Bjorn
Well-known member
Nope. Die zei dat t parket was. En ik dacht ook dat het om dezelfde vloer gingIk dacht ook dat het over dezelfde ruimte ging, maar het was de vloerder die wel herkende dat het een vinyl was, toch?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nope. Die zei dat t parket was. En ik dacht ook dat het om dezelfde vloer gingIk dacht ook dat het over dezelfde ruimte ging, maar het was de vloerder die wel herkende dat het een vinyl was, toch?
Ze zullen wel getest zijn veronderstel ikGrappig dat Corona maatregelen voor TV programma's niet gelden
Zo had ik het ook gehoord. Weet alleen niet of hem dat niet als grap zeiNope. Die zei dat t parket was. En ik dacht ook dat het om dezelfde vloer ging
Lijkt me dat dat al even geleden is opgenomen en dus wat ze doen ook gewoon onder die regels valtGrappig dat Corona maatregelen voor TV programma's niet gelden
Op zich snap ik wel dat je die bijbouw als leefruimte wilt doen, alleen zal dat een pak meer tijd en geld kosten.Die 2 Gentenaren erger ik me al aan.
Mooi dat Cerina die op hun plek gezet heeft met de bijbouw.
Ik vrees dat er veel mensen die hun huis verbouwen zo gewoon wat doen zonder controle.Daarnet die vraag: Is dat cement of is dat mortel?
Mijn reactie, "moet dat geen beton zijn?"
In de preview van volgende week zegt Dina dat de verliezer met de "lelijkste" kamer eruit ligt dus ze schakelen al vlug over op 1 koppel na de ruwbouw en 1 kamer (wss gaat het winnende koppel die kamer dan mogen herinrichten in de ultieme strijd om het huis te winnen).Laakdal en Lokeren gaan nog drama's geven.
En dan ne draad beginnen strippen met een breekmes...
Ik dacht eerst dat je kabel bedoelde en dacht "is there any other way?" maar idd ne draad met een mes... ongetwijfeld ook goe in het koper gezeten eerst zodat er van diejn 2,5mm² nog 1,5mm² over blijft...Maar een simpele striptang kost u een paar euro, en bespaart u (als ge het niet dagelijks moet doen) uren tijd. En ge moet niet elke half uur naar de kast voor ne nieuwe pleister.

Das misschien maar best... dat ze dat tweede koppel eruit knallen. Wat voor een drama huis krijg je anders op het einde van de rit?In de preview van volgende week zegt Dina dat de verliezer met de "lelijkste" kamer eruit ligt dus ze schakelen al vlug over op 1 koppel na de ruwbouw en 1 kamer (wss gaat het winnende koppel die kamer dan mogen herinrichten in de ultieme strijd om het huis te winnen).
Het drama zal meer binnen het koppel zijn waar een van de twee breekt, vooral die aanneemster doet het goed "Dit kan niet, breek het af!" na uren zwoegen.

Die 2 Gentenaren erger ik me al aan.
Mooi dat Cerina die op hun plek gezet heeft met de bijbouw.

Dan ben je gechareld met die verbouwing als ze enkel in het weekend mogen verbouwen.Ze hebben ze er toch ook kunnen uitkiezen zenne. Denk dat ik met niemand van die koppels overeen zou kunnen komen in een verbouwing.
"Gelukkig" tonen ze niet veel van de verbouwingen zelf, maar eerder wat "mooie" shots van hamers die in het rond vliegen.
Ook wel schoon, ja, we zijn hier enkel in het weekend dus mevrouw de buurvrouw gaat even met de overlast moeten leren leven. Hopelijk gaat mevrouw de buurvrouw niet klagen bij de politie of 't is gedaan met op zondag zware werken uit te voeren.
een dragende structuur boven je deur mismeesteren, gewoon omdat het zondag was en je je gerief niet had. Dat worden prachtige verbouwingen!
en dan zo nog eens stellig van nee, dat gaat gewoon blijven zitten... De max
Hangt er vanaf of je in Kortijk mag lawaai maken op zondag heOok wel schoon, ja, we zijn hier enkel in het weekend dus mevrouw de buurvrouw gaat even met de overlast moeten leren leven. Hopelijk gaat mevrouw de buurvrouw niet klagen bij de politie of 't is gedaan met op zondag zware werken uit te voeren.
Hangt van programma af maar hier niet (doelbewust neem ik aan)Maar is er nu al duidelijk hoe het concept precies werkt? Normaal begint elk programma met uit te leggen hoe je kan winnen, afvallen, etc. Dat is mij nu nog altijd heel vaag.
En hopelijk die met zijn poging tot snor er uit.Ben vooral benieuwd naar volgende week, dan is het elk een kamer afwerken en valt er al een koppel af. Dan wordt het al meteen locatie tegen locatie tegen locatie, toch?