Album of the week Idee thread

Sorry mannekes, ik heb mijn topic net gepost. Ik word hoogst waarschijnlijk binnen de 24u inderdaad papa - de gynaecoloog die 17/8 had uitgerekend zit er dus boenk op :unsure:
Da's pas een goed excuus. Veel succes met de, hopelijk vlotte, bevalling en alvast proficiat met uw nakende vaderschap!
 
Da's toch al slechts zesenhalve dag luisteren naar Franse rap genre Enceinte Guy in plaats van zeven, een meevaller!
Oei, wat voor imago heb ik hier? :unsure:

Ik heb gedroomd dat @LessThanJake dezelfde AOTW als ik had. Ik hoop dat het geen waar is. :unsure:
Héél benieuwd welk album dat was. :unsure: Deep Blue van PWD? Phobia van Breaking Benjamin? With Roots Above van The Devil Wears Prada? :unsure:

Het zou mij verbazen moest LessThanJake naar van die crappy metalcore luisteren :unsure:
Om te sporten is dat wel ideale muziek :p IK BEN GEEN METTLEPURITEIN MEER :unsure:

De goede man heeft ettelijke maanden lang niets van zich laten horen, dus ik neem een weekje verlof. Zoals @Gavin eerder al zei maar om de ene of de andere reden niet durft te herhalen: heel dit idee draait rond participatie en reciprociteit.
Ik lees, maar post heel weinig. Posten om te posten is ook maar iets vies, dus ik beperk mij tot de plekken waar ik iets bij te dragen heb. Maar euh, prettig verlof!
 
De goede man heeft ettelijke maanden lang niets van zich laten horen, dus ik neem een weekje verlof. Zoals @Gavin eerder al zei maar om de ene of de andere reden niet durft te herhalen: heel dit idee draait rond participatie en reciprociteit.
Oei, ik moet zeggen dat ik daar niet op gelet heb omdat ik hem mij vorige week nog een uitstekend album heb zien bezorgen en LTJ gewoon een meubelstuk op dit forum is voor mij. Da's wel kut dan, spijtig, die ballon gaat niet op, of ge nu een leven hierbuiten hebt of niet! Hoe dan ook, proficiat mijnentwege voor @LessThanJake Jr. en blij dat toch tenminste iemand van ons echte anciens de voorbije vijftien jaar is opgegroeid. Of toch seks heeft gehad.

Maar Nahrtent, ik zit met een probleem nu ik zijn keuze gezien heb. Ik was namelijk al met Faith No More begonnen, inclusief het album van de week dat ik reeds twee keer heb afgespeeld, op uw en @Creeping Death zijn aanraden, en ik heb daar daarover nog een eitje te pellen, denk ik. Mag ik die thread daar dan voor gebruiken aangezien het wat stom zou zijn over onder meer dat album te moeten zaniken in een andere willekeurige thread, of vindt gij als muzieksubforumautoriteit dat toch niet koosjer? Ik volg uw beslissing.
 
Maar Nahrtent, ik zit met een probleem nu ik zijn keuze gezien heb. Ik was namelijk al met Faith No More begonnen, inclusief het album van de week dat ik reeds twee keer heb afgespeeld, op uw en @Creeping Death zijn aanraden, en ik heb daar daarover nog een eitje te pellen, denk ik. Mag ik die thread daar dan voor gebruiken aangezien het wat stom zou zijn over onder meer dat album te moeten zaniken in een andere willekeurige thread, of vindt gij als muzieksubforumautoriteit dat toch niet koosjer? Ik volg uw beslissing.
Dat mag van mij, maar dan wel op voorwaarde dat minstens 75% van uw post (in leestijd, niet in aantal woorden) eruit bestaat om LTJ's gebreken als participerend forumlid uit de doeken te doen en hem hiervoor publiekelijk terecht te wijzen, bij voorkeur door gebruik te maken van humoristische proza, spitsvondige vergelijkingen, en enkele kwinkslagen naar de forumactualiteit. Als ge daarnaast dus ook nog eens een gefundeerde mening wilt geven over Mike Patton of het album zelf, gaat dat een heel lange post worden, maar we moeten allen offers maken in deze moeilijke tijden.

Ik ben zelf ook wat ambetant dat ik nu net op mijn strepen moet staan bij een album van Faith No More. Als hij wat vaker zou posten, had ik misschien op voorhand kunnen weten dat LTJ goede smaak heeft, en had ik wel een ander slachtoffer uitgekozen. Uiteindelijk belooft het de komende weken meer van hetzelfde te worden als ik zo snel eens de namen overloop. Misschien maar goed ook, dan kan ik ook eens "leven hebben", of hoe noemen ze dat hier, in plaats van met oprechte interesse tijd vrij te maken om naar jullie (!) favoriete albums te luisteren godbetert?

