"Ik reed terstraks rond en ik kwam tegen…"

Deze week 5 Ferrari Roma’s tegengekomen die in een treintje op de autostrade reden. Er zal ergens een event geweest zijn zeker?

Oldtimerevent in de buurt (straks eens langsgaan). Daarnet een rijtje Isetta's achter elkaar en daarna een Mehari. Altijd grappig om dat soort dingen tegen te komen :D

BMW XM (van lokale ondernemer-dakwerker). Mijn 218i vervangwagen even ter vergelijking:

Daarnaast in Gent ook een rode XM gezien gisteren.

Geen foto maar ook hier in de buurt (andere dan eerder gemelde) BMW iX 60M.

BMW XM (van lokale ondernemer-dakwerker). Mijn 218i vervangwagen even ter vergelijking:

Daarnaast in Gent ook een rode XM gezien gisteren.

Geen foto maar ook hier in de buurt (andere dan eerder gemelde) BMW iX 60M.
Wat ne draak.

Gisteren dan ook even langsgeweest op oldtimer meet:

Oude Peugeots en een 1st gen Celica. De rest was niet specifiek de moeite :p

Emira eens opgezocht. Q2 2024 € 97,625 vanafprijs voor de I4 turbocharged launch edition. Geen melding van een prijs voor de V6.
Als je dan een sportwagen pakt, moet je daily toch praktischer zijn imo, waardoor ik toch eerder naar een i5 break ga kijken en als de i5 sedan al 77K is dan zal een break toch richting de 80 gaan, basis.

Emira eens opgezocht. Q2 2024 vanaf £77,795. Ben benieuwd wat dat in Euro zal zijn. 1-1 omvormen naar euro zal het toch niet zijn? € 90.959,47 vanaf prijs.
Als je dan een sportwagen pakt, moet je daily toch praktischer zijn imo, waardoor ik toch eerder naar een i5 break ga kijken en als de i5 sedan al 77K is dan zal een break toch richting de 80 gaan, basis.
De Emira first edition met V6 zat op 100k€
Neem dan de iX3, dat zit rond de 80k. Die combinatie is toch echt altijd leuker dan enkel 1 elektrische SUV te hebben hoor :p

iX3 heb ik al :D Dus het zou een nieuwere combo moeten zijn. Ik snap je op zich wel, leuke bestuurderswagen en dan meer praktische/logische keuze op de zaak. Maar is een Eletre niet het beste van twee werelden of zie je het eerder als slechtste van? :scream:

nNwjNhz.jpeg

Terug
Bovenaan