Een paar duizenden euro's meer dan de richtprijs. Het was zeer nipt zei de makelaarHad je de richtprijs geboden of meer/minder?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een paar duizenden euro's meer dan de richtprijs. Het was zeer nipt zei de makelaarHad je de richtprijs geboden of meer/minder?
Daarin lees ik dat de rest gewoon de richtprijs geboden heeft, en jij er iets boven. Zal ook wel een nummer geweest zijn voor dat koppel, aangezien ze iedereen nu zot maken met die richtprijzen en erboven biedenEen paar duizenden euro's meer dan de richtprijs. Het was zeer nipt zei de makelaar
Dat kom je veel tegen tegenwoordig...Pastoriestijl maar dan modern vanbinnen. Die kwamen duidelijk niet overeen!
Je weet zelfs waarom de scheiding is ingezet: interieur en plaatsing van de voorraad in de berging wijzen op problematisch perfectionismePastoriestijl maar dan modern vanbinnen. Die kwamen duidelijk niet overeen!

Hierachter is zelfs een huis dat langs buiten de 2 mixed: moderne stijl met pastorie-steen enzo. Gewoon omdat madam modern wil en man pastorie.Dat kom je veel tegen tegenwoordig...

Goh, ik denk dat misschien ook het feit dat ik geen opschortende voorwaarden gebruikt heb de doorslag kan gegeven hebben.Daarin lees ik dat de rest gewoon de richtprijs geboden heeft, en jij er iets boven. Zal ook wel een nummer geweest zijn voor dat koppel, aangezien ze iedereen nu zot maken met die richtprijzen en erboven bieden
Dinsdag ongeveer 60km rond gereden om bijna alle huizen en gronden te bezoeken op mijn lijstje.
Vooral kunnen schrappen, maar eentje onverwachts goed meegevallen! Ligt wat verder weg dan ik zou willen maar als je al meer dan een jaar zoekt...
Zonet een mailtje gestuurd voor alle voorschriften voor de grond en om eens op het (afgesloten) terrein te kunnen gaan kijken. Lang geleden dat ik nog eens zo een "yes, hier kan ik perfect wonen!"-gevoel had!
Amai, professioneel ook. Subiet is ze nog kwaad dat ge terugbelt en ze werk heeft aan de verkoop. Je eigen notaris het laten afhandelen met deze lijkt me toch aangewezen.Wordt verkocht via een notaris, alles behalve een vriendelijke bediende aan de lijn gehad. Echt nul de botten goesting mij iets van info te verschaffen. "ge moet u bij het stadhuis bevragen" is het enige wat ik te horen kreeg. Ook 3x moeten zeggen dat ik Nederlandstalig was (notariaat in Wallonië) en of ze wat trager wou praten. Gewoon blijven doorratelen dat ze wel wat beters te doen had dan info op te zoeken voor mij, "ik verkoop enkel de grond, voor de regels moet je bij het stadhuis zijn!"
Voordeel : als ze tegen elke potentiële koper even gedienstig en klantvriendelijk is, zal het nog niet rap verkocht geraken..
Gisteren dan het geluk gehad een heel bekwame ambtenaar met goesting in zijn job te treffen! Hij heeft me ècht super goed geholpen en normaal bel ik maandag het notariaat om een bod uit te brengen... Kinda scary but fun!!!
Dat moet toch een typfout zijn. 3.5mj voor een halfopen oud huis naast een drukke baan waar iedereen langs uw tuin loopt.Ik wist het zoute duur was, maar 3,5 miljoen euro durven vragen voor een halfopen bebouwing uit de jaren stilletjes met energiescore F ?
En dan nog durven schrijven “villa-landhuis”, met de eerste foto die je wel misleidend kan noemen.
![]()
Huis te koop Het Zoute (8300)
Ontdek alle huizen te koop in Het Zoute (8300) op Zimmo. Bij elk huis vind je ook buurtinfo en de gem. vastgoedprijzen in de regio.www.zimmo.be
Zicht vanuit de master bedroom... Op een drukke baan en een paar kale duinenIk wist het zoute duur was, maar 3,5 miljoen euro durven vragen voor een halfopen bebouwing uit de jaren stilletjes met energiescore F ?
En dan nog durven schrijven “villa-landhuis”, met de eerste foto die je wel misleidend kan noemen.
![]()
Ontdek alle huizen te koop in Het Zoute (8300) op Zimmo. Bij elk huis vind je ook buurtinfo en de gem. vastgoedprijzen in de regio.www.zimmo.be

Staat wel in het verkeerde topic maar wtf, wat een completer kakafonie aan foto's is me dat?!? Ik zou zelfs twijfelen of het 3miljoen minder wel zijn geld waard is![]()
wsl 3 miljoen BEF?Dat moet toch een typfout zijn. 3.5mj voor een halfopen oud huis naast een drukke baan waar iedereen langs uw tuin loopt.
Dat moet toch een typfout zijn. 3.5mj voor een halfopen oud huis naast een drukke baan waar iedereen langs uw tuin loopt.

Zelfs met de laatste nul eraf zou je dat soort huis in een groot deel van Vlaanderen niet kunnen kopen: 349.000 euro voor dat op de as Antwerpen - Brussel en de Brusselse groene rand... zou meteen verkocht zijn.Voor die vraagprijs hadden ze beter een professionele fotograaf genomen.
Geen idee wat de gemiddelde prijs is in het Zoute, maar zet dat in gelijk welke andere gemeente en de laatste nul wordt geschrapt van de prijs.
"1 keer favoriet pand"Ik wist het zoute duur was, maar 3,5 miljoen euro durven vragen voor een halfopen bebouwing uit de jaren stilletjes met energiescore F ?
![]()

Die badkamer. Komt zo uit een jaren 70s boekje.Ik wist het zoute duur was, maar 3,5 miljoen euro durven vragen voor een halfopen bebouwing uit de jaren stilletjes met energiescore F ?
![]()