Huis Gemaakt 2025

Misschien grof om te zeggen maar Haasdonk is enige team waar de vrouw effectief een bijdrage levert. Als je ziet dat Ashley daar te midden de verbouwing het gras begint af te rijden. Tja..
Dat was om reclame te maken voor het grasmachine van de sponsor van het programma hoor, meer moet je daar niet achter zoeken.

Haasdonk gaat wel de terechte winnaar zijn maar ik begrijp wel niet ze daar nu al de public vote moeten beinvloeden door nu al de resultaten van de "vakmensen" bekend te maken.

Ik denk eigenlijk dat het stukje van de vakmensen er eerder was als de panden qua afwerking dichter bij elkaar stonden. Nu was halverwege het seizoen al duidelijk dat Haasdonk het beter deed dan Mechelen dus het was eerder een verplicht rondje dan een nuttig stemadvies. Het format ligt echter min of meer vast voor ze eraan beginnen dus het is dan door doen met wat gepland is.

Het systeem is ook anders dan vorig seizoen waar makelaars, potentiële kopers en kijkers telkens 1/3 van de vote was. Nu telt enkel nog de kijker waar VTM wss niet al te spannend aftelt.

Beide crowdfundings toch alweer op 10k.

Is nog nieveel natuurlijk voor 7 maand hard werk, maar alle toch iets.

Ik gun het ieder wel dat ze hun pand zouden kunnen kopen.

Ze hebben natuurlijk ook geen heel huis loggen verbouwen. Hooguit wat laminaat geplaatst, geschilderd en maatkasten in elkaar gezet.

Ze hebben natuurlijk ook geen heel huis loggen verbouwen. Hooguit wat laminaat geplaatst, geschilderd en maatkasten in elkaar gezet.
En Instagramwaardige slow-mofilmpjes gemaakt met cheesy popmuziek. Vanaf volgend jaar TikTokdansjes en Dancing with Huis Gemaakt ft. Ex on the Beach. Tijdens de verbouwingen doet je partner een spannende dance off met je halfnaakte ex nadat de Tablet of Terror is afgegaan. Verliest je partner, dan verlaat die het spel en moet je verder met je ex.

En Instagramwaardige slow-mofilmpjes gemaakt met cheesy popmuziek. Vanaf volgend jaar TikTokdansjes en Dancing with Huis Gemaakt ft. Ex on the Beach. Tijdens de verbouwingen doet je partner een spannende dance off met je halfnaakte ex nadat de Tablet of Terror is afgegaan. Verliest je partner, dan verlaat die het spel en moet je verder met je ex.
Gooi er nog de zeemzoete ~Temptation~ stem bij en we hebben een kijkcijferkanon.

Het wringt toch als die buitenkeuken eerst aangeprezen wordt door de jury, ze daardoor misschien punten winnen, en dan komen de experts en die boren dat (terecht) de grond in.

Waar zien jullie die "socials" eigenlijk?

HLN zet de artikels samen op 1 pagina:

Een overzicht van de finaleweek staat op:

Het gaat puur om de twee koppels volgens de beschrijving, ik denk dat je niet veel mist als je enkel om 21:30 woensdagavond kijkt voor de uitslag.

ik denk dat je niet veel mist als je enkel om 21:30 woensdagavond kijkt voor de uitslag.
Ik denk dat je niet veel mist als je donderdagochtend gewoon eens de HLN app opent. 😁
Nu ja ik zal er waarschijnlijk wel aanhangen want owe als de vrouw hier een minuut van mist...🙃

Als je de socials bekijkt lijkt het alsof Mechelen echt 0 stemmen krijgt.

Maar na deze aflevering wordt het mss toch spannend? 😆

VTM probeert het nog spannend te maken, maar als je dan al ziet hoeveel personen bij ieder kwam opdagen dan lijkt het me wel duidelijk

Terug
Bovenaan