Huis Gemaakt 2025

Arrogant?

Dat koppel is nu toch alles behalve arrogant te noemen.

Ik vind dat net het sympathiekste koppel samen met Nieuwpoort en Lummen ook eigenlijk.

Mechelen gaat sowieso niet winnen, alleen al maar omdat het de 3de keer op rij zou zijn dat Antwerpen wint.
Haasdonk is toch verre van sympathiek? Een paar afleveringen terug (https://www.beyondgaming.be/threads/huis-gemaakt-2025.36897/post-1513638) lieten ze duidelijk blijken dat ze zich beter voelden dan de andere kandidaten en zo'n gedrag vind ik degoutant. De laatste afleveringen laten ze dat achterwege omdat ze waarschijnlijk doorhebben dat dat hen niet helpt, maar ik vergeet zoiets niet.

Maar nieuwpoort mag ook winnen.
Meh... ik vond dat gedoe met die zetel gisteren tenenkrommed pijnlijk om eerlijk te zijn.

Splinternieuwe stoffen zetel door het gras schuren => half geruïneerd dus => nieuwe zetel die ze zelf blijkbaar super lelijk vinden en die ze dus 100% zeker ook weer liquideren na een week om wéér iets anders te halen. Als ik ooit nog eens een punt wil maken over overconsumptie moet ik dat fragment alvast zeker onthouden, wat een zonde van al dat geld en grondstoffen...

Meh... ik vond dat gedoe met die zetel gisteren tenenkrommed pijnlijk om eerlijk te zijn.

Splinternieuwe stoffen zetel door het gras schuren => half geruïneerd dus => nieuwe zetel die ze zelf blijkbaar super lelijk vinden en die ze dus 100% zeker ook weer liquideren na een week om wéér iets anders te halen. Als ik ooit nog eens een punt wil maken over overconsumptie moet ik dat fragment alvast zeker onthouden, wat een zonde van al dat geld en grondstoffen...
Die smijten er toch in het algemeen wat met hun klak naar, als ik zag wat die effectief gedaan hadden in de badkamer enzo, tis wel echt met de grove borstel. Ook zo dat Japandi thema, met als summum een ‘japandi’ bar.. sorry maar het trekt op nie veel. Ook waar ze mee thuis kwam voor die tuin, da was toch niet serieus.

Super lieve mensen hoor maar Haasdonk steekt er nog echt iets van hun eigen in, én ze weten waar ze mee bezig zijn, dat huis in Nieuwpoort is gewoon 13 in een dozijn.

Die smijten er toch in het algemeen wat met hun klak naar, als ik zag wat die effectief gedaan hadden in de badkamer enzo, tis wel echt met de grove borstel. Ook zo dat Japandi thema, met als summum een ‘japandi’ bar.. sorry maar het trekt op nie veel. Ook waar ze mee thuis kwam voor die tuin, da was toch niet serieus.

Super lieve mensen hoor maar Haasdonk steekt er nog echt iets van hun eigen in, én ze weten waar ze mee bezig zijn, dat huis in Nieuwpoort is gewoon 13 in een dozijn.

Als ik zo de rest van dat huis en aanpak ook zie dan geloof ik nooit dat die die perfecte boog in de slaapkamer gemaakt hebben.

Haasdonk is toch verre van sympathiek? Een paar afleveringen terug (https://www.beyondgaming.be/threads/huis-gemaakt-2025.36897/post-1513638) lieten ze duidelijk blijken dat ze zich beter voelden dan de andere kandidaten en zo'n gedrag vind ik degoutant. De laatste afleveringen laten ze dat achterwege omdat ze waarschijnlijk doorhebben dat dat hen niet helpt, maar ik vergeet zoiets niet.
Jij vind ze niet sympathiek, ik vind ze supersympathiek (en lijkt me dat de meerderheid hier dat ook vind)
Uw vorige post waar je naar verwijst is imo spijkers op laag water zoeken want is gewoon uw mening opnieuw poneren

Jij vind ze niet sympathiek, ik vind ze supersympathiek (en lijkt me dat de meerderheid hier dat ook vind)
Uw vorige post waar je naar verwijst is imo spijkers op laag water zoeken want is gewoon uw mening opnieuw poneren
Je mag een brilletje gaan zoeken dan, want Remake zei daar net hetzelfde. Ik verwijs trouwens naar daar om de datum van de aflevering duidelijk te maken. Over spijkers op laag water gesproken. :rolleyes:

Dat jij een andere mening of een kort geheugen hebt mag van mij best, maar mij persoonlijk liggen aanvallen is nergens voor nodig.

Ik begrijp ook niet goed waarom die onsympathiek overkomen, en waar ze zich beter voordoen dan een ander eigenlijk.

Maar allé, mijn korte termijn geheugen laat mij echt wel vaker in de steek :D

De tweede finalist is Mechelen, ze zullen uit hun kot mogen komen om de promotie op te voeren, ze hebben allen tot dinsdagavond.

Voor de afvallers zei Bea expliciet "verkoopbaar" "om op de website te zetten" dus ze zit al ver om het op de markt te gooien. De milde kritiek geeft aan dat ze geen verbrande woning willen aanrpijzen.

Er is geen finale puntentelling dus wie weet hoe ze tot hun conclusie zijn gekomen.

Mechelen door !!!

Ze zullen inderdaad nog heel veel promo moeten maken want ik vrees dat de winnaar al bekend is.

Soumaya had op haar socials voor de afl een poll gemaakt wie met hun door ga naar de finale.

T was iets van:
72% nieuwpoort
16% lummen
12% mechelen

Als haasdonk nu niet wint is t doorgestoken kaart 😅

Wat een raar gewring weer. Waarom die 30 man met vakkennis zelf niet opnieuw punten laten geven die dan geldt voor 50% van de finale? Nu is het echt op voorhand een verloren strijd voor Mechelen.

Ik gun het Haasdonk het meest. Ik ben wel benieuwd hoe ze de komende aflevering weer gaan vullen. Waarschijnlijk puur promo voor de 2 panden om dan donderdag de finale uit te zenden.

Vorig jaar hadden ze de kamer van het ander koppel ook opnieuw moeten herinrichten, vind het wel weer een rare keuze dat dit nu niet moest. Zorgt boven voor minder 1 geheel.

Ik vraag me wel af wanneer de panden online zullen komen en welke vraagprijs die gaan krijgen.

Ahh man Emiel wat een onuitstaanbaar jongentje. 'say whaaat'. Hopelijk winnen zij zeker niet. Elke keer dat ze niet op de 1ste plaats stonden waren ze heel onsportief. Hup Haasdonk!
Tevens is Haasdonk ook gewoon het mooiste huis.

Wat een raar gewring weer. Waarom die 30 man met vakkennis zelf niet opnieuw punten laten geven die dan geldt voor 50% van de finale? Nu is het echt op voorhand een verloren strijd voor Mechelen.
En blijkbaar met de mensen met vakkennis ook. Hebben allemaal op Haasdonk gestemt, de aannemers zelfs unnaniem. Het is duidelijk wie de verdiende winnaar is. Meest duidelijke winnaar van alle seizoenen imo.

Misschien grof om te zeggen maar Haasdonk is enige team waar de vrouw effectief een bijdrage levert. Als je ziet dat Ashley daar te midden de verbouwing het gras begint af te rijden. Tja..

Terug
Bovenaan