Huis Gemaakt

Ik vrees dat in Kortrijk de before beter gaat zijn dan after :)

Voor de rest zit er eigenlijk niet veel in. Lokeren is bezig met House rules Australia achter te doen en Laakdal is zielloos showroom aan het maken.
Kortrijk toont dan weer hoe het echt niet moet.

Den tv houdt het toch :unsure:

Ik denk dat in die prijzen ook alle meubels en decoratie zit? Want anders kan dat idd nooit zoveel kosten

Ook nergens tegels want ja op 8d dat gaat niet he die vloer moet liggen en meteen beloopbaar zijn (laakdal zei die parket leggen maar was toch laminaat?)
Hopelijk ook die vinyl-vloer juiste gekozen voor de VV

En in Lokeren hangt die op 10sec een gordijn? Dat is met col gedaan ofzo?
Vraag me dan ook af, die meubels en decoratie.
Ze geven je in het begin van de week je budget en welke kamer, maar waar vind je dat ze op 8 dagen tijd gordijnen en meubels kunnen leveren ?

Laakdal vind ik nog wel oké, Kortrijk geen idee wat die er van aan het maken zijn

Vraag me dan ook af, die meubels en decoratie.
Ze geven je in het begin van de week je budget en welke kamer, maar waar vind je dat ze op 8 dagen tijd gordijnen en meubels kunnen leveren ?

Laakdal vind ik nog wel oké, Kortrijk geen idee wat die er van aan het maken zijn
Ze werken samen met maar een select aantal winkels en de koppels mogen daar enkel uit de meubelen kiezen die op voorraad zijn, vermoed ik?

De Kenny heeft wel smaak voor zo ne jonge gast. :)

Ben ik trouwens de enige waarbij de gaydar nogal afgaat bij die gast in Lokeren (Ruben, dacht ik?)

Kortrijk is totaal m'n smaak niet qua living, maar past perfect bij het karakter van dat koppel. En fijne mensen.

Begrijpelijk dat Emiel en Davina het niet gehaald hebben, maar die kamer van Kenny en Amber vond ik nogal saai. Die Gert Voorjans heeft gelijk gelijk dat beige en grijze (greige) domineren in Vlaamse huishoudens.
Mijn smaak is het ook niet, maar ik vond het wel niet kunnen dat ze het dwingend advies kregen om het in de toekomst anders te doen.
De bedoeling van het programma is dat ze HUN woning aan het verbouwen zijn en als dat hun smaak is dan moeten ze die lijn gewoon blijven volgen.
Ze werken samen met maar een select aantal winkels en de koppels mogen daar enkel uit de meubelen kiezen die op voorraad zijn, vermoed ik?
Denk dat ook.
In verband met het beperkt aantal winkels en keuze: In een vorige aflevering zag ik redelijk opvallende lampen bij een koppel, nu was een ander koppel lampen aan het kiezen en toonden ze een beeld van, ik vermoed, krak dezelfde lampen.

Die Kenny is een werker, vind hun living de mooiste ook. Sober, maar wat is daar mis mee? Het lijkt alsof je tenminste één fluo muur moet hebben om "jEzElF uIt tE DrUkkEn".

Vond die groene living met die houten balken nu ook niet zo speciaal...

Grappig dat één koppel uit Herentals (dat er nu uit is). Die vriendin had architect gestudeerd maar wel even een steunbalk gieten met gewone cement ipv beton...

Dat Tiktok filmke :'). Feit is dat Kenny wel een werker is, vergeleken met de anderen weet hij goed wat hij doet.

Laatst bewerkt:
Dat is typisch iets van house rules Australië waar ze dat ook constant deden. Daar hingen ze de TV ook bijna altijd veel te hoog.

Was ook mijn eerste reactie. Doet meer denken aan de wachtzaal van een firma op die manier.
Vond ik ook heel vreemd. Heb het niet voor dat koppel, de manier waarop ze dat ander koppel stokken in de wielen probeerden steken.
Geef mij dan maar Harry & Jerina. Dat roos is wel afschuwelijk voor in de woonkamer en wat ze met dat podium gaan uitspoken is mij nog steeds een raadsel. Kenny en Amber mogen gerust winnen van mij. Je merkt wel aan hun smaak & indeling dat ze een tikkeltje margi zijn, maar laat ze toch gewoon hun eigen goesting en stijl uitwerken verdikke!

. Je merkt wel aan hun smaak & indeling dat ze een tikkeltje margi zijn, maar laat ze toch gewoon hun eigen goesting en stijl uitwerken verdikke!
Doe eens normaal, een tikkeltje margi.
Post anders uw woonkamer is, kunnen we oordelen of uw smaak en indeling niet margi is.

Kenny en Amber hebben by far het beste resultaat geleverd. Hun living is duust keer beter dan die living waar random een spiegel boven de zetel hangt of die roze kamer waar ge elk moment een beer op een fiets kunt verwachten..

Toffe mensen wel, maar Kenny moet winnen en kan mij krijgen. Amber mag ook eens op mij spuiten

Volgens mij gaat Kortrijk winnen. Dat is de enige mogelijkheid dat ik zie om de projectontwikkelaar niet met een financiële kater achter te laten. Probeer dat maar is te verkopen achteraf. En die living in Lokeren lijkt toch ook wel vreemd.

Benieuwd welk konijn ze uit de hoed gaan toveren om Kortrijk toch te laten winnen.
Sjans dat ze nog wat vriendelijk zijn, ma van zo'n mensen krijg ik echt het vliegend schijt. Te lui om te werken en een echte job te vinden en zich dan maar kunstenares en muzikant noemen. En over vliegend schijt gesproken, als ik ne doek tegen de muur span waarmee ik dat opvang, 9 keer van de 10 gaat het er beter uitzien dan da doek met verf wat er daar tegen de muur hing.

Als ge u kunstenares noemt, zorg dan dat ge daar uwe boterham mee verdient en anders, zoekt werk waar ge mss e beetje moeite voor moet doen, maar waar ge wel mee bijdraagt.

Laatst bewerkt:
Volgens mij gaat Kortrijk winnen. Dat is de enige mogelijkheid dat ik zie om de projectontwikkelaar niet met een financiële kater achter te laten. Probeer dat maar is te verkopen achteraf. En die living in Lokeren lijkt toch ook wel vreemd.
Hoezo financiële kater? Ge schildert da gewoon in het wit et voila

Terug
Bovenaan