Huwelijk(feest)

Waarom? De dag dat uw kind geboren wordt is extreem belangrijk in uw leven, maar dat is nu toch niet specifiek zo'n "mooie" dag? Voor de meeste mensen is die dag van de geboorte een héél zware, vermoeiende en emotioneel belastende dag. Uw trouwdag is in principe een hele dag feest (wel met de nodige stress).

Dus ik snap u volledig dat trouwdag de beste dag van uw leven is, maar de geboorte van uw kinderen misschien de belangrijkste bvb.
Ik kon het zelf niet beter gezegd hebben. Tegen u kunt ge klappen!

Reden?
Mijn vriendin zegt ook wel dat het voor haar niet moet en dat ik gerust mijn pa of schoonbroer of vrienden mag meenemen.
Maar langs de andere kant als ik dan eens iets laat zien is het toch al dikwijls "Vind ik niet mooi" "Dat is meer voor in de winter",... dat ik zoiets heb van kom dan maar zelf mee

Alleen voor het stof te kiezen, omdat ik twijfelde tussen groen en blauw. Maar niet voor het totaalplaatje.
Dat ben ik misschien ook aan het denken
Dat ik haar meevraag de 1e keer en dan een aantal mogelijkheden en nadien terug gaan voor de keuze te maken

Is het groen of blauw geworden ? :D
Waar ben jij geweest trouwens ? want je bent ook van Limburg

Reden?
Mijn vriendin zegt ook wel dat het voor haar niet moet en dat ik gerust mijn pa of schoonbroer of vrienden mag meenemen.
Maar langs de andere kant als ik dan eens iets laat zien is het toch al dikwijls "Vind ik niet mooi" "Dat is meer voor in de winter",... dat ik zoiets heb van kom dan maar zelf mee

Dat ben ik misschien ook aan het denken
Dat ik haar meevraag de 1e keer en dan een aantal mogelijkheden en nadien terug gaan voor de keuze te maken

Is het groen of blauw geworden ? :D
Waar ben jij geweest trouwens ? want je bent ook van Limburg
Het is blauw geworden, maar met een licht motief in. Ik wou absoluut geen blauw, omdat ik al een blauw kostuum had. Maar bij een 3-delig was ik bang dat groen niet mooi ging zijn, dus uiteindelijk toch blauw geworden.

Ik ben bij Rutger Zantino geweest in Heusden. Die maakt alles op maat. Ik moest alleen nog zelf voor een onderbroek zorgen voor mijn trouwdag :unsure: . Maar wel heel tevreden van. Heeft mijn Suitsupply kostuum ook aangepast, omdat dat niet mooi op maat was. Is wel op afspraak bij hem, maar kan je altijd zijn nummer sturen in pm als je wilt.

Het is blauw geworden, maar met een licht motief in. Ik wou absoluut geen blauw, omdat ik al een blauw kostuum had. Maar bij een 3-delig was ik bang dat groen niet mooi ging zijn, dus uiteindelijk toch blauw geworden.

Ik ben bij Rutger Zantino geweest in Heusden. Die maakt alles op maat. Ik moest alleen nog zelf voor een onderbroek zorgen voor mijn trouwdag :unsure: . Maar wel heel tevreden van. Heeft mijn Suitsupply kostuum ook aangepast, omdat dat niet mooi op maat was. Is wel op afspraak bij hem, maar kan je altijd zijn nummer sturen in pm als je wilt.
Allé dat beloofd. Ik heb ook meteen gezegd: "geen blauw" :D

Kan het zijn dat hij nu ook een winkel/showroom heeft in Hasselt ?
Ik heb nu mijn eerste afspraak gemaakt bij Tudors in Hasselt, ook compleet op maat.
Kleed heb ik ook niet gezien op voorhand.
Ja.

