rubenvb
Well-known member
Verklaar je nader?en speelt op je isolatie enzo..
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Verklaar je nader?en speelt op je isolatie enzo..
Let op de omgeving met de VPK-fabriek in je achtertuin. Hoeft op zich geen probleem te zijn, gewoon even aandacht voor hebben of het je op één of andere manier zou kunnen storen.Immo Dendermonde Londerzeel Bornem Lebbeke| Berno Vastgoed
Berno vastgoed en advies te Dendermonde, Londerzeel, Lebbeke en Bornem.www.berno.be
Vrijdag deze gaan bezoeken. Thoughts?
Wat is de bedoeling van dat zwembad? Dat is een soort chique kinderzwembad veronderstel ik? Als volwassene kan je daar toch echt niet in zwemmen/duiken/springen of whatever? Voor de rest wel nice, mocht ik het kopen zou er meteen een volwaardig kanaalzwembad in de hof komen, zover de lengte het toelaat.![]()
Knappe, moderne villa met zwembad
Maak snel uw afspraak met Bart via [email protected] of 016 199 341!Meer foto's op website Homixx.Prachtige woning met groot terras en gezellige tuin.Deze gehele villa is nauwkeurig afgewerkt met zeer goede materialen.IndelingGelijkvloersLichtrijke inkom met apart toilet en vestiaire.De hele...www.homixx.be
Lijkt me inderdaad gewoon een badje ter verfrissing. Mogelijks geen zotte kosten willen maken met een volwaardig zwembad omdat dit niet uit de prijs te halen was bij de verkoop?Wat is de bedoeling van dat zwembad? Dat is een soort chique kinderzwembad veronderstel ik? Als volwassene kan je daar toch echt niet in zwemmen/duiken/springen of whatever? Voor de rest wel nice, mocht ik het kopen zou er meteen een volwaardig kanaalzwembad in de hof komen, zover de lengte het toelaat.
Ja ok, maar dit ziet er toch nog redelijk duur/chique uit voor een plonsbak. Gaat er bij mij niet in (als zwem-verslaafde) dat je daar geld aan uitgeeft ipv dan ineens voor the real deal te gaan. Misschien een plonsbad voor als ze uit de sauna komen.Lijkt me inderdaad gewoon een badje ter verfrissing. Mogelijks geen zotte kosten willen maken met een volwaardig zwembad omdat dit niet uit de prijs te halen was bij de verkoop?
Ik heb het uiteraard over het extreme. Maar het is niet onmogelijk dat je scheurtjes in je dak krijgt, zeker bij koude, en je isolatie wordt aangetast.Verklaar je nader?
Ik herkende dat zwembad meteen. Die gast heeft Gentrpreneurs dit jaar gewonnen. https://www.simpools.be/Wat is de bedoeling van dat zwembad? Dat is een soort chique kinderzwembad veronderstel ik? Als volwassene kan je daar toch echt niet in zwemmen/duiken/springen of whatever? Voor de rest wel nice, mocht ik het kopen zou er meteen een volwaardig kanaalzwembad in de hof komen, zover de lengte het toelaat.
Dat is gewoon een intex zwembad, waar ze een houten omkasting heen hebben gebouwd. Dat kost een fractie van een real deal zwembad.Ja ok, maar dit ziet er toch nog redelijk duur/chique uit voor een plonsbak. Gaat er bij mij niet in (als zwem-verslaafde) dat je daar geld aan uitgeeft ipv dan ineens voor the real deal te gaan. Misschien een plonsbad voor als ze uit de sauna komen.
(ik ben zelf ook zwem verslaafd, want als competitie zwemmer heb ik mijn jeugd meer in een zwembad doorgebracht dan op het drogen.
)Dat is dus gewoon zo een Intex opzetzwembad met een houten constructie rond. Eigenlijk wel goed gezien, maar echt duurzaam is het niet natuurlijk.Ik herkende dat zwembad meteen. Die gast heeft Gentrpreneurs dit jaar gewonnen. https://www.simpools.be/
Zal zo duur niet zijn hoor.
Dat is gewoon een intex zwembad, waar ze een houten omkasting heen hebben gebouwd. Dat kost een fractie van een real deal zwembad.
Mijn broer en nonkel hebben ook een intex zwembad, is ideaal voor de kinderen om in te spelen en voor zelf in te dobberen als afkoeling. Mijn nonkel heeft daar dan ook zelf een houten omkasting voor gemaakt.