En uiteraard een dikke proficiat @LessThanJake voor de nakende geboorte, ik ben ook geen onmens.
 
Even publiekelijk meegeven dat de jure én de facto het leiderschap hier nog steeds in handen is van de bevoegde moderators. Ik apprecieer de devotie naar mij toe - ook al is die er enkel omdat Gavin dat nu zegt en verhoud ik mij tot hem als Medvedev tot Putin: iedereen wéét wie er de baas is - maar gelieve die vanaf nu enkel nog te tonen in een daarvoor gepaste context - bv. in pm, op discord, of tijdens de samenkomsten van de geheime trollgroep.

Daarnaast ben ik na een regeerperiode van ettelijke weken van mijn troon van meest populaire forumlid gedonderd, en vervangen door een schare Airfryer-acolieten waar ik geen sikkepit van begrijp. Ik sta nog nét in de top 5. De realiteit is hard maar ik heb er vrede mee: ik ben een has been wat het virtuele leven betreft. Het is voor ieders toekomst hier beter als ge mij vanaf nu publiekelijk verloochent en een ander forumlid gaat aanbidden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Even publiekelijk meegeven dat de jure én de facto het leiderschap hier nog steeds in handen is van de bevoegde moderators. Ik apprecieer de devotie naar mij toe - ook al is die er enkel omdat Gavin dat nu zegt en verhoud ik mij tot hem als Medvedev tot Putin - maar gelieve die vanaf nu enkel nog te tonen in een daarvoor gepaste context - bv. in pm, op discord, of tijdens de samenkomsten van de geheime trollgroep.

Daarnaast ben ik na een regeerperiode van ettelijke weken van mijn troon van meest populaire forumlid gedonderd, en vervangen door een schare Airfryer-acolieten waar ik geen sikkepit van begrijp. Ik sta nog nét in de top 5. De realiteit is hard maar ik heb er vrede mee: ik ben een has been wat het virtuele leven betreft. Het is voor ieders toekomst hier beter als ge mij vanaf nu publiekelijk verloochent en een ander forumlid gaat aanbidden.
Ik volg Gavin maar omdat ik de verantwoordelijkheid voor het spreekwoordelijke zo een beetje van me probeer af te schuiven :unsure:

Met die airfryer meme ben ik niet helemaal mee. Met airfryers in't algemeen niet: da's toch gewoon ne kleine oven? What's the big deal?
Een has been zijt ge zeker niet naar mijn bescheiden mening. Al heeft uw reputatie wel een deuk opgelopen toen ge pol & actua verliet.
 
Alsook, @Gavin: de bazen van deze keet zijn nog steeds de fantastische @BlackOccult en de iets minder fantastische (maar met betere muzieksmaak en voor jou altijd en immer in spandex) mijzelve.
Toch schattig als beleidsmakers denken enige controle te hebben :love:.
ALL HAIL FÜHRER @Nahrtent 🧑‍🌾🧑‍🌾🧑‍🌾🧑‍🌾

Edit: Ik weet niet waarom het forum daar landbouwer en maïs emoticons van heeft gemaakt, maar ik vind het best leuk :unsure:.

Iedereen met respect voor zijn eigen mentale gezondheid blijft daar weg.
:unsure:
Maar daar ben ik wel weer 100% mee akkoord.
 
Laatst bewerkt:
Jaande penvrienden, heb ik hier daarnet toch geen telefoon van Hermans Dalilla gekregen zeker? Ze zei dat ze me maar belde omdat ze nu eenmaal écht slecht is in schrijven, ook al ging het over iets op dit forum waar communicatie exclusief schriftelijk gebeurt. Ik aanvaardde haar zelfkennis en begon zonder stotteren aan die talentloze teem uit te leggen hoe een weegschaal werkt voor mijn pizzarecept. "Neen Gavvers alstublieft", zei ze, "ook cijfers zijn voor mij te moeilijk, zelfs uw telefoonnummer heb ik moeten laten ingeven door mijn man, eigenlijk kan ik niets, en toch wil ik ergens over zagen." Bleek dat het uiteindelijk om dit concept ging. Zestien (zelf geteld want ze zei gewoon 'veel') albums ver en nog geen enkele vrouwelijke artiest te horen gekregen. Ik, als één van de toegewijde posters die zowat al die albums binnenstebuiten draaien, wees haar meteen op Ramses Shaffy's gorgonisch gestaar in de ogen van een in een zelfgebreide trui gehesen pseudodeerne terwijl zij samen te midden van enige seksuele spanning de kleur van de aanplant aan de andere kant van de heuvel beschrijven. "Echt als deel van de voorgestelde band bedoel ik dan, Gavin, niet zo eens een vrouwelijke stem of sessiemuzikant om het patriarchaal entertainmentproduct wat te diversifiëren zoals artikels, ook al zijn ze natuurlijk beter geschreven dan mijn, in Playboy."

Potverdikke, die zeiksnor had een punt. Ik heb alleszins mijn best gedaan door een zo androgyn mogelijke band voor te stellen, en, als ik het goed heb, wordt het volgende week eveneens serieus nichterige boel, dus misschien wordt dat het keerpunt, maar de rest mag zich hoe dan ook toch eens bezinnen over hun aartsvaderlijke keuzes en smaken in deze tijden. Kunnen vrouwen geen muziek maken misschien? Ik hoorde de opluchting aan de andere kant van de lijn toen ik vertelde dat ik dit hier zou aankaarten omdat ik weet dat ze naast analfabeet ook een digibeet is, ook al voegde ik eraan toe dat het allicht geen toeval is dat het hele classicartistgebeuren volledig in elkaar is gestort toen er eens naar een vrouw moest geluisterd worden. Net toen ze me wou bedanken en voldaan zou ophangen, vroeg ik haar echter wat ze dacht van het feit dat van de vierenvijftig* (54) op dat moment vaste leden van de in dit concept voorgestelde bands er slechts twee (2) niet blank zijn. Ik hoorde een doffe knal, de lijn ligt nog altijd open voorlopig.

*(2+4+4+1+4+5+2+4+5+2+4+1+5+1+5+5)
 
Jaande penvrienden, heb ik hier daarnet toch geen telefoon van Hermans Dalilla gekregen zeker? Ze zei dat ze me maar belde omdat ze nu eenmaal écht slecht is in schrijven, ook al ging het over iets op dit forum waar communicatie exclusief schriftelijk gebeurt. Ik aanvaardde haar zelfkennis en begon zonder stotteren aan die talentloze teem uit te leggen hoe een weegschaal werkt voor mijn pizzarecept. "Neen Gavvers alstublieft", zei ze, "ook cijfers zijn voor mij te moeilijk, zelfs uw telefoonnummer heb ik moeten laten ingeven door mijn man, eigenlijk kan ik niets, en toch wil ik ergens over zagen." Bleek dat het uiteindelijk om dit concept ging. Zestien (zelf geteld want ze zei gewoon 'veel') albums ver en nog geen enkele vrouwelijke artiest te horen gekregen. Ik, als één van de toegewijde posters die zowat al die albums binnenstebuiten draaien, wees haar meteen op Ramses Shaffy's gorgonisch gestaar in de ogen van een in een zelfgebreide trui gehesen pseudodeerne terwijl zij samen te midden van enige seksuele spanning de kleur van de aanplant aan de andere kant van de heuvel beschrijven. "Echt als deel van de voorgestelde band bedoel ik dan, Gavin, niet zo eens een vrouwelijke stem of sessiemuzikant om het patriarchaal entertainmentproduct wat te diversifiëren zoals artikels, ook al zijn ze natuurlijk beter geschreven dan mijn, in Playboy."

Potverdikke, die zeiksnor had een punt. Ik heb alleszins mijn best gedaan door een zo androgyn mogelijke band voor te stellen, en, als ik het goed heb, wordt het volgende week eveneens serieus nichterige boel, dus misschien wordt dat het keerpunt, maar de rest mag zich hoe dan ook toch eens bezinnen over hun aartsvaderlijke keuzes en smaken in deze tijden. Kunnen vrouwen geen muziek maken misschien? Ik hoorde de opluchting aan de andere kant van de lijn toen ik vertelde dat ik dit hier zou aankaarten omdat ik weet dat ze naast analfabeet ook een digibeet is, ook al voegde ik eraan toe dat het allicht geen toeval is dat het hele classicartistgebeuren volledig in elkaar is gestort toen er eens naar een vrouw moest geluisterd worden. Net toen ze me wou bedanken en voldaan zou ophangen, vroeg ik haar echter wat ze dacht van het feit dat van de vierenvijftig* (54) op dat moment vaste leden van de in dit concept voorgestelde bands er slechts twee (2) niet blank zijn. Ik hoorde een doffe knal, de lijn ligt nog altijd open voorlopig.

*(2+4+4+1+4+5+2+4+5+2+4+1+5+1+5+5)
Waarde Gavin. Het is tegenwoordig WIT in plaats van blank. Voor de rest weer wat rake observaties. Voor de schone sekse hoop ik niet dat Babymetal het eerste vrouwelijke AOTW mag presenteren.
 
Terug
Bovenaan