VTM Huis Gemaakt

Worden zij effectief eigenaar van het huis als ze winnen? Heb zo het gevoel dat in de kleine letters staat dat ze er in mogen wonen, maar bij verkoop gaat het naar VTM
 
Ik dacht dat er maar 1 van de 3 huizen gewonnen kon worden?
De andere 2 gaan mogen kopen zeker?
Zit wat raar ineen, dat huis in Lokeren en Laakdal de 2 beste denk ik. Zou ook wel graag zo'n atelier willen gelijk in Lokeren.
Daar in Kortrijk gaan nog accidenten gebeuren, ben ik zeker van.
 
Met een beetje handeling is dat toch niet erg? Gaat meestal erg snel ook als je het kan.
Maar een simpele striptang kost u een paar euro, en bespaart u (als ge het niet dagelijks moet doen) uren tijd. En ge moet niet elke half uur naar de kast voor ne nieuwe pleister :p.
 
ik irriteerde me mateloos aan die kerel, kan die nie eens deftig z'n haar doen en z'n snor als je het een snor mag noemen. Het lijken 2 haartje die verkeerd staan.

Hele rare ideeën wel. Je koopt toch geen huis om in een schuur te wonen achteraan? Je koopt toch geen huis omdat je vrienden zich kunnen amuseren????

@Avondland : vond je het niet raar dat AARS daar zo rap stond ;)
Ik vind dienen met zn snor en zijn wederhelft ook vreselijk irritant. Zo'n overdreven sociale wereldverbeteraars zonder enig gezond verstand.
 
ik irriteerde me mateloos aan die kerel, kan die nie eens deftig z'n haar doen en z'n snor als je het een snor mag noemen. Het lijken 2 haartje die verkeerd staan.
Die heeft gewoon twee blonde ratten op zijn bovenlip geplakt...
Maar inderdaad, enorm irritant.
 
Ik stoorde mij ook aan die jury.

Als je teveel verandert dan is het zonde, want je behoudt de charme van het huis niet. Als je de charme van het huis wilt behouden en niet veel verandert, dan is het te ‘gemakkelijk’.

Soit, madam wilt het ook zien, dus ik volg wel even :)
 
Ik snap niet waarom da mensen zo persé de charme van het huis willen behouden... Ooit zullen de moderne huizen ook charme hebben ze.
 
Het is mij onduidelijk welke kant ze opgaan. Als ze gaan beginnen kamer per kamer doen gaat dat een gefoefel worden. Die huizen moeten eerst tot op de balken/beton en steen gestript worden.
 
In principe gaat het ook met andere maatregelen maar dan konden ze dat asbestpand ook vermijden. Het is een samenraapsel van mogelijke isolatie en energiebesparingsmethodes, dus ook al is het niet de beste keuze, het is de nodige publiciteit. De eisen voor sponsoring van dienst Wonen (en andere bouwbedrijven) gaan wss een paar verrassende renovatiekeuzes brengen.
 
Misschien al opgemerkt, maar: de parketteur van beroep die opmerkt dat 'de parket nog schoon behouden is'.

Waarna het volgende koppel dan droogweg opmerkt dat dat gewoon een vinylvloer is.

Dit bestaat toch niet?
 
Misschien al opgemerkt, maar: de parketteur van beroep die opmerkt dat 'de parket nog schoon behouden is'.

Waarna het volgende koppel dan droogweg opmerkt dat dat gewoon een vinylvloer is.

Dit bestaat toch niet?
Dat ging over twee verschillende ruimtes, als ik me niet vergis.
 
Ik dacht ook dat het over dezelfde ruimte ging, maar het was de vloerder die wel herkende dat het een vinyl was, toch?
 
Terug
Bovenaan