Ruzie gemaakt met de ZCG (Zolder City Gangsters)?Ik kom er ook niet meer![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ruzie gemaakt met de ZCG (Zolder City Gangsters)?Ik kom er ook niet meer![]()
Duidelijk niet van die contreienRuzie gemaakt met de ZCG (Zolder Cité Gangsters)?

Tongeren, Diepenbeek of Sint truiden vallen eigenlijk ook nog wel meeDit weekend wat nieuwbouwprojecten bezocht rond Hasselt (tot aan Alken zelfs), maar dat is precies niet aan mij besteed. Het geregel dat daar bij komt kijken is mij wat te veel. Je krijgt dan wel een perfect bewoonbaar huis, dat is het enige voordeel.
Het stuk grond en het potentieel van het huis is belangrijker dan het instapklare gedeelte van de woonst, er zijn genoeg te renoveren of te vernieuwen OBs rond Hasselt. Hasselt is precies ook de enige echt bereikbare stad in Limburg. Voor OV bedoel ik dan.
Soit, conclusie is dat ik toch verder ga voor een te vernieuwen OB. De leefomstandigheden zullen de eerste jaren wat minder zijn, maar liever dat dan echt alles nog zelf te moeten regelen.
Want als je koopt en renoveert moet je idd niets zelf regelen ...Dit weekend wat nieuwbouwprojecten bezocht rond Hasselt (tot aan Alken zelfs), maar dat is precies niet aan mij besteed. Het geregel dat daar bij komt kijken is mij wat te veel. Je krijgt dan wel een perfect bewoonbaar huis, dat is het enige voordeel.
Het stuk grond en het potentieel van het huis is belangrijker dan het instapklare gedeelte van de woonst, er zijn genoeg te renoveren of te vernieuwen OBs rond Hasselt. Hasselt is precies ook de enige echt bereikbare stad in Limburg. Voor OV bedoel ik dan.
Soit, conclusie is dat ik toch verder ga voor een te vernieuwen OB. De leefomstandigheden zullen de eerste jaren wat minder zijn, maar liever dat dan echt alles nog zelf te moeten regelen.
Veel regelen? Uw ramen, tegels, ramen en badkamer kiezenDit weekend wat nieuwbouwprojecten bezocht rond Hasselt (tot aan Alken zelfs), maar dat is precies niet aan mij besteed. Het geregel dat daar bij komt kijken is mij wat te veel. Je krijgt dan wel een perfect bewoonbaar huis, dat is het enige voordeel.

Fixed that for youVeel regelen? Uw ramen, tegels, keuken en badkamer kiezen![]()
OepsFixed that for you

Tongeren nog niet echt bekeken, diepenbeek beschouw ik eigenlijk nog als HasseltTongeren, Diepenbeek of Sint truiden vallen eigenlijk ook nog wel mee
maar ja ik was wat kort door de bocht. Bedoel eigenlijk dat er veel onbereikbaar gedeeltes zijn binnen limburg .Mss wat te kort gezegd, bedoel dat ge dan alles in 1 keer moet regelen, daarna niks meer. Bij renovaties kan ik dat 'op mijn gemak' doen. Dat gaat dan over renovaties die niet essentieel zijn, zoals een badkamer die wat verouderd is maar wel up to code of iets maken van een puinhoop van een tuin. Das geen prio voor mij.Want als je koopt en renoveert moet je idd niets zelf regelen ...
Dingen waar ik eigenlijk niet veel om geef. Kamerverdeling is essentieel IMO, de rest is bijzaak (jaja veel te kort door de bocht, maar ik hoop dat jullie de achterliggende idee vatten)Veel regelen? Uw ramen, tegels, ramen en badkamer kiezen![]()
Hangt er ook een beetje af naar waar je wilt gaan. Er zijn zo'n beetje 2 assen die voor die as een goede bereikbaarheid hebben, maar vanuit de andere as bekeken is dat niet denderend.Tongeren nog niet echt bekeken, diepenbeek beschouw ik eigenlijk nog als Hasseltmaar ja ik was wat kort door de bocht. Bedoel eigenlijk dat er veel onbereikbaar gedeeltes zijn binnen limburg .
"Renovatiejaar renovatie 2022iemand es lachen?
![]()
Kwalitatief gerenoveerde halfopen bebouwing
Als het hun effectief lukt is dat nog vree schappelijke prijs. Prijzen zijn ongezien hoog in onze streek.
Mijn rechtoverburen hun huis staat te koop: https://www.immoweb.be/nl/zoekertje/huis/te-koop/wieze/9280/9834917?searchId=624c285408c4a
5 jaar ouder dan het mijne, rijhuis ipv halfopen, stuk kleiner met eerste verdieping onder het dak en bijgevolg schuine wanden (hier is de zolder volledig het hoogste verdiep onder het dak en dus geen schuine wanden op de eerste verdieping).
Ben benieuwd hoe die koopdag aanstaande zaterdag gaat verlopen. Die vraagprijs ligt eerlijk gezegd al een stuk boven hetgeen ik als verkooprijs had ingecalculeerd in ons bouwbudget :/.
Voor de kopers die willen weten wat een tajinepot in hun nieuw huis zou geven
iemand es lachen?
![]()
Kwalitatief gerenoveerde halfopen bebouwing
![]()

De inboedel is precies blijven staan.Hier in de buurt staat deze te koop, vind ik dan toch een pak minder aantrekkelijk
![]()
Huis te koop , 4 slaapkamers , € 339.000
Deze woning gelegen te Kobbegem is een woning om te renoveren, je kan de woning helemaal naar uw wensen verbouwen. Volgens onze interpretatie die we hebben over de indeling van de woning is dat op het gelijkvloers de living, eetruimte, keuken, berging en een apart toilet bevinden. De eerste...www.immoweb.be
De inboedel is precies blijven staan.
Als ik die plattegrond bekijk valt toch weer direct op dat zo'n lang smal huis toch ook verre van praktisch is.
Lijkt trouwens een rustig baantje maar zit veel sluipverkeer op om Asse centrum te vermijden. Vrij terecht trouwens, absolute clusterfuck daar zolang Asse geen afgewerkte ringweg heeft.