Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk dat het probleem is dat het programma te lang duurt en mss is het te veel van hetzelfde geworden, ook al gaan ze meer voor de emotionele verhalen. Veel stakes zijn er ook niet, de tussentijdse winnaars staan bovenaan maar bij de kijker is het niet echt duidelijk of iemand echt vooraan staat, 8 of 6 punten, waarvoor, wat geeft dat? Geen idee en mss ook who cares.Een kijkcijferkanon is het ook niet echt...
Denk dat het afhangt van de muur waar je dat tegen kleeft. Mijn vorige woning was er eentje van 100+ jaar en daar was de methode blijkbaar: oude pleister afkapen, bakstenen muren fixeren met een primer, voorzetwand met metalstuds of hout, Isolatie, OSB en dan een gipsplaat.Idd, wij gaan onze gyproc ook gewoon rechtstreeks tegen de muur kleven. Wel niet met gips want da's teveel gedoe, gewoon met daarvoor bedoelde montagePUR. Werkt snel, je behoudt meer binnenruimte, stuk goedkoper dan nog OSB of profielen te moeten kopen en het kleeft tegen de muur dus je kan pluggen gewoon in de muur vastzetten. Ik begrijp niet goed waarom hier zoveel commentaar komt op gyproc kleven, aangezien dat gewoon een courante methode is om gyproc te plaatsen als ik zo online kijk.

Die scène waar hij dat gebroken raam zit op te kuisen, en zij staat dan kwaad naast hem niets te doen. Respect voor iedere man die moet samenleven met die Kayleigh. Veel geblaf langs de zijkant.Kayleigh zit meer niks te doen...![]()
Simpel, elk koppel moet minstens 1 keer winnen om het "spannend" te houden.Die scène waar hij dat gebroken raam zit op te kuisen, en zij staat dan kwaad naast hem niets te doen. Respect voor iedere man die moet samenleven met die Kayleigh. Veel geblaf langs de zijkant.
Waarom Aalst met zulke afwerking wint van Antwerpen (bijna perfecte tegels!) is mij een raadsel. Die badkamer in Aalst moet gewoon helemaal opnieuw gedaan worden.
Je zit met Gyproc muren dus dat kan je gewoon achter de wand stekenDie hangkasten
En hebben die nu serieus geen kabelgootje ingebouwd om de kabel van de hangtv weg te werken...
Eigenlijk best triest dat die niet eens EPC A halenHuis in Laakdal van seizoen 1 staat weer te koop.
Wc inbouw, oa kastje in de badkamerVraag me wel af wat die 2 extra klussers er dan een hele dag hebben gedaan in Antwerpen, want tegelen en dat bad hebben ze zelf gedaan en die wc was niet af.
Niet onderschatten hoe enis gesupporterd heeft toen de rest het bad de trap op droeg. Zonder hem was het niet gelukt.Net de 2 aflevering van vorige week gezien. Conclusie.
-Douche Aalst moet er volledig uit die voegen zijn na 1 maand water zwart.
- Aalst krijgt kamerprijs en budget voor een dwaze stofzuiger? Hasselt breekt een dure douchewand en niemand die op de vingers tikt van wat dat juist kost. Dat extra budget is gewoon dikke bullshit iedereen mag plaatsen wat hij wil (of toch wat in de catalogus staat) en de sponsor brengt het.
- de enige die in mijn ogen het huis mag winnen is Ana. Dat lijkt mij een echte straffe madam die de boel (en het gezin) recht houdt.
Net de 2 aflevering van vorige week gezien. Conclusie.
-Douche Aalst moet er volledig uit die voegen zijn na 1 maand water zwart.
- Aalst krijgt kamerprijs en budget voor een dwaze stofzuiger? Hasselt breekt een dure douchewand en niemand die op de vingers tikt van wat dat juist kost. Dat extra budget is gewoon dikke bullshit iedereen mag plaatsen wat hij wil (of toch wat in de catalogus staat) en de sponsor brengt het.
- de enige die in mijn ogen het huis mag winnen is Ana. Dat lijkt mij een echte straffe madam die de boel (en het gezin) recht houdt.
De tweede heeft Bavo toch ook naar boven gedragen, met hulp van zijn kameraad ipv Kayleigh.Die douchewand breken zal wel "gemoeten" hebben van de productie, de eerste keer moesten ze die zelf de trap opdragen en tweede keer stond die ineens boven in de gang.
De tweede heeft Bavo toch ook naar boven gedragen, met hulp van zijn kameraad ipv Kayleigh.