Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nu chapeau da hij da zo uithoud me die Kayleigh, strekenmadam eerste klas 
Dat met die voetbal klopt wel. Die heeft ergens in de lagere reeksen in Zweden gespeeld en in de Zweedse eerste klasse krijgt ge wellicht al minder betaald dan hier. En die zat dan bij tweedeklasser Lommel als reservekeeper. Dat zal ook geen vetpot zijn. Geen idee wat die verdienen, maar niet de lonen van spelers bij onze Belgische topclubs.Die van aalst zijn toch maar een stel weirdos ze, hun reacties op da gootje, of als ze een paar afleveringen terug over de piemel van hun hond bezig waren. Het woord marginaal komt altijd op in mn hoofd
Antwerpen had ik int begin nog respect voor maar de kinderkaart word teveel gespeeld. En dien Enis da dan emotioneel word heb ik al genoeg gezien.
Bavo zou ik het nog het meest gunnen, alhoewel da stuk da hem over de voetbal bezig was, er nie veel mee heeft verdiend en ook nie bij de beste heeft gehoord, was precies om de kijkers medelijden te doen krijgennu chapeau da hij da zo uithoud me die Kayleigh, strekenmadam eerste klas
![]()
Vraag me dat ook af. Krjigt die dan interactie van de camera man of is dat gewoon een solo speech.Bavo de motivational speakerIk vraag me toch dikwijls af welke vragen er worden gestemd bij dat soort monologen en toepasselijke muziekjes en jingles.
Bij reality lopen ze altijd rond met drie. Iemand voor het beeld, iemand voor het geluid en dan nog iemand voor de regie. Die laatste stelt inderdaad vragen of doet wat “suggesties” om het wat boeiender te maken.Vraag me dat ook af. Krjigt die dan interactie van de camera man of is dat gewoon een solo speech.
Schitterend é.Die warmtepomp in die kippenvolière![]()
Moeilijk te vergelijken tuinen natuurlijk. Als ik moet kiezen tussen dat en zo'n stadstuintje dan is het idd niet close maar niet iedereen wil zo'n grote tuin waar ook nog onderhoud aan is en in een stad is dat ook gewoon niet realistisch. Uiteindelijk hebben ze in Antwerpen ook wel gedaan wat ze konden. Hoewel... dat terras, WTF was dat zeg? Het is ergens moeilijk te verdedigen dat je langs de ene kant zegt "dat terras mochten ze bij mij gewoon afbreken en opnieuw beginnen" maar dan Antwerpen wel als winnaar kiest terwijl er in Hasselt toch belange niet zo'n kemels geschoten zijn.Tja, geef mij maar die tuin in Hasselt.
Speciaal voor mensen die zeggen “Die gebruiken hun kinderen om te winnen”.Hasselt had moeten winnen. Ben wel voor het team van Antwerpen maar die gebruiken idd zwaar hun kinderen en compassie verhalen voor stemmen van de kijker.
Het facebook profiel van hem dat ineens voorbij kwam op mijn feed is ook overdreven:
![]()
De Nieuwe Belg
De Nieuwe Belg. 115.645 vind-ik-leuks · 1.021 personen praten hierover. De Nieuwe Belgwww.facebook.com