Huis Gemaakt 2023

Zoals ik eerder al zei is het allemaal herkauwen want de crew is eigenlijk ook op vakantiemodus.

Uiteraard is het weer "close", valse spanning ten top!

dVzsXTW.png

TOch niet Hasselt, met die Ennis die geen zin kan uitbrengen zonder 'fucking' dit of dat. Bah

Had het Bavon wel gegund, of Aalst.

En die makelaars wtf alle cliches worden weer bevestigd. Degoutant irritant klootjesvolk.

Mja, dit is wel duidelijk gekozen vanuit de productie dus.
Want als die ander gedeeld 1e staan en elk 3 punten krijgen hadden ze evengoed kunnen zeggen Aalst is 2de en krijgt 2 punten. Nu hebben ze Aalst 3de gezet met 1 punt
Euhm als er 2 man op de 100m zelfde tijd lopen dan is er ook geen 2e he want de 3e is dan...3e

Zijn er meer hatelijke personen dan immo verkopers...

Botox face, zich kleden alsof ze juist van dubai komen, Boma lookalikes, alles opvreten zonder schaamte, uwe hond in het bad zetten...

man man.

Mja, dit is wel duidelijk gekozen vanuit de productie dus.
Want als die ander gedeeld 1e staan en elk 3 punten krijgen hadden ze evengoed kunnen zeggen Aalst is 2de en krijgt 2 punten. Nu hebben ze Aalst 3de gezet met 1 punt
Dacht net hetzelfde... Echt valse puntenverdeling. Nu soit, Hasselt is gelukkig niet gewonnen. Aalst of Antwerpen mochten beiden winnen van mij.

Dacht net hetzelfde... Echt valse puntenverdeling. Nu soit, Hasselt is gelukkig niet gewonnen. Aalst of Antwerpen mochten beiden winnen van mij.
Nee die puntenverdeling zo is enige correcte
Als je met 2 wint dan is er geen 2e plaats want dan eindigt de 3e op de ... 3e plaats
En dan krijg je dus ook de punten van de 3e plaats.

In komen eten hebben ze ook heel vaak die fout gemaakt

Nee die puntenverdeling zo is enige correcte
Als je met 2 wint dan is er geen 2e plaats want dan eindigt de 3e op de ... 3e plaats
En dan krijg je dus ook de punten van de 3e plaats.

In komen eten hebben ze ook heel vaak die fout gemaakt
Wie staat dan op de 2de plaats? Als er 2 op de eerste plaats staan, moet er ook iemand op de 2de plaats staan he...

Wie staat dan op de 2de plaats? Als er 2 op de eerste plaats staan, moet er ook iemand op de 2de plaats staan he...
Dude :unsure:

Ik snap eerlijk gezegd niet dat Antwerpen gewonnen heeft maar ik zal er mijne slaap niet voor laten.
Ik heb enkel de laatste paar weken gekeken en het is eigenlijk maar een flauw programma. Constant die sponsors in beeld (nog erger dan in blind gekocht) en het is allemaal gewoon snel snel pruts werk.

Terug
Bovenaan