Huis Gemaakt 2023

Wel hulde voor Bavo. We hebben ons huis recent gekocht en kregen de extra kleine sproeikop in de inloopdouche niet opgehangen. Omdat we die douche niet gebruiken hadden we die gewoon op de kraan gelegd en nietmeer naar omgekeken.
Tot Bavo dat ook aan de hand had en de ophangbeugel omdraaide... Mijn vrouw keek naar mij en ben het dan boven maar even goed gaan draaien. Achteraf met het taps toelopen van de koppeling wel logisch da het er maar langst 1 kant in bljft hangen.

De tweede heeft Bavo toch ook naar boven gedragen, met hulp van zijn kameraad ipv Kayleigh.
Volgens mij was die 2de ook kleiner hoor...

Trouwe fan van dit programma. My 2 cents:
  • Anna & Enis zijn er los over. Hij kan letterlijk niets en elke aflevering moet hij emotioneel worden en het erin wrijven dat het 'voor de kindjes is' dat ze het doen. Ze hebben zogezegd een heel supporter team achter hen, maar als hij in de kliniek lag mocht wel zijn zus hem vervangen. Je gaat mij niet wijsmaken dat dit de beste verbouwster van de familie was? Enfin, ik ben er totaal niet voor. Hun enige kans op winst, is de gevoelige snaar raken van de kijker, en dat weten ze.
  • Bavo & Kayleigh. Ocharme Bavo. Samen zijn met zo een vrouwmens is al een opgave, laat staan verbouwen. Hebben al veel drama zien passeren, maar die Kayleigh spant toch de kroon. Commentaar geven, hele afleveringen niets doen, in haar bed blijven liggen. Hoe ziet die er trouwens uit, zonder schmink.
  • Anouk & Martijn is het enige koppel dat enige sympathie opwekt bij mij. Nemen zichzelf niet te serieus, en proberen er het beste van te maken. Ze weten dat ze niet de beste verbouwers zijn, maar proberen alleszins. Voor mij zijn zij de verdiende winnaars.
Zijn zus is de enige dat mocht van de productie?
Of denk je dat je zomaar iemand mag zetten die ervaring heeft?

Antwerpen is het enige huis waar de kamers dat al gedaan zijn niet volledig terug afgebroken moet worden.
Die tegels van de andere kamers en dergelijke, dat kan je toch zo niet laten

Hasselt kan ik alleen maar zeggen dat ik het met je eens ben.

Aalst heeft een volledige extra dag gehad met het elektriciteit probleem van die andere prutser.
Dat van die water en elektriciteit is nog zoiets

Ik gun het iedereen maar laat ons eerlijk zijn, ik hoop dat ze beetje betere mensen erin zetten volgend seizoen.
Meer verbouwing en minder onnozel dansjes en carnaval toestanden.
En geef die koppels meer tijd.
Niemand heeft de deadline eigenlijk al gehaald zonder aan alles te moeten inboeten

In House Rules Australië had je ook deadlines, maar daar wisten de meeste kandidaten wel waar ze mee bezig waren, vind ik toch net iets leuker voor een verbouwprogramma.

Zijn zus is de enige dat mocht van de productie?
Of denk je dat je zomaar iemand mag zetten die ervaring heeft?

Antwerpen is het enige huis waar de kamers dat al gedaan zijn niet volledig terug afgebroken moet worden.
Die tegels van de andere kamers en dergelijke, dat kan je toch zo niet laten

Hasselt kan ik alleen maar zeggen dat ik het met je eens ben.

Aalst heeft een volledige extra dag gehad met het elektriciteit probleem van die andere prutser.
Dat van die water en elektriciteit is nog zoiets

Ik gun het iedereen maar laat ons eerlijk zijn, ik hoop dat ze beetje betere mensen erin zetten volgend seizoen.
Meer verbouwing en minder onnozel dansjes en carnaval toestanden.
En geef die koppels meer tijd.
Niemand heeft de deadline eigenlijk al gehaald zonder aan alles te moeten inboeten
Met Herbert hadden ze iemand die wist wat hij deed maar te weinig drama wss voor de productie. Vorig seizoen idem met Didier. Skills is hier van minder belang met alle gevolgen van dien.

