knight-rider
Well-known member
Ik ook, dat was eigenlijk het eerste waar ik aan dacht toen ik naar de eerste aflevering keek.Mijn grootste kritiek:
Ik mis Sanchez.
Echt he, spijtig genoeg kunnen we niet jong blijven he.Je weet dat je oud aan het worden bent als de deelnemers aan zulke programma's jonger zijn dan jezelf. Vroeger waren die natuurlijk allemaal ouder, maar opeens lijkt er een switch gebeurd te zijn en is iedereen (soms bijna tien jaar) jonger.
Allez, kandidaten die 20 of 21 jaar oud zijn, die zijn geboren na 2000. Die zitten in mijn beleving nog allemaal op de kleuterschool, verdomme.![]()
Nu ja, ze zeggen toch altijd, "Je bent maar zo oud als je je voelt."
Ja, we worden oud he.Ik hoorde gisteren in de voice ene zeggen "ja, ik zong al van kindsaf, 2003, 2004 ofzo, met Usher". En ik het enige dat ik kon denken was "dat is toch niet van kindsaf?"
Terwijl dat voor hem hoogstwaarschijnlijk wel zo was![]()
Vroeger zat dit forum (9lives) vol met jonge gastjes, nu zitten die hier nog allemaal, maar zijn we oud zakken aan't worden

Dat was ook het eerste wat ik dacht toen ik die zag, die zien er zo jong uit.En ze zíen er dan ook nog eens zo jong uit... Amber en Kenny zouden voor mij nog kunnen doorgaan als middelbare scholieren in de derde graad.