Play4 Huizenjagers

neenee, makelaar had ook nog op de vallei gewezen (we zitten in tenerife), en gezegd: "daar kunt ge met de 100.000€ die over blijft van uw budget nog wel een studio kopen, en dat in de verhuur steken. da's gemakkelijker, en dan hebt ge ook een mooi inkomen"

en dus kreeg hij een 7, want hij had ze toch aan't denken gezet
Op de vallei werd er gewezen voor het mooie uitzicht dat ze daar hadden.
Daarnaast werd er op het laatste bij vermeld dat er in dezelfde residentie waar die penthouse was nog wel studio's of zelfs 1 slaapkamer appartementen beschikbaar waren die binnen budget (die 100.000 euro) vielen.
 
Waar ik vooral diaree can krijg is als kandidaten met bvb een budget komen van 300.000€.
Men laat dan die mensen hun droomhuis zien, alles klopt eraan. En dan de prijs: 450.000€. Ge ziet dan die mensen bijna in tranen uitbarsten.
En die makelaars hun uitleg dan; tis maar een kleine extra inspanning voor jullie droom te verwezenlijken 🤣
Soms zijn de vragen van de kandidaat kopers ook gewoon totaal niet realistisch.
 
Ik denk toch ook vaak dat die makelaars vaak een huis laten zien, wetende dat het niet voor deze kandidaten is, gewoon om het in de picture te zetten naar potentiële klanten toe
Vaak tonen ze ook huizen van andere makelaars, omdat ze zelf niks in het aanbod hebben wat overeenkomt met de vraag van de kandidaten.
 
was typisch zo een zoals @Bernie.be hier al zei:

gewoon op tv een pand tonen om in de picture te zetten, goed wetende dat het voor de kandidaat kopers nooit gaat lukken, of het totaal niet is wat gevraagd werd.

verkopen per opbod, vanaf 500k terwijl het budget 400k is. en eigenlijk al weten: t zal gemakkelijk de 600k halen.
 
was typisch zo een zoals @Bernie.be hier al zei:

gewoon op tv een pand tonen om in de picture te zetten, goed wetende dat het voor de kandidaat kopers nooit gaat lukken, of het totaal niet is wat gevraagd werd.

verkopen per opbod, vanaf 500k terwijl het budget 400k is. en eigenlijk al weten: t zal gemakkelijk de 600k halen.
Ik snap die makelaars wel, maar men zou voor dat programma toch wel wat regels moeten opleggen. Bvb niet hoger de 50.000€ boven budget.
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Ik snap die makelaars wel, maar men zou voor dat programma toch wel wat regels moeten opleggen. Bvb niet hoger de 50.000€ boven budget.
Gewoon onder budget. Iemand die meedoet aan zo'n programma zal al wel tot in detail uitgezocht hebben wat hun maximum budget is...
 
Soms denk ik toch ook dat die kandidaten gewoon meedoen voor op tv te komen en geen huis moeten hebben.
Soms komen die makelaars toch echt met een huis af dat volledig in hun lijstje past. En dan is er geen bod achteraf
 
mja, het is niet omdat het "volledig in uw lijstje past" dat de klik er is, he.
en ik denk ook niet dat ge na 3 huizen te bezoeken al meteen uw huis gaat gevonden hebben. die kans is wel enorm klein.

er zullen er wel tussen zitten, maar 't is imo nogal veel moeite voor wat ge eruit haalt.
ge kunt dan beter aan Komen Eten mee doen.
 
toch maar een rare week in Portugal

Rachel, die de hele week er een beetje bovenuit steekt, wint het niet omdat haar laatste pand nog wel wat verbouwing nodig heeft voor Fatima, die liever zichzelf verbouwt.
nu goed, het was die haar stijl duidelijk niet, maar die lage score was ook wel onverdiend. en zat ruim onder het budget.
voor het eerste pand geeft ze een 9, zit net onder het budget (ook al zouden ze daar ruim meer voor kunnen vragen hebben), maar daar wilt ze dan wel héél de toegangsweg heraanleggen...
 
toch maar een rare week in Portugal

Rachel, die de hele week er een beetje bovenuit steekt, wint het niet omdat haar laatste pand nog wel wat verbouwing nodig heeft voor Fatima, die liever zichzelf verbouwt.
nu goed, het was die haar stijl duidelijk niet, maar die lage score was ook wel onverdiend. en zat ruim onder het budget.
voor het eerste pand geeft ze een 9, zit net onder het budget (ook al zouden ze daar ruim meer voor kunnen vragen hebben), maar daar wilt ze dan wel héél de toegangsweg heraanleggen...
Dat eerste moderne huis zag er ook wel geweldig uit
Ik vond dan weer het concept pet al die kleinere huisjes inde tuin wel een tof concept. Al mochten ze wel iets groter zijn ( ik zag geen living bvb)
 
was typisch zo een zoals @Bernie.be hier al zei:

gewoon op tv een pand tonen om in de picture te zetten, goed wetende dat het voor de kandidaat kopers nooit gaat lukken, of het totaal niet is wat gevraagd werd.

verkopen per opbod, vanaf 500k terwijl het budget 400k is. en eigenlijk al weten: t zal gemakkelijk de 600k halen.
Die opnames gebeuren niet op het moment dat ze uitgezonden worden hé. Er kan daar maanden tussen zitten.
 
Terug
Bovenaan