Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gisteren een citroen geel groene porche gt3of gt2 ?? Had beter eens teruggedraaid,in alle geval hij was enorm en stond een taartschep op
Terug van een weekje Luxemburg. Daar zit toch veel geld
Eindelijk een Chiron in levende lijve gespot. Helaas geen foto gemaakt.
Het landDe hoofdstad?
Bedoel je niet achterzijde? Dat zijn net de grootste overeenkomsten.Echt een bizarre week vol exoten...
Vrijdag nog een heel dikke blauwe Subaru Impreza WRX STi gezien, en gisteren op de ring van Brussel een volgens mij autonoom rijdende (was met camera stickers op de deuren aangegeven) ZEEKR 001 gezien, toch een primeur voor mij. De Chinezen hebben goed gekeken naar Porsche, dat was zeker aan de voorzijde van de wagen te zien!
![]()
Als ik sommigen in het freelancer topic moet geloven maakt de restwaarde niets uit, auto is toch een verliespost (die discussie rond betrouwbaarheid overheid ivm restwaarde van de auto). Dus die mensen zullen dan misschien bereid zijn om die bedragen te betalenHoe knap hij ook is... Wie gaat die bedragen betalen voor een auto waarvan je geen enkel idee hebt wat de restwaarde is.
.Ik vermoed dat dat over fiscale restwaarde gaat (renting VS leasing), niet effectieveAls ik sommigen in het freelancer topic moet geloven maakt de restwaarde niets uit, auto is toch een verliespost (die discussie rond betrouwbaarheid overheid ivm restwaarde van de auto). Dus die mensen zullen dan misschien bereid zijn om die bedragen te betalen.

Ik ga er dit weekend eens rondtoerenTerug van een weekje Luxemburg. Daar zit toch veel geld
Eindelijk een Chiron in levende lijve gespot. Helaas geen foto gemaakt.
. Benieuwd wat ik allemaal ga tegenkomen.

Wacht tot ge er eens mee kunt meerijden op circuitEn als ik het goed had, reed er op de weg ook een Lotus Sport 2-Eleven en dook dan de garage binnen. Het geluid was alleszins waanzinnig, volgens mij is dat een track car![]()
. Het verschil tussen dat en een gewone Elise is echt heel groot qua ervaring.Ondertussen dus hier. Niet heel veel spannends gezien, wat GT3's, MC's, AMG's, ... Maar niks echt uitzonderlijk.Ik ga er dit weekend eens rondtoeren. Benieuwd wat ik allemaal ga tegenkomen.
Een achtergelaten Fisker Karma en DeLorean, op dezelfde plek (je ziet de DeLorean in de achtergrond bij de Fisker). En terwijl ik de foto nam van de DeLorean reed er nóg een DeLorean voorbij. Ik voelde me echt in back to the Future zitten.