Play4 Huizenjagers

I know, maar toch.


Vandaag ook weer.
Koppel: voor renovaties hebben wij geen tijd. Ons budget is 240k. Wij zouden graag hebben dat je out of the box denkt.

Koen, de Vastgoed Kampioen: dit standaard rijhuis, dat volledig gerenoveerd moet worden (de andere makelaars rekenen daar op minstens 100k), is van u voor slechts 249k. En hier is nog ne zigeunerwagen, ergens anders, voor 7k.


Volgens mij is die bijnaam sarcastisch bedoeld
 
I know, maar toch.


Vandaag ook weer.
Koppel: voor renovaties hebben wij geen tijd. Ons budget is 240k. Wij zouden graag hebben dat je out of the box denkt.

Koen, de Vastgoed Kampioen: dit standaard rijhuis, dat volledig gerenoveerd moet worden (de andere makelaars rekenen daar op minstens 100k), is van u voor slechts 249k. En hier is nog ne zigeunerwagen, ergens anders, voor 7k.


Volgens mij is die bijnaam sarcastisch bedoeld
En maandag: ik heb het huis zelf nog maar een kwartier gezien. Speel jullie eens makelaar en zeg eens wat jullie zien. :eek2:
 
I know, maar toch.


Vandaag ook weer.
Koppel: voor renovaties hebben wij geen tijd. Ons budget is 240k. Wij zouden graag hebben dat je out of the box denkt.

Koen, de Vastgoed Kampioen: dit standaard rijhuis, dat volledig gerenoveerd moet worden (de andere makelaars rekenen daar op minstens 100k), is van u voor slechts 249k. En hier is nog ne zigeunerwagen, ergens anders, voor 7k.


Volgens mij is die bijnaam sarcastisch bedoeld
En maandag: ik heb het huis zelf nog maar een kwartier gezien. Speel jullie eens makelaar en zeg eens wat jullie zien. :eek2:
 
Sowieso wordt er toch geweldig vaak over budget gegaan? Ik snap dat echt niet. Er zijn er zelfs al geweest die durven zeggen "misschien met wat hulp dat het wel lukt". Wtf, je stelt toch net een budget om daar NIET boven te gaan.
 
Sowieso wordt er toch geweldig vaak over budget gegaan? Ik snap dat echt niet. Er zijn er zelfs al geweest die durven zeggen "misschien met wat hulp dat het wel lukt". Wtf, je stelt toch net een budget om daar NIET boven te gaan.
Die vrouw met haar slechtgezinde tweeling was ook zo he. Budget 360k, de ene geeft een huis van 310k met wat werk aan (min of meer realistisch) en krijgt een 7. De andere geeft een woning van 450k ofzo en krijgt een 9. Dat is een prijsverschil van 140k€, natuurlijk is dat huis mooier he...
 
Daar krijg ik het dan ook van.
Met een ‘petrelleke steken’ lost ge alles op 🤣
Ja "breek die muur uit" ... Uhu, en de vloer dan?
Of "hier zet ge dan uw keukeneiland" ... Ahja? En de leidingen?

Vandaag weer eentje he budget 210k+kosten (7% dus). 224k dus
Voorstel: nieuwbouwappartement van 219k. Dat is 265k he.
En dan interpreteren die dat als maar juist boven budget he, want maar 9k erboven.
 
Ge moet het maar durven als makelaar...
Klanten willen met 4 co-housen, en ook een praktijkruimte voor een psycholoog.
Voorstel: kom hier gewoon met 3 co-housen, dan hebt ge een kamer over voor die praktijk...
 
Ge moet het maar durven als makelaar...
Klanten willen met 4 co-housen, en ook een praktijkruimte voor een psycholoog.
Voorstel: kom hier gewoon met 3 co-housen, dan hebt ge een kamer over voor die praktijk...
Ik weet niet meer of het dezelfde makelaar was, of hetzelfde pand, maar er was ook een makelaar die ongeveer 100.000 euro boven budget ging, en dan zei, ja, ik ben boven budget gegaan, maar je hebt wel een garage die je kan verhuren.
Precies of je kan die 100.000 euro boven budget dichtfietsen met de huuropbrengst van een garage.
 
It's back!
Meteen miljoenen week, en ze zijn gisteren ook met 2 vlot boven het budget gegaan.
Nu, het eisenpakket liet ook gewoon de combinatie alle eisen + de exacte regio + binnen budget niet toe. Dus wel een goede reality-check voor een keer.

en een gepersonaliseerde nummerplaat die eindigt op meer dan 2 e's is gewoon raar.
 
1 miljoen is veel geld maar ook niet zooo veel voor 2 hectare en villa. Als je ziet wat je voor 150m2 met kleine tuin nieuwbouw al betaalt.... Aan 500k zit je snel tegenwoordig al.

Benieuwd naar rest van de week
 
klant: we zoeken een huis op fietsafstand (max 25 minuten) van Antwerpen.
makelaar: Limburg dus.
Haha, die fietsen snel. Ze zeiden wel 45 min btw, wat ik ook wel raar vind. Dat is te ver om te doen om iets te gaan drinken ofzo, denk ik, kan je evengoed wat verder zitten. Niet zooover natuurlijk
 
Terug
Bovenaan