Huis Gemaakt

Mijn grootste kritiek:

Ik mis Sanchez.
Ik ook, dat was eigenlijk het eerste waar ik aan dacht toen ik naar de eerste aflevering keek.
Je weet dat je oud aan het worden bent als de deelnemers aan zulke programma's jonger zijn dan jezelf. Vroeger waren die natuurlijk allemaal ouder, maar opeens lijkt er een switch gebeurd te zijn en is iedereen (soms bijna tien jaar) jonger. :shutup:

Allez, kandidaten die 20 of 21 jaar oud zijn, die zijn geboren na 2000. Die zitten in mijn beleving nog allemaal op de kleuterschool, verdomme. :sop:
Echt he, spijtig genoeg kunnen we niet jong blijven he.
Nu ja, ze zeggen toch altijd, "Je bent maar zo oud als je je voelt."
Ik hoorde gisteren in de voice ene zeggen "ja, ik zong al van kindsaf, 2003, 2004 ofzo, met Usher". En ik het enige dat ik kon denken was "dat is toch niet van kindsaf?" :D

Terwijl dat voor hem hoogstwaarschijnlijk wel zo was :p
Ja, we worden oud he.
Vroeger zat dit forum (9lives) vol met jonge gastjes, nu zitten die hier nog allemaal, maar zijn we oud zakken aan't worden :p
En ze zíen er dan ook nog eens zo jong uit... Amber en Kenny zouden voor mij nog kunnen doorgaan als middelbare scholieren in de derde graad.
Dat was ook het eerste wat ik dacht toen ik die zag, die zien er zo jong uit.

Sport kan ook confronterend zijn. Bv neem nu Vormer en Mignolet bij Club Brugge. Die zijn net als ik van 1988 en de 'bompa's van de ploeg. Het lijkt nog maar gisteren dat al die elftallen bestonden uit spelers die in de jaren '60 en '70 geboren zijn.
Wij hadden panini stickers van Lorenzo Staelens en Luc Nilis

Ten eerste snap ik er geen hol van waarom ze elke kamer verkleinen met overal profielen en gyproc te plaatsen (allé ... ik snap het wel, das om die mottige kabels weg te werken maar komaan man. Wie wil er in zo een huis wonen ?), en ten tweede geloof ik er geen hol van dat ze dat alleen gedaan hebben met die afwerking in die hoeken en vensters etc

Laatst bewerkt:
Ten eerste snap ik er geen hol van waarom ze elke kamer verkleinen met overal profielen en gyproc te plaatsen (allé ... ik snap het wel, das om die mottige kabels weg te werken maar komaan man. Wie wil er in zo een huis wonen ?), en ten tweede geloof ik er geen hol van dat ze dat alleen gedaan hebben met die afwerking in die hoeken en vensters etc
Dat herinner ik me van bv The Block ook. 3/4 van de tijd waren die bezig met het opstellen van gyproc profielen en opschuren van die plaasteren wanden.

Ja man, de winnaar van de kamer in Lokeren dat kan toch niet anders dan Ruben en Antje zijn?
Ok, het is wat braafjes, maar ziet er super proper uit.

Die van Pieter en Anais... Kan mooi zijn in uwe veranda of terras of hal, maar voor de slaapkamer?
Nu ja, die "experts" gaan waarschijnlijk laaiend enthousiast zijn voor het unieke gedurfde concept!

Ge moogt in Laakdal wel zeggen wa ge wilt over onze kempenaar Emiel, maar dat koppel kan wel serieus werken, die weten echt wel wat ze aan het doen zijn, ander koppel ook, da ziet ge dat bij allebij de man ne stielman is.

Kortrijk... Jawadde hoe kan je in godsnaam die leidingen en elentriek zo afwerken? En ze vonden dat zelf dan nog dat het wel proper was? Terecht dat ze een uitbrander kregen.

Ja man, de winnaar van de kamer in Lokeren dat kan toch niet anders dan Ruben en Antje zijn?
Ok, het is wat braafjes, maar ziet er super proper uit.

Die van Pieter en Anais... Kan mooi zijn in uwe veranda of terras of hal, maar voor de slaapkamer?
Nu ja, die "experts" gaan waarschijnlijk laaiend enthousiast zijn voor het unieke gedurfde concept!

Ge moogt in Laakdal wel zeggen wa ge wilt over onze kempenaar Emiel, maar dat koppel kan wel serieus werken, die weten echt wel wat ze aan het doen zijn, ander koppel ook, da ziet ge dat bij allebij de man ne stielman is.

Kortrijk... Jawadde hoe kan je in godsnaam die leidingen en elentriek zo afwerken? En ze vonden dat zelf dan nog dat het wel proper was? Terecht dat ze een uitbrander kregen.

