TitaTovenaar
Well-known member
Denk ook Lummen wint. De rest is nog redelijk 'verkoopbaar'
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is er helemaal geen stemronde meer voor kijkers?Ergens wel goed dat er geen publieke stem is die meetelt waarbij de sympathy vote van René & Mariëtte in Bommerskonte kan doorwegen. Anderzijds betwijfel ik ook of de jury "oprecht" gaat stemmen of dat die stem bepaald zal worden door de programmamakers en de projectontwikkelaar.
Laat de familie en gemeenschap maar crowdfunden dan.Is er helemaal geen stemronde meer voor kijkers?
Anders zie ik Lummen daar nog de meeste stemmen halen, grote familie en gemeenschap die hen gaat steunen.
wat is dat nu voor een opmerking?Laat de familie en gemeenschap maar crowdfunden dan.
Niet omdat het Marokkanen zijn, maar ik ben geen fan van publieke stemmen in zo'n programma's.wat is dat nu voor een opmerking?
Ik gok dat ze Lummen laten winnen. Dat pand is nl. het minst verkoopbaar van allemaal, mede door de aparte stijl![]()
Het zou dan wel voor het eerst in vier seizoenen zijn dat het minst verkoopbare (lees: slechtst gerenoveerde) huis wint.Denk ook Lummen wint. De rest is nog redelijk 'verkoopbaar'
Misschien op vraag van de projectontwikkelaar, dan. Die moet ook boterhammen op de plank brengen thuis.Het zou dan wel voor het eerst in vier seizoenen zijn dat het minst verkoopbare (lees: slechtst gerenoveerde) huis wint.
Dat kan je oplossen door 4 ipv 3 huizen. In 2022 (bron HLN) waren 3 panden kleine 400k met aankoopprijs 250k. Dus 750k waarvan je 700k en reclame terugkrijgt. Met 3 huizen fiets je het gat toe.Misschien op vraag van de projectontwikkelaar, dan. Die moet ook boterhammen op de plank brengen thuis.
Terecht van Haasdonk.Volksfavoriet Haasdonk is de eerste finalist. Donderdag weten we de tweede finalist (of wie weet meer, ze moeten nog 3 afleveringen vullen).
Spijtig van Haasdonk. Ook al leveren ze deftig werk, ze zijn te arrogant.
Ik hoop dat Nieuwpoort uiteindelijk wint. Ze zijn het sympathiekste koppel, werken hard en lopen niet naast hun schoenen.
Ik vind dat net het sympathiekste koppel samen met Nieuwpoort en Lummen ook eigenlijk.
3 van de 4 zijn het sympathiekst