Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Of het zijn de nieuwe bedrijfswagens van een bedrijf in de buurtDeze week 5 Ferrari Roma’s tegengekomen die in een treintje op de autostrade reden. Er zal ergens een event geweest zijn zeker?

Witte Taycan met nummerplaat “220-V”![]()

Wat ne draak.

Voor 187k€ kocht ik mij een Emira en een X5 45e ofzo...Goh, is zeker eens iets anders. Maar voor 187K zou ik persoonlijk voor een Lotus Eletre gaan.
Dan nog altijd een Emira en een i5 boven een XM (of Eletre) hoorOp dit moment? Misschien. Maar vanaf 1 juli is plugin niet meer interessant als bedrijfswagen?

De Emira first edition met V6 zat op 100k€Emira eens opgezocht. Q2 2024 vanaf £77,795. Ben benieuwd wat dat in Euro zal zijn. 1-1 omvormen naar euro zal het toch niet zijn? € 90.959,47 vanaf prijs.
Als je dan een sportwagen pakt, moet je daily toch praktischer zijn imo, waardoor ik toch eerder naar een i5 break ga kijken en als de i5 sedan al 77K is dan zal een break toch richting de 80 gaan, basis.

Maar 187k nietiX3 heb ik alDus het zou een nieuwere combo moeten zijn. Ik snap je op zich wel, leuke bestuurderswagen en dan meer praktische/logische keuze op de zaak.

Nog nietMaar 187k niet![]()