Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vraag me dan ook af, die meubels en decoratie.Den tv houdt het toch
Ik denk dat in die prijzen ook alle meubels en decoratie zit? Want anders kan dat idd nooit zoveel kosten
Ook nergens tegels want ja op 8d dat gaat niet he die vloer moet liggen en meteen beloopbaar zijn (laakdal zei die parket leggen maar was toch laminaat?)
Hopelijk ook die vinyl-vloer juiste gekozen voor de VV
En in Lokeren hangt die op 10sec een gordijn? Dat is met col gedaan ofzo?
Ze werken samen met maar een select aantal winkels en de koppels mogen daar enkel uit de meubelen kiezen die op voorraad zijn, vermoed ik?Vraag me dan ook af, die meubels en decoratie.
Ze geven je in het begin van de week je budget en welke kamer, maar waar vind je dat ze op 8 dagen tijd gordijnen en meubels kunnen leveren ?
Laakdal vind ik nog wel oké, Kortrijk geen idee wat die er van aan het maken zijn

Mijn smaak is het ook niet, maar ik vond het wel niet kunnen dat ze het dwingend advies kregen om het in de toekomst anders te doen.Begrijpelijk dat Emiel en Davina het niet gehaald hebben, maar die kamer van Kenny en Amber vond ik nogal saai. Die Gert Voorjans heeft gelijk gelijk dat beige en grijze (greige) domineren in Vlaamse huishoudens.
Denk dat ook.Ze werken samen met maar een select aantal winkels en de koppels mogen daar enkel uit de meubelen kiezen die op voorraad zijn, vermoed ik?

Was ook mijn eerste reactie. Doet meer denken aan de wachtzaal van een firma op die manier.Hebben ze in Lokeren nu echt de tv naast de zetel gehangen in plaats van ervoor?
Vond ik ook heel vreemd. Heb het niet voor dat koppel, de manier waarop ze dat ander koppel stokken in de wielen probeerden steken.Was ook mijn eerste reactie. Doet meer denken aan de wachtzaal van een firma op die manier.
Doe eens normaal, een tikkeltje margi.. Je merkt wel aan hun smaak & indeling dat ze een tikkeltje margi zijn, maar laat ze toch gewoon hun eigen goesting en stijl uitwerken verdikke!
Dat is iets dat enorm veel mensen doen. Een TV moet echt veel lager hangen dan wat de meeste mensen denken...Dat is typisch iets van house rules Australië waar ze dat ook constant deden. Daar hingen ze de TV ook bijna altijd veel te hoog.
Hoezo financiële kater? Ge schildert da gewoon in het wit et voilaVolgens mij gaat Kortrijk winnen. Dat is de enige mogelijkheid dat ik zie om de projectontwikkelaar niet met een financiële kater achter te laten. Probeer dat maar is te verkopen achteraf. En die living in Lokeren lijkt toch ook wel vreemd.