Voor hun niveau vind ik het knap wat ze op 6 dagen doen, zou het Cerina wel eens willen zien doen als ze dat nog nooit had gedaan. Zeker Bavo die vooral gezaag aan zijn hoofd heeft 😅

Dat 2de glas was ook smaller dan het eerste, want nu ging die wel onder de trap door

AXkNXsU.png

Bron: de productie

Ik vind ook niets mis met een programma waar de kandidaten het merendeel niet zelf verbouwen. Maar dan zou ik liever iets à la The Block zien, waarbij ze zelf meer aan project management moeten doen en aannemers coördineren / regelen, prijzen overeenkomen, ... Dan ben je er op het einde ook zeker van dat je tenminste met verkoopbare huizen achterblijft en er niet nodeloos bouwmateriaal wordt verspild.

Waarom krijgt aalst stabilise in zakken en in Antwerpen niet?

Fucking hell ocharme antwerpen die trappen en dat huis door met kruiwagen

Het is een sympathiek koppel, maar dat tuintje in Aalst is echt zum kotzen, typische koterij en zoveel verharden.

In tijden van waterschaarste en wateroverlast, vind ik het ook een compleet fout signaal om een programma te laten sponseren door een stabilisébedrijf en de tuinen zoveel mogelijk te laten betonneren.

Heerlijke gast die Bavo. Die mag het van mij gewoon winnen. Denk dat ivm Kayleihg er wel wat extra drama aan toegevoegd wordt in opdracht van de productie. Ik vind het allemaal nog wel meevallen. Bavo kan er zo te zien toch goed mee om.

Die "tuin" van Aalst. Wat is me dat. Das een terras en een volière. Meer niet. Die hun fetish op die afvoer, man man man. Marginaal koppel.

In House Rules Australië had je ook deadlines, maar daar wisten de meeste kandidaten wel waar ze mee bezig waren, vind ik toch net iets leuker voor een verbouwprogramma.
Ze moeten daar elkaars huis ook verbouwen én moeten rekening houden met budgetten, wat hier absoluut niet het geval is. Wat de meerwaarde is van zo'n kamerprijs buiten de punten is me niet duidelijk. Met €2000 kan je wel de bloemetjes buiten zetten in Ibiza, natuurlijk.

Heerlijke gast die Bavo. Die mag het van mij gewoon winnen. Denk dat ivm Kayleihg er wel wat extra drama aan toegevoegd wordt in opdracht van de productie. Ik vind het allemaal nog wel meevallen. Bavo kan er zo te zien toch goed mee om.

Die "tuin" van Aalst. Wat is me dat. Das een terras en een volière. Meer niet. Die hun fetish op die afvoer, man man man. Marginaal koppel.
Idem voor mij dat Bavo mag winnen.

Enis en Ana gaan veel te veel de emotionele toer op.

Bavo de motivational speaker :rofl: Ik vraag me toch dikwijls af welke vragen er worden gestemd bij dat soort monologen en toepasselijke muziekjes en jingles.

Van mij mag Bavo ook winnen, daar zit echt veel meer in dan je op het eerste zicht zou denken. Enis overdrijft echt met z’n kindjes te gebruiken. Het zal wel een goede vader zijn, maar om dat keer op keer te willen uitspelen, nee daar pas ik voor.

Ik vind die Kayleigh nog wel meevallen. Beetje tam misschien maar op zich is ze toch ook wel lief voor Bavo? Soms wat streken maar ze maakt het toch goed achteraf heb ik het idee.
Nuja ik moet er niet mee samenwerken, dan zou ik mss anders reageren :unsure:

Ook niet vergeten dat Kayleigh wel werkt (en een stressvolle job heeft). Het lijkt me normaal dat Bavo meer fysiek werk doet aan het huis dan.

Terug
Bovenaan