Play4 Huizenjagers

ik denk dat zo'n mama's boy die net uit het ouderlijke huis wilt verhuizen, wel een serieus moeilijke opdracht is.
 
De reeks over het Waasland met dat jong meisje. Die woning waar de (exuberant grote) slaapkamers gelijkvloers waren en de (te kleine) leefruimte boven onder het schuin dak. Zowel de makelaars als de kandidaat waren daar precies heel lyrisch over :crazy: Ben ik nu de enige die dat raar vond? Wie heeft dit in godsnaam bedacht?

Je kon aan die eettafel zelfs maar aan 1 kant zitten want anders stootte je ongetwijfeld constant met je kop tegen het dak :unsure:
 
wat ik mij vooral aan stoorde was die makelaar die eerst zijn rondleiding deed op kousen (uit respect voor de eigenaar), dan schoenen aan door de tuin, en dan gewoon naar binnen ging met de schoenen nog steeds aan om de prijs bekend te maken.

slaapkamers beneden: ik heb daar in feite ook al aan gedacht: je kan dan aan straatkant uw vensters toe doen voor privacy (kunnen ze niet binnen kijken vanaf de straat he)
 
De reeks over het Waasland met dat jong meisje. Die woning waar de (exuberant grote) slaapkamers gelijkvloers waren en de (te kleine) leefruimte boven onder het schuin dak. Zowel de makelaars als de kandidaat waren daar precies heel lyrisch over :crazy: Ben ik nu de enige die dat raar vond? Wie heeft dit in godsnaam bedacht?

Je kon aan die eettafel zelfs maar aan 1 kant zitten want anders stootte je ongetwijfeld constant met je kop tegen het dak :unsure:
Vond het ook heel klein aanvoelen ! Snapte het ook niet nee
 
slaapkamers beneden: ik heb daar in feite ook al aan gedacht: je kan dan aan straatkant uw vensters toe doen voor privacy (kunnen ze niet binnen kijken vanaf de straat he)
Los van de privacy is dat toch totaal ongemakkelijk? Altijd alles naar boven moeten sleuren. Echt een appartement gevoel voor mij.
 
hoe vaak moet gij dingen van uw slaapkamers naar uw living sleuren?
als ge uw slaapkamers, badkamer en wasruimte beneden zet, dan moet ge al nooit was naar boven sleuren. voor de rest eens af en toe boodschappen, maar da's toch ook niet elke dag?
en ge moet sowieso regelmatig van verdieping wisselen, in eender welke volgorde ze liggen, tbf.

mijn tante heeft een huis gehad waar beneden de keuken en wasruimte was (ook de garage die veel plaats in nam), eerste verdiep de leefruimte, en dààr boven nog de slaapkamers. die living was wel groot en tof, handig om volk te ontvangen. die keuken was niet ideaal gelegen, tenzij voor dingen in de tuin te doen: dan was dat gezellig. en als ouders heb je dan van de eerste verdiep overzicht van wat er in de tuin afspeelt.

't is gewoon anders denken dan normaal. voordelen/nadelen afwegen.
 
Los van de privacy is dat toch totaal ongemakkelijk? Altijd alles naar boven moeten sleuren. Echt een appartement gevoel voor mij.
Dit komt vaker voor dan je denkt. Bij huizen waar de straatkant lager ligt dan de tuinkant bv.
Minder ongemakkelijk dan je zou denken.
 
er wordt hier veel gezegd over "over budget gaan", maar als ge een budget hebt van 850k, en de makelaar komt af met iets waar kamers ontbreken die ge gevraagd hebt "want dat heb ik niet gevonden", voor 465k: dat snap ik ook niet. als ge dan iets van 200k méér vindt die dat wel heeft, zit ge nog 200k onder budget he.

ik bedoel maar: als ik 80k heb voor nen auto, ga ik mij gene polo kopen, ook geen full option.
 
er wordt hier veel gezegd over "over budget gaan", maar als ge een budget hebt van 850k, en de makelaar komt af met iets waar kamers ontbreken die ge gevraagd hebt "want dat heb ik niet gevonden", voor 465k: dat snap ik ook niet. als ge dan iets van 200k méér vindt die dat wel heeft, zit ge nog 200k onder budget he.

ik bedoel maar: als ik 80k heb voor nen auto, ga ik mij gene polo kopen, ook geen full option.
krijgt wel meeste punten :p
 
huis zelfs verkocht.
tjah, 't is een pak geld bespaard natuurlijk, maar ik zou mij toch blijven afvragen wat ik zou gekregen hebben voor mijn budget, ipv de helft.
 
er wordt hier veel gezegd over "over budget gaan", maar als ge een budget hebt van 850k, en de makelaar komt af met iets waar kamers ontbreken die ge gevraagd hebt "want dat heb ik niet gevonden", voor 465k: dat snap ik ook niet. als ge dan iets van 200k méér vindt die dat wel heeft, zit ge nog 200k onder budget he.

ik bedoel maar: als ik 80k heb voor nen auto, ga ik mij gene polo kopen, ook geen full option.
Bwa het is niet omdat iemand een budget heeft, dat heel dat budget op moet. Ik heb ook al mensen weten twijfelen tussen een auto van 150k of ene van 80k.
Het moet vooral waar voor je geld zijn.
En aangezien het verkocht is, zullen ze met dat overschot ook wel nog die grond er naast gekocht hebben.
 
ik snap sommige mensen niet.

doodlopende straat, geen verkeer: "ja nu is dat rustig, maar gaat dat in het weekend ook wel zo zijn??"
drukke baan, waar tijdens het filmen nog een camion met auto's passeert: "ja, da's hier wel rustig"

:unsure:

en wtf die vrouw die haar bij dat 2de huis gewoon kwaad begon te maken...
 
En dat was dan de Gentse week, en ze hebben volgens mij geen enkele keer in Gent gezeten :unsure:
Ik heb wel 1 aflevering gemist denk ik, maar ik zag ze in Eeklo, Geraardsbergen, Lokeren, Ninove etc... Ze hadden het beter de oost Vlaamse week genoemd precies
 
Ik ben nu de eerste aflevering van de "Gent"-week aan het kijken.

Laat die makelaar dat koppel nu echt badjassen aandoen als teaser voor een sauna, om ze dan buiten een gewoon tuinhuis te tonen? :laugh:
 
"Ik wil een villa, met een fitnessruimte, en mijn budget is 250k."

En dan worden de deelnemers van Blind Gekocht onrealistisch genoemd 🤣
 
Terug
Bovenaan