Huwelijk(feest)

Voor ons trouwfeest hebben wij ons laten begeleiden door een (soort van) goedkope weddingplanner, zijnde www.onzetrouwdag.com . Is een koppel die heel hun voorbereiding minitieus hebben voorbereidt en dat in een ebook gegoten hebben. € 50 in plaats van € 2000, de keuze was hier snel gemaakt. Allemaal mooi opgesplitst in X-maanden voor de trouwdag.

Gelukkig geen goedkoop samenraapsel van wat je online vindt maar écht met concrete tips die ze ons aanhaalden waar wij echt nooit over gingen nagedacht hebben. Ook duidelijk een normaal trouwfeest geen "Pinterest-trouwfeest", zoals ze dat noemen, dat gaf ons al meteen wat realisme gelukkig vanaf bij het begin.

Een voorbeeld: duidt iemand uit die verantwoordelijk is voor de cash die je ontvangt in de enveloppen die avond, dan hoef je daar als koppel zelf niet mee bezig te zijn die avond zelf.
 
Voor ons trouwfeest hebben wij ons laten begeleiden door een (soort van) goedkope weddingplanner, zijnde www.onzetrouwdag.com . Is een koppel die heel hun voorbereiding minitieus hebben voorbereidt en dat in een ebook gegoten hebben. € 50 in plaats van € 2000, de keuze was hier snel gemaakt. Allemaal mooi opgesplitst in X-maanden voor de trouwdag.

Gelukkig geen goedkoop samenraapsel van wat je online vindt maar écht met concrete tips die ze ons aanhaalden waar wij echt nooit over gingen nagedacht hebben. Ook duidelijk een normaal trouwfeest geen "Pinterest-trouwfeest", zoals ze dat noemen, dat gaf ons al meteen wat realisme gelukkig vanaf bij het begin.

Een voorbeeld: duidt iemand uit die verantwoordelijk is voor de cash die je ontvangt in de enveloppen die avond, dan hoef je daar als koppel zelf niet mee bezig te zijn die avond zelf.
Klinkt zoals die van ons. Was wel €250, maar heeft dat zeer goed gedaan. Met de nodige humor.
 
Wij betalen wel wat meer, maar dan is het ook wel niet enkel begeleiding vooraf bij het draaiboek.
Maar ook effectief die persoon die alles regelt de dag zelf

Dingen die vervoerd moeten worden naar gemeentehuis, zaal, ...
Ontvangen en veilig wegbergen van de cadeau's
Vroeger aanwezig zijn in de zaal (tijdens onze fotoshoot) om de DJ en dergelijke te onvangen

Dus niet alleen op papier zetten van "duid x aan voor y" maar ook die rol opnemen op de dag zelf.

Daar heb ik gerust wat cente voor over om daar allemaal niet aan te moeten denken
 
Wij betalen wel wat meer, maar dan is het ook wel niet enkel begeleiding vooraf bij het draaiboek.
Maar ook effectief die persoon die alles regelt de dag zelf

Dingen die vervoerd moeten worden naar gemeentehuis, zaal, ...
Ontvangen en veilig wegbergen van de cadeau's
Vroeger aanwezig zijn in de zaal (tijdens onze fotoshoot) om de DJ en dergelijke te onvangen

Dus niet alleen op papier zetten van "duid x aan voor y" maar ook die rol opnemen op de dag zelf.

Daar heb ik gerust wat cente voor over om daar allemaal niet aan te moeten denken
Dat staat dus allemaal in die ebook van www.onzetrouwdag.com hierboven, is geen generalitische lijst zoals je er 1001 vindt op het web. Dat zal ook wel de reden zijn dat ze die betalend hebben gemaakt ipv gratis weggeven om aan data mining te doen.
 
Een goed draaiboek is wel goud waard om minder te hoeven stressen. Wij hebben die zelf wel in elkaar gestoken, maar als je dat niet ziet zitten is ervoor betalen zeker geen overbodige luxe.
 
