Huis Gemaakt 2023

Ook niet overschatten wat onze Bavo daar in Hasselt aan het doen was. Die tuin was al helemaal voorbereid en op een paar kleine oneffenheden wegharken was die ondergrond klaar om grasmatten te leggen (ik had er nu wel nog wat compost doorgefreesd maar bon). Die koertjes in Aalst en Antwerpen kan je natuurlijk bezwaarlijk een tuin noemen. Classic om dat dan ook nog eens helemaal te verharden in Aalst met hun fucking gootje.

Die van aalst zijn toch maar een stel weirdos ze, hun reacties op da gootje, of als ze een paar afleveringen terug over de piemel van hun hond bezig waren. Het woord marginaal komt altijd op in mn hoofd 😅

Antwerpen had ik int begin nog respect voor maar de kinderkaart word teveel gespeeld. En dien Enis da dan emotioneel word heb ik al genoeg gezien.

Bavo zou ik het nog het meest gunnen, alhoewel da stuk da hem over de voetbal bezig was, er nie veel mee heeft verdiend en ook nie bij de beste heeft gehoord, was precies om de kijkers medelijden te doen krijgen 🤣 nu chapeau da hij da zo uithoud me die Kayleigh, strekenmadam eerste klas 😅

Die van aalst zijn toch maar een stel weirdos ze, hun reacties op da gootje, of als ze een paar afleveringen terug over de piemel van hun hond bezig waren. Het woord marginaal komt altijd op in mn hoofd 😅

Antwerpen had ik int begin nog respect voor maar de kinderkaart word teveel gespeeld. En dien Enis da dan emotioneel word heb ik al genoeg gezien.

Bavo zou ik het nog het meest gunnen, alhoewel da stuk da hem over de voetbal bezig was, er nie veel mee heeft verdiend en ook nie bij de beste heeft gehoord, was precies om de kijkers medelijden te doen krijgen 🤣 nu chapeau da hij da zo uithoud me die Kayleigh, strekenmadam eerste klas 😅
Dat met die voetbal klopt wel. Die heeft ergens in de lagere reeksen in Zweden gespeeld en in de Zweedse eerste klasse krijgt ge wellicht al minder betaald dan hier. En die zat dan bij tweedeklasser Lommel als reservekeeper. Dat zal ook geen vetpot zijn. Geen idee wat die verdienen, maar niet de lonen van spelers bij onze Belgische topclubs.

Reken op het minimumloon in dat geval, er is inderdaad een foute kijk op profvoetballers.

Spelers van OHL of Westerlo mogen na hun carrière gewoon gaan werken hoor.

Dat gezegd zijnde heb ik het wel voor den Bavo STRIJDER

Bavo de motivational speaker :rofl: Ik vraag me toch dikwijls af welke vragen er worden gestemd bij dat soort monologen en toepasselijke muziekjes en jingles.
Vraag me dat ook af. Krjigt die dan interactie van de camera man of is dat gewoon een solo speech.

Dus die van Aalst hebben 6 kippen in een ren van pakt-em-beet 4 op 4 en hebben daar grasmatten en beplanting in voorzien? Budget is duidelijk geen probleem. Ik geef dat geen week eer dat volledig omgescharreld is, da moet Bartelt toch ook weten en ff melden....

Ach, ontsproten uit het brein van een koppel waar meneer zijn vuile boxer voor half Vlaanderen afsteekt waarop madame vervolgens deze aantrekt omdat haar eigen broekje te nat is. Ik denk dit dat een koppel is dat voor alles "in" is.

Vraag me dat ook af. Krjigt die dan interactie van de camera man of is dat gewoon een solo speech.
Bij reality lopen ze altijd rond met drie. Iemand voor het beeld, iemand voor het geluid en dan nog iemand voor de regie. Die laatste stelt inderdaad vragen of doet wat “suggesties” om het wat boeiender te maken.

Hasselt had moeten winnen. Ben wel voor het team van Antwerpen maar die gebruiken idd zwaar hun kinderen en compassie verhalen voor stemmen van de kijker.

Het facebook profiel van hem dat ineens voorbij kwam op mijn feed is ook overdreven:

Tja, geef mij maar die tuin in Hasselt.
Moeilijk te vergelijken tuinen natuurlijk. Als ik moet kiezen tussen dat en zo'n stadstuintje dan is het idd niet close maar niet iedereen wil zo'n grote tuin waar ook nog onderhoud aan is en in een stad is dat ook gewoon niet realistisch. Uiteindelijk hebben ze in Antwerpen ook wel gedaan wat ze konden. Hoewel... dat terras, WTF was dat zeg? Het is ergens moeilijk te verdedigen dat je langs de ene kant zegt "dat terras mochten ze bij mij gewoon afbreken en opnieuw beginnen" maar dan Antwerpen wel als winnaar kiest terwijl er in Hasselt toch belange niet zo'n kemels geschoten zijn.

Hasselt had moeten winnen. Ben wel voor het team van Antwerpen maar die gebruiken idd zwaar hun kinderen en compassie verhalen voor stemmen van de kijker.

Het facebook profiel van hem dat ineens voorbij kwam op mijn feed is ook overdreven:
Speciaal voor mensen die zeggen “Die gebruiken hun kinderen om te winnen”.
💙
Ik moet mijn kinderen niet gebruiken om iets te winnen want ik heb al gewonnen met mijn kinderen
💙

Terug
Bovenaan