Play4 Huizenjagers

Eergisteren: 500k voor een appartement aan zee. Zegt die dochter "amai het is met kwaliteitsmaterialen afgewerkt". Ik zie gewoon witte muren, witte houten plinten en een Quickstep zoals in elke renovatie tegenwoordig + radiatoren. Niets luxe aan, gewoon oké gedaan leek het.

De moeder had ook meer aandacht voor de badkamermeubels dan het effectieve pand. Alsof dat meubeltje van €1000 er toe doet.
 
Eergisteren: 500k voor een appartement aan zee. Zegt die dochter "amai het is met kwaliteitsmaterialen afgewerkt". Ik zie gewoon witte muren, witte houten plinten en een Quickstep zoals in elke renovatie tegenwoordig + radiatoren. Niets luxe aan, gewoon oké gedaan leek het.

De moeder had ook meer aandacht voor de badkamermeubels dan het effectieve pand. Alsof dat meubeltje van €1000 er toe doet.
Is misschien al eens gezegd hier. Maar ik snap die mensen hun budgetten niet.
Koopels van nog geen 30 jaar en een budget hebben van +400k.
Ik denk dat ik iets verkeerd gedaan heb in mijn leven.

Waar ik het ook van krijg is als de kandidaten een budget hebben van bvb 300k, die makelaars dan afkomen met een huis dat 100k duurder is. Dan wordt ge als kandidaat koper toch niet serieus genomen lijkt me
 
Ik weet niet of ze momenteel met nieuwe afleveringen zitten of herhalingen. Maar gisteren zag ik daar dus 2 mannen die een huis in Italië zochten. Bleken dat 2 koppels te zijn, oké geen probleem.

Dan hoor je ze halverwege de aflevering zeggen "ja, wij gaan dat toch niet kunnen beslissen he, de vrouwen gaan die huizen ook moeten zien".
DOE DAN NIET MEE MET HET PROGRAMMA HE!
 
Ik denk dat dit een nieuwe versie is?
Ik ben nu die eerste aflevering aan't zien, die mannelijke makelaar, die is toch gewoon zat?
 
We zitten weer met een top-makelaar.
Koppel zoekt een pand om een B&B te starten, makelaar begint met "misschien willen jullie helemaal geen B&B starten, dus hier is een duplex penthouse"
 
We zitten weer met een top-makelaar.
Koppel zoekt een pand om een B&B te starten, makelaar begint met "misschien willen jullie helemaal geen B&B starten, dus hier is een duplex penthouse"
Ik heb de aflevering nog niet gezien, maar ongetwijfeld heeft die makelaar minstens een 6/10 gekregen!

"We willen eigenlijk een B&B kopen, maar voor mensen die op zoek zijn naar een duplex penthouse zou dit wel een goede vondst zijn, dus we geven een 9/10".
 
neenee, makelaar had ook nog op de vallei gewezen (we zitten in tenerife), en gezegd: "daar kunt ge met de 100.000€ die over blijft van uw budget nog wel een studio kopen, en dat in de verhuur steken. da's gemakkelijker, en dan hebt ge ook een mooi inkomen"

en dus kreeg hij een 7, want hij had ze toch aan't denken gezet
 
  • Unsure
Waarderingen: 515
Waar ik vooral diaree can krijg is als kandidaten met bvb een budget komen van 300.000€.
Men laat dan die mensen hun droomhuis zien, alles klopt eraan. En dan de prijs: 450.000€. Ge ziet dan die mensen bijna in tranen uitbarsten.
En die makelaars hun uitleg dan; tis maar een kleine extra inspanning voor jullie droom te verwezenlijken 🤣
 
Dan vind ik die van vakantiehuizen vorig jaar nog een trap beter.

"Geniet u maar van dit uitzicht. Ziet ge u hier al zitten bij zonsondergang, met een glaasje champagne dabei?

Wel da's dan jammer, want deed huis staat niet te koop, ik ga u één aanbieden dat er op lijkt, ergens anders."
 
Dan vind ik die van vakantiehuizen vorig jaar nog een trap beter.

"Geniet u maar van dit uitzicht. Ziet ge u hier al zitten bij zonsondergang, met een glaasje champagne dabei?

Wel da's dan jammer, want deed huis staat niet te koop, ik ga u één aanbieden dat er op lijkt, ergens anders."
Ofwel geven de kandidaten zeer duidelijk aan dat ze niet graag renoveren. Komen ze bij een ‘huis’ aan dat je het best met de bulldozer gelijk maakt
 
zal niet mogen, zeker?
ik denk ook dat de wedstrijd eigenlijk maar bijzaak is. zeker met zo'n buitenland of vakantiehuis-thema, moet het toch een feel-good-programma zijn. daar hoort mensen buizen, ondanks dat ze totaal de vraag van de klant negeren, gewoon niet bij.
 
Ik denk toch ook vaak dat die makelaars vaak een huis laten zien, wetende dat het niet voor deze kandidaten is, gewoon om het in de picture te zetten naar potentiële klanten toe
 
Terug
Bovenaan