Dat staat dus allemaal in die ebook van www.onzetrouwdag.com hierboven, is geen generalitische lijst zoals je er 1001 vindt op het web. Dat zal ook wel de reden zijn dat ze die betalend hebben gemaakt ipv gratis weggeven om aan data mining te doen.
Ja ok het staat in het draaiboek, maar je moet er zelf wel nog 1 of meerdere mensen aan toewijzen die het dan willen doen ook.

Nu betalen wij gewoon om te zorgen dat alles gebeurd. Gewoon iemand die alles de dag zelf wat regelt waar je niet wil of kan mee bezig zijn.
 
Bij ons deed de locatie dat allemaal.
DJ ontvangen, fotobooth kerel ontvangen

Zorgen dat iedereen op een stoel zat, tafels afroepen, decoratie voorzien, enveloppe doos bij houden,.. ons met momenten ff apart roepen om op adem te komen of als 1e de zaal te laten zien of wegroepen voor de foto's van het desert voor iedereen er stond
Bij het avondfeest op tijd die lighttubes uitdelen.
De bedankjes klaarzetten en zorgen dat de meeste er één meehadden.
Zorgen voor de handtas(sen) en spullen van mijn madam.

Kost u wel wat meer maar ge koopt u zoveel gemoedsrust. Absolute meerwaarde
 
Bij ons deed de locatie dat allemaal.
DJ ontvangen, fotobooth kerel ontvangen

Zorgen dat iedereen op een stoel zat, tafels afroepen, decoratie voorzien, enveloppe doos bij houden,.. ons met momenten ff apart roepen om op adem te komen of als 1e de zaal te laten zien of wegroepen voor de foto's van het desert voor iedereen er stond
Bij het avondfeest op tijd die lighttubes uitdelen.
De bedankjes klaarzetten en zorgen dat de meeste er één meehadden.
Zorgen voor de handtas(sen) en spullen van mijn madam.

Kost u wel wat meer maar ge koopt u zoveel gemoedsrust. Absolute meerwaarde
Bij ons deden ze dat ook. Ze kwamen zelfs een keer of 3 vragen over de gehele avond of de temperatuur naar wens was in de zaal.

Zij gaven me ook het teken wanneer ik kon speechen. Ik had reeds de micro in mijn bezit van hun en ze lieten me weten dat ze iedereen z'n glas gingen vullen. Zo kon iedereen een gevuld glas heffen wanneer ik de speech afsloot met een toost.

Onze videobooth was te laat. We konden die firma ook niet bereiken en het was even paniek. De man die alles regelde in de zaal kwam ons zeggen dat we er ons niet druk in hoefden te maken. Zij gingen die firma contacteren en zorgen dat het in orde kwam, zodat wij konden genieten van de receptie.

Een uur later stond die videobooth er, volledig gratis om het misverstand te compenseren.
 
Wat zijn richtprijzen voor een dj (inclusief geluid & lichtinstallatie) voor een trouw tegenwoordig?
Prijs van onze DJ

DJ zonder gerief: 500 euro
DJ + basic licht en geluidsinstallatie : 700 euro
DJ + grote licht en geluidsinstallatie: 950 euro

Het verschil tussen de kleine en grote installatie is het aantal licht effecten. De grote installatie heeft meer elementen die vaak voorkomen in een discotheek. Bijvoorbeeld moving heads, laser, rookmachines ... Deze setup is ook een stuk meer werk om op te zetten.
De kleine installatie is interessant voor de kleinere locaties. Bestaat uit led spots en dj light effecten.

Geen vast aantal uren, whatever it needs :D
 
Iemand ervaring met customized manchette knopen ergens laten maken?

Zou wel iets willen met onze initialen maar ofwel kom ik op van die etsy achtige sites uit, ofwel pas vanaf x-aantal stuks
 
Terug
Bovenaan