Huis Gemaakt

Vandaag gepasseerd langs dat huis in Laakdal. Er stond net een bus te manoeuvreren op hun oprit. Mogelijk die kijkdag?
Rond 11u deze morgend ook toevallig gepasseerd en toen stonden er allemaal van die rode VTM-vlaggen. Waarschijnlijk kijkdag dus.

Keer gekeken naar huis gesmaakt ook.. Dat kot van Verheyen, langs ene kant magnifiek langs de andere kant meh.
Dat van Patje, zo'n park zeg :bow:
Van Bailleu, simpel op zijn eenvoud maar wel leuk.

Van huis gemaakt... Badkamer van Kortrijk = vodden
Laakdal het gemakkelijkste om te verkopen, Lokeren is toch ook wel cava. Geen idee wie er gaat winnen eigenlijk.
Had in Lokeren wel geen zwarte keuken gestoken in dat midden gedeelte.

Ik vond Gert zijn opmerking op Lokeren niet echt 100% terecht. Ok er is wat afstand tussen de 2 aanrechten, maar wat konden ze anders doen? Een kleine L zetten ter breedte van 1 module van 60 of 80 had nog nét gekund, maar meer dan dat niet vind ik. Een eiland had de doorgang te smal gemaakt, zelfs al stond die boog daar niet.
Voor de rest 3 toffe keukens, al vind ik Laakdal wat zielloos. Qua locatie en huis is Laakdal dan wel weer mijn favoriet.

Ik vond Gert zijn opmerking op Lokeren niet echt 100% terecht. Ok er is wat afstand tussen de 2 aanrechten, maar wat konden ze anders doen? Een kleine L zetten ter breedte van 1 module van 60 of 80 had nog nét gekund, maar meer dan dat niet vind ik. Een eiland had de doorgang te smal gemaakt, zelfs al stond die boog daar niet.
Voor de rest 3 toffe keukens, al vind ik Laakdal wat zielloos. Qua locatie en huis is Laakdal dan wel weer mijn favoriet.
Ik heb geen goed zicht op de plattegrond van dat huis, maar misschien had het kookgedeelte beter in een andere ruimte kunnen worden ingericht?

Of een speciaal soort werkblad dat je rechtstreeks in en uit de keukenblok kan schuiven als je tijdelijk wat meer werkbladen wilt zonder dat daar permanent een blok de doorgang blokkeert.
1621254434217.png

1621254464396.png

Ik heb geen goed zicht op de plattegrond van dat huis, maar misschien had het kookgedeelte beter in een andere ruimte kunnen worden ingericht?

Of een speciaal soort werkblad dat je rechtstreeks in en uit de keukenblok kan schuiven als je tijdelijk wat meer werkbladen wilt zonder dat daar permanent een blok de doorgang blokkeert.
Heel dat huis van Lokeren heeft zo'n vreemde indeling.
Die woonkamer was echt te zot voor worden waarbij die zetel op een blanke muur gericht staat en je TV moet kijken door je op de zijkant te zetten.

Keer gekeken naar huis gesmaakt ook.. Dat kot van Verheyen, langs ene kant magnifiek langs de andere kant meh.
Dat van Patje, zo'n park zeg :bow:
Van Bailleu, simpel op zijn eenvoud maar wel leuk.

Van huis gemaakt... Badkamer van Kortrijk = vodden
Laakdal het gemakkelijkste om te verkopen, Lokeren is toch ook wel cava. Geen idee wie er gaat winnen eigenlijk.
Had in Lokeren wel geen zwarte keuken gestoken in dat midden gedeelte.

Patje zijn huis daarentegen :puke:
Verheyen, ik zo'n kitsch betonkot zou ik nooit willen leven, al geven ze het me gratis. Hoewel, dan verkoop ik het gewoon voor anderhalf miljoen.

Geef mij maar het huis van Christoff dan, stijlvol en afgewerkt.

Hoe is die ligging in het echt eigenlijk? Op beeld ziet dat er levensgevaarlijk uit midden in een bocht?
Het is niet midden in de bocht, maar ligt vooral ongelukkig. Aan de ene kant heb je een drukker baan waar je aan zit, aan de andere kant een klein wegje. De kopers/winnaars daar zullen vooral al moeten investeren in de omheining zodat niet iedereen alles kan zien wat er gebeurd in de tuin.

