Huis Gemaakt

Nope. Die zei dat t parket was. En ik dacht ook dat het om dezelfde vloer ging
Zo had ik het ook gehoord. Weet alleen niet of hem dat niet als grap zei
Grappig dat Corona maatregelen voor TV programma's niet gelden
Lijkt me dat dat al even geleden is opgenomen en dus wat ze doen ook gewoon onder die regels valt
Die 2 Gentenaren erger ik me al aan.
Mooi dat Cerina die op hun plek gezet heeft met de bijbouw.
Op zich snap ik wel dat je die bijbouw als leefruimte wilt doen, alleen zal dat een pak meer tijd en geld kosten.

Daarnet die vraag: Is dat cement of is dat mortel?
Mijn reactie, "moet dat geen beton zijn?"
Ik vrees dat er veel mensen die hun huis verbouwen zo gewoon wat doen zonder controle.

Laakdal en Lokeren gaan nog drama's geven.
In de preview van volgende week zegt Dina dat de verliezer met de "lelijkste" kamer eruit ligt dus ze schakelen al vlug over op 1 koppel na de ruwbouw en 1 kamer (wss gaat het winnende koppel die kamer dan mogen herinrichten in de ultieme strijd om het huis te winnen).

Het drama zal meer binnen het koppel zijn waar een van de twee breekt, vooral die aanneemster doet het goed "Dit kan niet, breek het af!" na uren zwoegen.

En dan ne draad beginnen strippen met een breekmes...
Maar een simpele striptang kost u een paar euro, en bespaart u (als ge het niet dagelijks moet doen) uren tijd. En ge moet niet elke half uur naar de kast voor ne nieuwe pleister :p.
Ik dacht eerst dat je kabel bedoelde en dacht "is there any other way?" maar idd ne draad met een mes... ongetwijfeld ook goe in het koper gezeten eerst zodat er van diejn 2,5mm² nog 1,5mm² over blijft... :unsure:

In de preview van volgende week zegt Dina dat de verliezer met de "lelijkste" kamer eruit ligt dus ze schakelen al vlug over op 1 koppel na de ruwbouw en 1 kamer (wss gaat het winnende koppel die kamer dan mogen herinrichten in de ultieme strijd om het huis te winnen).

Het drama zal meer binnen het koppel zijn waar een van de twee breekt, vooral die aanneemster doet het goed "Dit kan niet, breek het af!" na uren zwoegen.
Das misschien maar best... dat ze dat tweede koppel eruit knallen. Wat voor een drama huis krijg je anders op het einde van de rit? :unsure:

Die 2 Gentenaren erger ik me al aan.
Mooi dat Cerina die op hun plek gezet heeft met de bijbouw.

Ik moet geregeld een tas koffie hebben en iets eten. Liefst in de zetel.
Nog liever dan effectief mijn deadline halen.

Beste is : ene koppel was bezig met de leidingen en zij moesten elektriciteit doen.
Raad een keer wat dat ander koppel in hun handen af op laatste? Juist de elektriciteit :D

een dragende structuur boven je deur mismeesteren, gewoon omdat het zondag was en je je gerief niet had. Dat worden prachtige verbouwingen!

en dan zo nog eens stellig van nee, dat gaat gewoon blijven zitten... De max

Die 'nobady's die verbouwen. Ik denk dat alle fatsoenlijke aannemers na 1min grijs haar krijgen en na 2min verzet van zender.

Ze hebben ze er toch ook kunnen uitkiezen zenne. Denk dat ik met niemand van die koppels overeen zou kunnen komen in een verbouwing.

"Gelukkig" tonen ze niet veel van de verbouwingen zelf, maar eerder wat "mooie" shots van hamers die in het rond vliegen.

Ook wel schoon, ja, we zijn hier enkel in het weekend dus mevrouw de buurvrouw gaat even met de overlast moeten leren leven. Hopelijk gaat mevrouw de buurvrouw niet klagen bij de politie of 't is gedaan met op zondag zware werken uit te voeren.

Maar is er nu al duidelijk hoe het concept precies werkt? Normaal begint elk programma met uit te leggen hoe je kan winnen, afvallen, etc. Dat is mij nu nog altijd heel vaag.

Ze hebben ze er toch ook kunnen uitkiezen zenne. Denk dat ik met niemand van die koppels overeen zou kunnen komen in een verbouwing.

"Gelukkig" tonen ze niet veel van de verbouwingen zelf, maar eerder wat "mooie" shots van hamers die in het rond vliegen.

Ook wel schoon, ja, we zijn hier enkel in het weekend dus mevrouw de buurvrouw gaat even met de overlast moeten leren leven. Hopelijk gaat mevrouw de buurvrouw niet klagen bij de politie of 't is gedaan met op zondag zware werken uit te voeren.
Dan ben je gechareld met die verbouwing als ze enkel in het weekend mogen verbouwen.

een dragende structuur boven je deur mismeesteren, gewoon omdat het zondag was en je je gerief niet had. Dat worden prachtige verbouwingen!

en dan zo nog eens stellig van nee, dat gaat gewoon blijven zitten... De max

Dien Emiel is toch echt compleet onuitstaanbaar? Dan vind ik dat jong koppel veel aangenamer, ook al heeft die gast precies ook wel een kort lontje.

De sfeer in Kortrijk is zalig, die koppels komen supergoed overeen precies. En dat topsportkoppel komt nu ook wel veel positiever in beeld dan in de allereerste aflevering.

Lokeren vind ik de koppels allebei zeer meh en grijs.

Hangt er vanaf of je in Kortijk mag lawaai maken op zondag he
Maar is er nu al duidelijk hoe het concept precies werkt? Normaal begint elk programma met uit te leggen hoe je kan winnen, afvallen, etc. Dat is mij nu nog altijd heel vaag.
Hangt van programma af maar hier niet (doelbewust neem ik aan)

Ben vooral benieuwd naar volgende week, dan is het elk een kamer afwerken en valt er al een koppel af. Dan wordt het al meteen locatie tegen locatie tegen locatie, toch?

Ben vooral benieuwd naar volgende week, dan is het elk een kamer afwerken en valt er al een koppel af. Dan wordt het al meteen locatie tegen locatie tegen locatie, toch?
En hopelijk die met zijn poging tot snor er uit.
Heb eigenlijk maar voor 2 koppels sympathie. Harry en zijn madam (hoewel die volgens mij compleet anders zijn dan ik) en Davina met haar vriend.

Dat er van die drie locaties maar 1 de winnaar kan zijn lijkt logisch, maar is wel schoon verdiend door VTM. Die twee woningen zullen wel goed kunnen verkopen als onder andere AARS en later in de reeks Donald Muyle een retegoedkope service hebben geleverd in ruil voor exposure in prime time. Die koppels verbouwen de hele boel zonder manuren door te rekenen.

Ons Dina mag anders ook hier pintjes komen brengen.

Terug
Bovenaan