Ik vind nu ook idd dat zwembad totaal geen meerwaarde, dat aanprijzen als "villa met zwembad" vind ik ook gewoon misleidend. Zo een iets groter Intex zwembad van 5 à 6 meter lengte kost +-1.000€, die houten constructie errond kan je eigenlijk best zelf maken, maar een goede schrijnwerker maakt dat ook voor wat, 2500€ (afhankelijk van de houtprijzen natuurlijk)? En zoals gezegd, absoluut niet duurzaam, als dat jaar in jaar uit blijft staan gaat dat niet echt lang ok blijven.Dat is gewoon een intex zwembad, waar ze een houten omkasting heen hebben gebouwd. Dat kost een fractie van een real deal zwembad.
Mijn broer en nonkel hebben ook een intex zwembad, is ideaal voor de kinderen om in te spelen en voor zelf in te dobberen als afkoeling. Mijn nonkel heeft daar dan ook zelf een houten omkasting voor gemaakt.
Ik vind het dan ook niet echt waard om dat huis te verkopen als zijnde, moderne villa met zwembad.
Wij hebben thuis zelf ook een zwembad gehad "the real deal" en geef mij dan ook maar zo'n intex zwemband hoor.(ik ben zelf ook zwem verslaafd, want als competitie zwemmer heb ik mijn jeugd meer in een zwembad doorgebracht dan op het drogen.
)
Voor een deftig zwembad in de tuin te plaatsen waar je deftig in kunt zwemmen, kost u een zwaar fortuin.
.Op die simpools site lijkt mij dat de kleine versie te zijn, wat DIY neerkomt op 5. 000€ voor enkel het bad en de omkasting. @stungunner schat dat op 3.500€ tesamen, dus 1.500 markup aan fancy marketing is wel schoon verdient aan dat gastje.
Voor het huis zit er dan nog een warmtepomp in en eventueel afdekzeil ofzo. Maar zoals gezegd kan dat zwembad eigenlijk mijn reet roesten. I really don't care.
DOMPELBADJE DAN HEH
Is niet enkel de marketing hé, al zal dat een grote brok zijn.Op die simpools site lijkt mij dat de kleine versie te zijn, wat DIY neerkomt op 5. 000€ voor enkel het bad en de omkasting. @stungunner schat dat op 3.500€ tesamen, dus 1.500 markup aan fancy marketing is wel schoon verdient aan dat gastje.
Voor het huis zit er dan nog een warmtepomp in en eventueel afdekzeil ofzo. Maar zoals gezegd kan dat zwembad eigenlijk mijn reet roesten. I really don't care.
En dat verkoopt ook goed.Ah lol ge hebt gelijk dat is zelfs nog eens ZONDER zwembad(je).Is niet enkel de marketing hé, al zal dat een grote brok zijn.
Het DIY pakket staat op de site "vanaf €3499", wat zonder zwembad is maar enkel voor de omkasting. Dit is voor de betontegels, op maat gezaagd hout, vijzen, bouwplannen, ...
Je betaalt natuurlijk voor de bouwplannen en het op maat gemaakte hout (werkuren) een pak meer dan enkel ruw hout. Vergelijk het met een tuinhuis hé, een bouwpakket van een prefab tuinhuis kost ook een pak meer dan enkel het hout en het zelf bouwenEn dat verkoopt ook goed.
Hoeveel meter lengte had je thuis? Kennissen van mij hebben onlangs een "kanaalzwembad" laten zetten, ongeveer 20m lang en in breedte dan een 2 meter (of iets meer). Dat lijkt mij ideaal voor lengtes te zwemmen. Liever dat dan die rechthoeken waar je nauwelijks 3 zwembewegingen in kan maken en je dan al moet omdraaien.Wij hebben thuis zelf ook een zwembad gehad "the real deal" en geef mij dan ook maar zo'n intex zwemband hoor.(ik ben zelf ook zwem verslaafd, want als competitie zwemmer heb ik mijn jeugd meer in een zwembad doorgebracht dan op het drogen.
)
Ik geloof bij die kennissen van mij dat ze rond de 55k zaten, wat op zich nog haalbaar is (prijs varieert ook enorm in functie van de afwerking).Voor een deftig zwembad in de tuin te plaatsen waar je deftig in kunt zwemmen, kost u een zwaar fortuin.
Hoeveel meter lengte had je thuis? Kennissen van mij hebben onlangs een "kanaalzwembad" laten zetten, ongeveer 20m lang en in breedte dan een 2 meter (of iets meer). Dat lijkt mij ideaal voor lengtes te zwemmen. Liever dat dan die rechthoeken waar je nauwelijks 3 zwembewegingen in kan maken en je dan al moet omdraaien.
Ik geloof bij die kennissen van mij dat ze rond de 55k zaten, wat op zich nog haalbaar is (prijs varieert ook enorm in functie van de afwerking).
Het zijn meer die jaarlijkse kosten waar ik tegenop zie.