Ik vond die opmerking ook maar halfslachtig. Hij wist precies zelf ook de oplossing niet, maar het moest "iets" zijn. Concreet gezien zag ik daar nu ook niet echt veel oplossingen, en zo'n karretje daar gaan zetten gaat ook geen bal uitmaken naar meerwaarde toe he.
Ja, zo'n mini-L... Maar twijfel of dat er niet belachelijk zou gaan uitzien.

Uiteindelijk zitten ze daar nu wel met een beetje awkward keuken en awkward living. Vraag mij af of die twee niet geswitcht hadden kunnen worden.

Patje zijn huis daarentegen :puke:
Verheyen, ik zo'n kitsch betonkot zou ik nooit willen leven, al geven ze het me gratis. Hoewel, dan verkoop ik het gewoon voor anderhalf miljoen.

Geef mij maar het huis van Christoff dan, stijlvol en afgewerkt.

Wacht eens even.

Het huis van Verheyen kitsch noemen en dat van Christoff stijlvol? :laugh:

negatief, ik had mij ingeschreven voor de kijkdag en die was vorig weekend (15+16 mei).
aflevering is morgen op tv dus zou ook wat kortbij zijn denk ik

Ik zou eigenlijk graag een tabel zien van de 3 huizen met de schattingen van ELKE makelaar, en hoe ver dat uit elkaar ligt. Het zou me niet verbazen dat daar 50k of meer tussen zit.

Voor mij persoonlijk zou zo'n huis een pak minder waard zijn als de technieken niet aangepakt zijn. Als ik mij niet mis is dat alleen in Lokeren gebeurd?

Ik bedenk me hier trouwens net nog iets. Die gast in lokeren had veel tijd gestoken in een schone eiken deur, en dat kopper dat er nu in zit heeft die gewoon geschilderd :lol: Die mens zijn hart zal bloeden.

Dat toilet in Kortrijk. Als ge nog nie het schijt hebt zult ge het daar wel krijgen.

Die projectie doek, waar gaat hij die beamer zetten? Zit er veel te kort op.

Lokeren is nog wel cva, maar de enige terechte winnaar zou toch Laakdal zijn.

"Wil je nog iets vragen waarop ik kan antwoorden ja ik wil?"
"Wilt ge aan de gang beginnen" :rofl::rofl:

"Wil je nog iets vragen waarop ik kan antwoorden ja ik wil?"
"Wilt ge aan de gang beginnen" :rofl::rofl:
Die twee hebben der toch ook lappen op gegeven bij momenten. Ik vergeet soms dat die nog écht jong zijn. Als je ziet wat ze uiteindelijk opleveren als afgewerkt resultaat... toch wel petje af. Links en rechts een aantal schoonheidsfoutjes maar het totaalplaatje klopt wel.

Aan de andere kant is het imo wel een beetje een oneerlijke strijd geweest van in het begin. 2 rijtjes huizen VS een compleet vrijstaande woning. Laakdaal heeft véél meer lichtinval in heel dat huis, dat alleen al maakt echt een wereld van verschil. Hun ruimtes zijn ook echt veel veel mooier. Je kan (terecht) hard zijn voor Lokeren over wat ze met hun living doen maar als je ziet wat voor een awkward leefruimte zij mee moeten werken terwijl Laakdaal zo'n mooi grote ruimte heeft met dan ook nog eens een enorme keuken.
Hangt er wa spinnenwebben en da's letterlijk een cafe toilet
Ik heb het gisteren ook nog gezegd tegen mijn vriendin. De manier waarop da casement van die WC afgewerkt is doet mij al denken aan een studentencafé en dan die kleur erbij om het dan af te werken met facebook quotes. Meer café dan dit wordt het gewoon niet.
Serieus, als ik die project manager zou zijn en nu dat huis moet gaan verkopen zou ik echt zo iets hebben van "What have you done with our money???". Ik heb gisteren nog eens kunnen zien hoe die living eruit zag... als je ziet wat ze er van gemaakt hebben in Kortrijk: gruwelijk. Mijn maag trekt daar van samen.

Terug
Bovenaan