Avondland
Well-known member
Ik vermoed wel dat Laakdal zal winnen. Het is mijn smaak niet en ik vind ook niet dat er geen bezieling in zit (het lijkt een huis uit de boekskes in plaats van een huis om in te leven), maar de stijl is consistent en de afwerking is top. Het grootste mankement aan dat huis is dat je enorm veel inkijk hebt in de tuin, maar dat kan je oplossen. Lokeren heeft ook een doordachte stijl, maar dat huis heeft gewoon een vreemde indeling en ik denk dat ze dat anders hadden moeten aanpakken. Die TV hangt op een heel onhandige locatie.
Kortrijk heeft wél een ziel, dat ademt Harry & Jerina uit. Het is ook niet mijn smaak, maar daar zit een pak meer persoonlijkheid in dan in Laakdal. Maar daar vind ik vooral de badkamer niet mooi en, zoals gisteren aangegeven, dat is een donker hol.
Kortrijk heeft wél een ziel, dat ademt Harry & Jerina uit. Het is ook niet mijn smaak, maar daar zit een pak meer persoonlijkheid in dan in Laakdal. Maar daar vind ik vooral de badkamer niet mooi en, zoals gisteren aangegeven, dat is een donker hol.

ineens nieuw dak, nieuwe deuren er nog in op het laatste moment etc. Ik had gewoon graag wat meer uitleg gekregen