Album of the week Idee thread

Op m'n shortlist staan een band met frontvrouw, een album dat eigenlijk uit twee albums bestaat en The Seer van Swans.

Realistisch gezien valt die laatste wel af. Denk dat die net lang duurt. Al vliegt die plaat elke keer wel voorbij als'k ze op zet.

Anyway, al dat om te zeggen dat er een fifty fifty kans is op een vrouwelijke artiest.
 
Goed opgemerkt Gavvers, ik ga daar toch rekening mee houden bij mijn keuze. Representatie is belangrijk om aan te tonen dat er zoveel meer (kwalitatief én kwantitatief) is dan het dominante witte en mannelijke aanbod dat gekend is bij het brede publiek.

Weg met de paardenbril.
 
Zie maar wat lukt, @Killjoy. En het hoeft geen Sam Gooris te zijn. :tongue:

Ik ben klaar met mijn voorbereiding en ik denk @PolletPoulet_OG ook? Misschien nog andere mensen wiens keuze al gemaakt is, back-up genoeg.

Gaat me lukken. Samson en Gert met het onvolprezen meesterwerk Samson en Gert 7 dat de klassiekers feest in de straat, ochtendgymnastiek en het spook van de opera....het dichtste dat S & G ooit bij hun eigen Bohemian Rhapsody gekomen zijn...bevat.

Voorwaar een mijlpaal in onze vaderlandse muziekgeschiedenis.
 
Ik twijfel nog een beetje tussen welk album ik ga kiezen. Ik ben in de eerste week v. oktober. Ik twijfel tussen ongeveer negen albums.

Maar mijn doel is een beetje om:
1. Een album te nemen dat nog niet zo gekend is.
2. Proberen een album te nemen waarvan ik vermoed dat dit de gebruikers hier ligt dat diezelfde gebruikers nog niet of niet veel hebben gehoord en zoveel mogelijk nieuwe potentiele fans te krijgen.

Ik twijfel dan uiteindelijk vooral tussen 2 albums nog. En in feite kan ik het 2e album dan sparen voor een volgend seizoen van "album of the week".

Qua diversiteit, eigenlijk let ik er niet op, maar gezien https://www.beyondgaming.be/threads/jouw-favoriete-nummers.7407/ ben ik op quasi elk vlak divers, behalve misschien op leeftijd v/d muziek, en het muziekgenre zelf (als je breder kijkt). Bij mijn favoriete nummers zijn denk ik zelfs vrouwen in de meerderheid, en denk ik 1/4e niet NL of EN-talig (sommige een mix, sommige een enkele Engelstalige titel, sommige geen stem aanwezig). Paar albums ook in de Engelse taal die bvb. Afro-Amerikanen, Aziatische roots of latino/latina's hebben, maar eigenlijk let ik er eerlijk gezegd niet op.
 
Laatst bewerkt:
Kunnen we nu verder gaan met op My Chemical Romance haten? :cool:

Geen probleem, ik haal het ook speciaal uit je thread. Maar ik ga er hier mee verder omdat het iets is dat me mateloos stoort. En ik kan niet alleen zijn. Het is zelfs niet speciaal op u gericht hoor, ge bent niet de enige.
Hier is de publiekelijke schandpaal met mensen die meegedaan hebben bij 2 of minder Dus basicly geen. Oftewel 12% naar boven afgerond. Dat geeft het visueel wel beter weer zo'n percentage. Laten we het participatieenthousiasme noemen. Dus mensen met een 12% participatieenthousiasme resultaat.

@grungywout, @UnFinished, @Killjoy, @Pegasus, @Lakigigar, @picasso123, @Domieneo, @Eland, @CisnerosIsStillGod, @Wilto, @Hayrus

Maar hej, speak up als ik mis was. Ik geloof er in dat jullie stiekem alles al beluisterd hebben, maar gewoon nog jullie gedachten aan het neerpennen zijn. Sloebers.

Het ding mij dan nog het meeste stoort is dat er ook niet gevraagd wordt om een hele epistel te schrijven, die de normale mens niet kan vatten. Ik denk dan aan een @Gavin die mij altijd het gevoel geeft dat ik, of te weinig drugs neem, of teveel drugs. Laten we dat niet doen aub, laten we het gezellig houden aub. Ik zou zeggen wees niet op je tenen getrapt, maar ik ken je beter, dus ik zeg het niet. Gavin, ik zou het niet kunnen man, hoe graag ik uw woorddiaree ook lees. Nee, dat iedereen hier halve boeken begint te schrijven. Niet oke. Ik ben een trage lezer. Voor het AOTW kijk ik altijd naar @Bauhaus of ik het goed ga vinden. Kort, krachtig, en meestal helemaal mee akkoord. En die info krijg ik allemaal mee, op minder als 7 seconde leestijd. En heb ik al gezegd dat ik een trage lezer ben btw?

In principe dacht ik dat het consensus hier duidelijk rond was. Dit is een concept dat iedereen er makkelijk kan bijnemen, in tegenstelling tot classic artists wat voor sommige hier heftig was (inclusief mezelf).

Dat iedereen akkoord was dat iedereen, al dan niet met een beetje vertraging, 1 album in de week er makkelijk kon bijnemen en gewoon kort of lang, dat kies je zelf. Uw ongezoute mening te geven. Nu moet ik zeggen, ik heb ook in mijn eigen kaart gekeken. Ik ben ook niet zonder zonde heb ik gemerkt. Waar ik het kruis moet dragen, zal ik het ook dragen. Mijn welgemeende excuses aan @Tonerider en @Agony. Ik maak er werk van.

Ik kan mss akkoord gaan dat ge een wildcard krijgt om te skippen. Then again, ge kunt ook 1 nummer luisteren en zeggen: "Holy fuck dees is echt mijn ding niet". Maar er een paar lukraak uitkiezen vind ik ook maar tegen het concept in, en zo zijn er ook een paar sloebers hier. Jaja, mijn excel liegt er hier niet om. Mensen die mij beter kennen weten natuurlijk dat ik geen excel gemaakt heb. Maar kom, wat ik met deze al veel te belachelijke tekst wil zeggen is dat ik er graag andere mensen hun gedacht over wil horen. Ik heb deze regels niet gemaakt trouwens, laat dat ook even duidelijk zijn. Ik heb de huidige gewoon geinterpreteerd onder de originele post en de opvolging van posts daar achter tussen andere members. En corrigeer mij als ik fout ben, graag.

Waarom deze rant Polle? Omdat ik het gewoon vervelend vind dat er mensen zijn die wel elke week luisteren en moeite doen, en dat ik nog weken en weken aan een stuk op die hun albums moet wachten zoals @nifelheim die hier ocharme 20 posts op het forum heeft, waarvan 17 in AOTW threads. :unsure: Serieus, niemand echt benieuwt naar wat hij gaat posten? Ik wou dat het al 2022 was.En omdat ik dit een heel grappig concept vind. Maar het gewoon ni zo cool is als het zou kunnen zijn als iedereen die zich effectief opgeeft, effectief meedoet.

..edit Dat zijn veel tags :unsure:

..edit En da van nifelheim was ook een grapke, ook ni goe bezig he vriend! Maar ik ben nu echt wel benieuwd wat ge gaat posten, ondanks dat uw participatieenthousiasme ook ni heel hoog is. Maar ik heb uwe laag postcount misbruikt om mijn statement wat kracht bij te zetten, Excusi
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan