Album of the week Idee thread

Als je hem zondagavond deelt krijg je onder je voeten want het is te vroeg, als je maandagmorgen deelt is het te laat. Tough crowd. :unsure:
 
Nog een paar aanpassingen gedaan aan de beginpost, waaronder de releasedatum toegevoegd van alle albums, uit persoonlijke interesse. Ik hoop uit de grond van mijn hart dat Svartálfar niet bij elke wijziging een melding krijgt, want ik ben dat in het begin wel soms vergeten af te zetten. :unsure:
 
Nog een paar aanpassingen gedaan aan de beginpost, waaronder de releasedatum toegevoegd van alle albums, uit persoonlijke interesse. Ik hoop uit de grond van mijn hart dat Svartálfar niet bij elke wijziging een melding krijgt, want ik ben dat in het begin wel soms vergeten af te zetten. :unsure:
Allemaal vrij recent (post-WOII). Benieuwd of iemand een topschijf uit de swingende sixteenth century zal neerpoten.
 
De goede man heeft ettelijke maanden lang niets van zich laten horen, dus ik neem een weekje verlof. Zoals @Gavin eerder al zei maar om de ene of de andere reden niet durft te herhalen: heel dit idee draait rond participatie en reciprociteit.
 
Terug
Bovenaan