Dien Emiel is onuitstaanbaar, die mag er zo snel als mogelijk uit voor mij. Kenny en zijn madam zijn veel sympathieker en authentieker, dien Emiel speelt precies een rolletje omdat m op tv kan komen.

Die slaapkamer met dat fake groen, afschuwelijk. Zet dan een moswand ofzo, niks zo lelijk als vals groen of valse planten en bloemen in huis.

Kortrijk tja... heel sympathieke koppels, het werk moet wel nog een pak beter.

Dat herinner ik me van bv The Block ook. 3/4 van de tijd waren die bezig met het opstellen van gyproc profielen en opschuren van die plaasteren wanden.
Waarom slijpen ze de leidingen niet uit en laten ze die daarna niet plaasteren, dat is toch veel properder afgewerkt ? Is het omdat je dat niet door een noob kan laten doen en je dan een kamer niet ziet "transformeren" en ze bijgevolg ook moielijk kunnen beoorderen? Nu ist precies van, bouw de mooiste stand op 1 of andere beurs. Ma die er nadien moet wonen zit wel met de gebakken peren.

Waarom slijpen ze de leidingen niet uit en laten ze die daarna niet plaasteren, dat is toch veel properder afgewerkt ? Is het omdat je dat niet door een noob kan laten doen en je dan een kamer niet ziet "transformeren" en ze bijgevolg ook moielijk kunnen beoorderen? Nu ist precies van, bouw de mooiste stand op 1 of andere beurs. Ma die er nadien moet wonen zit wel met de gebakken peren.
Dat kost veel meer tijd he, ik vrees dat de meeste ook zo verbouwen hoor: Gyproc all the way!
Als je normaal verbouwd met idd alles inslijpen en daarna plakken kan je ook niet kamer per kamer doen

In Kortijk was er ook een volledig nieuwe muur gemetst (niet door henzelf) en wss is zelfs daar gewoon gyproc tegen gezet.
In Laakdal leek het me even of ze gewoon die gyroc plafond onder bloot dak gingen doen, maar dat was dan toch vernieuwd & geisoleerd toen ze er aan begonnen?

En nu zitten ze overal met 2 master bedrooms, gaan ze nu terug 1 afbreken de week erna? :thinking:

Dat kost veel meer tijd he, ik vrees dat de meeste ook zo verbouwen hoor: Gyproc all the way!
Als je normaal verbouwd met idd alles inslijpen en daarna plakken kan je ook niet kamer per kamer doen

In Kortijk was er ook een volledig nieuwe muur gemetst (niet door henzelf) en wss is zelfs daar gewoon gyproc tegen gezet.
In Laakdal leek het me even of ze gewoon die gyroc plafond onder bloot dak gingen doen, maar dat was dan toch vernieuwd & geisoleerd toen ze er aan begonnen?

En nu zitten ze overal met 2 master bedrooms, gaan ze nu terug 1 afbreken de week erna? :thinking:
In Kortrijk was die kinderkamer idd gemetst. En plots overal gyproc... No way dat die dat allemaal alleen gedaan hebben.
En van Laakdal eerst dak zonder isolatie en dan plots met. Allemaal rare montage feitelijk. The block en toestanden toch veel beter.

Qua werk lijkt Kortrijk wel het slechtste. Laakdal precies meer ervaring maar in Lokeren die Ruben wel nog sympathie voor.

Ook ergens logisch: Laakdal zit een schilder + architect en ene die dingen met hout doet. Lokeren podiumbouw + meubelen opwaarderen.
In Kortrijk zit dan een koppel sport + kunstenaars.
Lijkt me ergens logisch dus dat die laatste minder (geen) ervaring hebben en dat je dat ziet

Eigenlijk is dit toch gewoon een aaneenschakeling van reclame waar ze een programma hebben proberen van maken? :rofl:
De hele tijd door ostentatief winkels en merken in beeld. En dan wat emo van de jonge koppels die moeten fake spanning opbouwen voor de deadline van middernacht "aftellen 3-2-1 met de stofzuiger in de hand"

Dat kan idd niet, is elek leggen niet 1 van de moeilijkere dingens in een bouw? En plots zijn dat allemaal volwaardige elektriciens.

Dat kan idd niet, is elek leggen niet 1 van de moeilijkere dingens in een bouw? En plots zijn dat allemaal volwaardige elektriciens.
Ik heb ze anders alleen maar kabels zien trekken en 1 keer aan een stopcontact zien prutsen. Voor de rest zal een elektricien wel aansluiten in de kast veronderstel ik.

Terug
Bovenaan