SomeDude
Banned
Heb ik eens gehad dat er iemand zijn fiets had geparkeerd voor deur van ons huurappartement (deur was alleen voor ons)Dat blijven toch bizarre regels...
Het herinnert me wel aan iets van meer dan 30 jaar geleden2 jongeren die hun fiets op de oprit van mijn ouderlijk huis gezet hadden, terwijl er 50 meter verder genoeg openbare fietsrekken voorzien waren. Toen was ik nog jong en onbezonnen, ik heb die 2 fietsen toen een serieus eind in de struiken van een plein in de buurt gegooid en toen die gasten hun fiets kwamen ophalen, gewoon gewezen. Daarna is dat nooit meer gebeurd.
Helaas is dat wat lastiger met een auto die op je oprit komt parkeren... Ik vraagt me af wat de wet dan wel voorziet als mogelijkheden als er iemand zich op je privé oprit zet en in het slechtste geval jou zo verhindert van uit te rijden?
Fiets was gegraveerd dus politie gebeld en die hebben hem naar de eigenares teruggebracht
2 jongeren die hun fiets op de oprit van mijn ouderlijk huis gezet hadden, terwijl er 50 meter verder genoeg openbare fietsrekken voorzien waren. Toen was ik nog jong en onbezonnen, ik heb die 2 fietsen toen een serieus eind in de struiken van een plein in de buurt gegooid en toen die gasten hun fiets kwamen ophalen, gewoon gewezen. Daarna is dat nooit meer gebeurd.
.