Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ze hebben daar ook weer figuren uit gekozen.Makelaars zijn toch allemaal zo hetzelfde soort speciale mensen eh, ik krijg er altijd beetje kriebels van.
Exit Aalst.
![]()
Euhm als er 2 man op de 100m zelfde tijd lopen dan is er ook geen 2e he want de 3e is dan...3eMja, dit is wel duidelijk gekozen vanuit de productie dus.
Want als die ander gedeeld 1e staan en elk 3 punten krijgen hadden ze evengoed kunnen zeggen Aalst is 2de en krijgt 2 punten. Nu hebben ze Aalst 3de gezet met 1 punt
Dacht net hetzelfde... Echt valse puntenverdeling. Nu soit, Hasselt is gelukkig niet gewonnen. Aalst of Antwerpen mochten beiden winnen van mij.Mja, dit is wel duidelijk gekozen vanuit de productie dus.
Want als die ander gedeeld 1e staan en elk 3 punten krijgen hadden ze evengoed kunnen zeggen Aalst is 2de en krijgt 2 punten. Nu hebben ze Aalst 3de gezet met 1 punt
Nee die puntenverdeling zo is enige correcteDacht net hetzelfde... Echt valse puntenverdeling. Nu soit, Hasselt is gelukkig niet gewonnen. Aalst of Antwerpen mochten beiden winnen van mij.
Wie staat dan op de 2de plaats? Als er 2 op de eerste plaats staan, moet er ook iemand op de 2de plaats staan he...Nee die puntenverdeling zo is enige correcte
Als je met 2 wint dan is er geen 2e plaats want dan eindigt de 3e op de ... 3e plaats
En dan krijg je dus ook de punten van de 3e plaats.
In komen eten hebben ze ook heel vaak die fout gemaakt
DudeWie staat dan op de 2de plaats? Als er 2 op de eerste plaats staan, moet er ook iemand op de 2de plaats staan he...