Ik vond dat wel fijn. Haar kleed heb ik niet op voorhand gezien.
Ik heb het ook niet gezien en ga het op de dag zelf pas te zien krijgen.
Maar het was wel "Ik hoop dat het er qua stijl wel wat bij past" Dus ze kan beter meekomen lijkt mij :D

Allé dat beloofd. Ik heb ook meteen gezegd: "geen blauw" :D

Kan het zijn dat hij nu ook een winkel/showroom heeft in Hasselt ?
Ik heb nu mijn eerste afspraak gemaakt bij Tudors in Hasselt, ook compleet op maat.

Ik heb het ook niet gezien en ga het op de dag zelf pas te zien krijgen.
Maar het was wel "Ik hoop dat het er qua stijl wel wat bij past" Dus ze kan beter meekomen lijkt mij :D
Toen zat die alleen in Heusden, maar heb net op Google gekeken en daar lijkt hij inderdaad een winkel in Hasselt te hebben nu.

Aan de mannen. Hebben jullie je toekomstige meegenomen toen je voor je kostuum ging?
Hier niet. Heb dat samen met mijn getuigen gedaan (die ook nog een kostuum nodig hadden).

Ik vond het wel leuker dat het voor allebei een verrassing was. Denk dat het een minderheid is van de mannen die hun toekomstige meenemen. Je kan ook nog altijd kiezen voor je (schoon)moeder, (schoon)zus of een vriendin als je wat vrouwelijk advies nodig hebt.

Ik had ook een vriend die destijds de zussen of vriendinnen van zijn verloofde meenam voor het juiste kleuradvies. Dat is ook een goede optie als je wat onzeker bent.

Voor de rest kunnen ze je in de winkel normaal altijd wel goed advies geven hoor :)

Ik vond het wel leuker dat het voor allebei een verrassing was. Denk dat het een minderheid is van de mannen die hun toekomstige meenemen. Je kan ook nog altijd kiezen voor je (schoon)moeder, (schoon)zus of een vriendin als je wat vrouwelijk advies nodig hebt.
Is dat zo? In mijn vriendenkring alvast niet.

't Is zowat traditie dat de vrouw niet gezien mag worden, ook het kleed niet. Dan sliep zij bij haar ouders en ging ik ze ophalen. Bij de mannen, who cares, wij zijn de prinses niet hé.

Wij hebben dat met iedereen samen gedaan (kostuums) en dat was wel plezant.

Is dat zo? In mijn vriendenkring alvast niet.

't Is zowat traditie dat de vrouw niet gezien mag worden, ook het kleed niet. Dan sliep zij bij haar ouders en ging ik ze ophalen. Bij de mannen, who cares, wij zijn de prinses niet hé.

Wij hebben dat met iedereen samen gedaan (kostuums) en dat was wel plezant.
Dat zal wel plezant zijn, daar twijfel ik niet aan ;)

Ik heb het zelf nog nooit gehoord... Misschien is het regioafhankelijk? (regio Antwerpen hier) :p

Als ik nadenk over alle vrienden, kennissen, familieleden, ... die getrouwd zijn hier. De mannen gingen telkens met hun getuigen, of hun mama/papa, of vrienden/vriendinnen, zus/broer, ... maar echt nog nooit gehoord dat iemand dat met zijn verloofde deed. Ook verhalen van vroeger van mijn vader, schoonvader, ... nooit te horen gekregen dat daar de aanstaande bruid bij was...

Mijn man is dat alleen gaan kiezen met zijn zussen, en hij heeft me nadien enkel verteld dat het een rood was. Toch wel slapeloze nachten over gehad toen. Dus als het verrassing wordt, beter niks zeggen ipv dat soort halve informatie.

Mijn man is dat alleen gaan kiezen met zijn zussen, en hij heeft me nadien enkel verteld dat het een rood was. Toch wel slapeloze nachten over gehad toen. Dus als het verrassing wordt, beter niks zeggen ipv dat soort halve informatie.
Waarom slapeloze nachten van gehad?

Mijn vrouw had mijn kostuum ook nog niet gezien (en ik haar kleed ook niet). Zalige trouwfoto's van de moment dat ik beneden kom in kostuum :D

Terug
Bovenaan