Mulan
Well-known member
Intrest, zonet efkes argenta vergeleken met Keytrade na de 25j zou ik bij Keytrade 14.000 euro MINDER afbetalen!Zijn die percentages interest of JKP?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Intrest, zonet efkes argenta vergeleken met Keytrade na de 25j zou ik bij Keytrade 14.000 euro MINDER afbetalen!Zijn die percentages interest of JKP?
Ligt in dezelfde lijn als axa voor mij.Belfius niet gevraagd? Daar kregen wij ons beste percentage.
Amai dan zijn de interesten toch weer sterk gestegen. Ik heb enkele maanden geleden interestvoeten van 0,89% - 1% gehoord voor gelijkaardige situaties.Eventjes een update voor de tarieven, kan handig zijn voor andere singles
Eigen inbreng= 30%
Afbetaling = 1/3de van het inkomen.
Afbetaling vast tarief op 25j
Ing: 1.43%
Argenta: 1.39%
AXA: 1.97%
Keytrade: 1.49%
Morgen beobank en ik wacht ook nog het antwoord van crelan af.
Heeft dat niet te maken met Argenta die 20vast + 5 variabel doen?Intrest, zonet efkes argenta vergeleken met Keytrade na de 25j zou ik bij Keytrade 14.000 euro MINDER afbetalen!
Intrest, zonet efkes argenta vergeleken met Keytrade na de 25j zou ik bij Keytrade 14.000 euro MINDER afbetalen!
Ik dacht net hetzelfde te zeggen. Ik heb vrienden die een jaar geleden ofzo geleend hebben aan net geen 1% interest.Amai dan zijn de interesten toch weer sterk gestegen. Ik heb enkele maanden geleden interestvoeten van 0,89% - 1% gehoord voor gelijkaardige situaties.

Wij hebben vorig jaar voor een poort 250 cm Br x 225 cm H 1800euro betaald. 2 poorten besteld in Januari met batibouw extra's en laten plaatsen in Juli.@iedereen - wat is een aanvaardbare prijs voor een sectionaal poort van 2.5x2.2m ? Grootte ordes ?
)Neen, totaalbedrag is gebaseerd op onveranderde voet.Heeft dat niet te maken met Argenta die 20vast + 5 variabel doen?
Ik ben al een jaar bezig met banken vergelijken en ben nooit onder de 1.21 (variabele 5/5/5/5/5) geraakt.Amai dan zijn de interesten toch weer sterk gestegen. Ik heb enkele maanden geleden interestvoeten van 0,89% - 1% gehoord voor gelijkaardige situaties.

Ik had 1,15% op 25 jaar vast als alleenstaande.Ik ben al een jaar bezig met banken vergelijken en ben nooit onder de 1.21 (variabele 5/5/5/5/5) geraakt.
Koppel of alleenstaande maakt wél een verschil voor de banken![]()
Welke bank?Ik had 1,15% op 25 jaar vast als alleenstaande.
Akte was vorige maand, dus kredietonderhandeling is wel al enkele maanden terug.

Bij kbc krijg ik 1.6: telefonisch gesprek:download onze app en wat je daar krijgt is vast, geen onderhandelingen mogelijkAls alleenstaande bij KBC eind 2019 1,50%, nu als koppel 1,25% op 25j vast. KBC.

Hoe kom je aan zo een groot verschil? Ik ken er weinig van, vandaar mijn vraag. Is dat dan omdat de brand en schuldsaldo verzekering een pak duurder zijn bij Argenta tov Keytrade?Intrest, zonet efkes argenta vergeleken met Keytrade na de 25j zou ik bij Keytrade 14.000 euro MINDER afbetalen!
BelfiusWelke bank?![]()
Bij Keytrade geen verplichtingen om extra verzekeringen erbij te nemen, werk ook liever met een onafhankelijke makelaar!Hoe kom je aan zo een groot verschil? Ik ken er weinig van, vandaar mijn vraag. Is dat dan omdat de brand en schuldsaldo verzekering een pak duurder zijn bij Argenta tov Keytrade?
Bij kbc krijg ik 1.6: telefonisch gesprek:download onze app en wat je daar krijgt is vast, geen onderhandelingen mogelijk![]()
Mijn vriend had 2 maand terug als alleenstaande 0,89% vast bij Argenta.Ik ben al een jaar bezig met banken vergelijken en ben nooit onder de 1.21 (variabele 5/5/5/5/5) geraakt.
Koppel of alleenstaande maakt wél een verschil voor de banken![]()
..