zodat ik achter hem kan invoegen, remt die mens ook af naar 60 en ik zie hem opnieuw teken doen zo van: No way. Ik rem verder af naar 50, remt die mens ook af naar 50. En weer doet hij zo een vies teken :support:

Dus ik duw keihard op het gaspedaal en ik kwak mijzelf gewoon naar links net voor zijne neus.
Begint die mens keihard te toeteren. :laugh:

Ik vond dit ergens wel grappig maar goed als je met mijn voeten speelt dan ik ook se.

Na een bezoekje aan een wasbox van XL Carwash in Kontich, zag ik dat er bij Lotus Antwerp maar liefst DERTIEN gloednieuwe Lotus Emira's buiten stonden in alle mogelijke kleurcombinaties, en een gloednieuwe gele Lotus Eletre (elektrische SUV). Echt indrukwekkend om te zien.:love2:
En als ik het goed had, reed er op de weg ook een Lotus Sport 2-Eleven en dook dan de garage binnen. Het geluid was alleszins waanzinnig, volgens mij is dat een track car :biglaugh:

En als ik het goed had, reed er op de weg ook een Lotus Sport 2-Eleven en dook dan de garage binnen. Het geluid was alleszins waanzinnig, volgens mij is dat een track car :biglaugh:
Wacht tot ge er eens mee kunt meerijden op circuit :p. Het verschil tussen dat en een gewone Elise is echt heel groot qua ervaring.

Ik ga er dit weekend eens rondtoeren :D. Benieuwd wat ik allemaal ga tegenkomen.
Ondertussen dus hier. Niet heel veel spannends gezien, wat GT3's, MC's, AMG's, ... Maar niks echt uitzonderlijk.

Behalve...

Een achtergelaten Fisker Karma en DeLorean, op dezelfde plek (je ziet de DeLorean in de achtergrond bij de Fisker). En terwijl ik de foto nam van de DeLorean reed er nóg een DeLorean voorbij. Ik voelde me echt in back to the Future zitten.

De Porsche is trouwens fantastisch op de wegen in Luxemburg. Ik heb best al wel wat "best driving Roads" gedaan, maar eigenlijk nooit zo goed als de wegen hier.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan